XXL Nutrition

Rugpijn (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Probeer vooral tijdens je werk bij elke beweging een goede houding/beweging te maken, vooral bij het aanpakken en doorgeven van steigerpijpen (al helemaal als je ze verticaal verplaatst) ed. Mijn ervaring is dat hier de grootste klachten door ontstaan, logisch omdat je werkdruk ervaart. En al helemaal in de steigerbouw, das wel doorbeuken. Apart volk ook (grapje he)
 
Probeer vooral tijdens je werk bij elke beweging een goede houding/beweging te maken, vooral bij het aanpakken en doorgeven van steigerpijpen (al helemaal als je ze verticaal verplaatst) ed. Mijn ervaring is dat hier de grootste klachten door ontstaan, logisch omdat je werkdruk ervaart. En al helemaal in de steigerbouw, das wel doorbeuken. Apart volk ook (grapje he)
Let zeker op mijn houding ..
Hebben op moment nieuw materiaal , alles boven je macht opbouwen , alles is 70 cm breed dus alles wat je doet komt vanuit je rug , denk dat hier ook wel wat te verklaren valt .
 
Je kan een van de volgende twee conclusies trekken:
- of je techniek is niet ok,
- of je kan beter stoppen met squat en deadlift, aangezien je techniek perfect is maar alsnog pijn ervaart

Als je door wilt met squats en deadlifts dan moet je accepteren dat je techniek beter kan en opzoek moet naar manieren om te verbeteren. Ik ben zelf een keer begonnen met een powerliftcursus omdat ik wist dat ik geen idee had waar ik mee bezig was. Dit heeft echt enorm veel geholpen. Met een goede techniek zal je zien dat je daarna enorm kan groeien in kracht en veel meer gewicht aankan op een veilige manier. Je komt dan ook tot de realisatie dat maar weinig mensen een goede form hebben in een normale gym.

Met dezelfde techniek verder trainen met lage gewichten heeft niet zo veel zin. Tenzij je licht traint om je techniek te fixen zodat je later wel met genoeg weerstand veilig kan trainen.

Met een riem trainen zal ook niks oplossen. Als je rug krom staat bij een squat of deadlift dan zal die met een een riem om ook krom staan.
 
Let zeker op mijn houding ..
Hebben op moment nieuw materiaal , alles boven je macht opbouwen , alles is 70 cm breed dus alles wat je doet komt vanuit je rug , denk dat hier ook wel wat te verklaren valt .
Misschien biedt zo'n houding corrector (mannen bh) uitkomst tijdens het werk? Je hebt deze ook voor de onderrug. Heb er zelf geen ervaring mee.
 
Soms 25 km op een dag
Lopen? Veel! Dat is al snel zo'n 5u van je dag aan het lopen?

Maar ik bedoelde of je veel kilometers met de auto maakt. Slechte stoel kan veel doen. En als dat het is, er zijn van die kussentjes speciaal voor je onderrug, dat je houding beter is
 
Lopen? Veel! Dat is al snel zo'n 5u van je dag aan het lopen?

Maar ik bedoelde of je veel kilometers met de auto maakt. Slechte stoel kan veel doen. En als dat het is, er zijn van die kussentjes speciaal voor je onderrug, dat je houding beter is
Ja bedoelde lopen , nee rijd niet veel met auto .
Denk dat ik al weet wat het probleem is ,
Mijn rug is continu opgepompt en keihard .
Denk dat daar het punt ligt
 
Ben er inmiddels achter dat het aan de oxy ligt ... 💪
 
Oxy?
Kan je daar wat meer over zeggen.
Nou zoals ik al , dacht dat het een verkramping was ..., en ik gelezen heb dat oxy heftige spierkramp kan veroorzaken , en ik er net de laatse anderhalve , a 2 weken last van had , en ik net 2 weken geleden ben begonnen ermee op 100 mg.
Nu ben ik maandag er al mee gestopt en gaat al stukken beter .
Misschien dosering wat hoog maar voor nu laat ik het even zo ...
 
Oxy, als in , spieropbouwer? of pijnstiller. Ik ben niet erg thuis in deze materie vandaar de vraag.

Ik gebruik behalve wat vitamine supplementen geen anabole steroïden, en pijnstillers ben ik al helemaal niet in thuis.

Maar maak ik er nu uit op dat die oxy de veroorzaker van je rugklachten was?
 
Oxy, als in , spieropbouwer? of pijnstiller. Ik ben niet erg thuis in deze materie vandaar de vraag.

Ik gebruik behalve wat vitamine supplementen geen anabole steroïden, en pijnstillers ben ik al helemaal niet in thuis.

Maar maak ik er nu uit op dat die oxy de veroorzaker van je rugklachten was?
Anadrol idd is aas oxymetholone
 
Zijn gewoon back pumps ja.

Verlies wat vocht en vet en het is weg.
 
Vannacht 4 kilo vocht verloren in bed , lekker gezwommen 🤣🤣🤣🤣
 
Back
Naar boven