XXL Nutrition

Testosteron verhogen door het eten van oesters? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

doemijnbest

Cool Novice
Lid geworden
6 aug 2020
Berichten
36
Waardering
14
Lengte
1m83
Massa
92kg
Vetpercentage
18%
Beste allen,

Ik ben niet meer de jongste meer van het land en op een gegeven moment zal de testosteron levels zich verminderen en daarom ben ik van plan om 3x per week oesters te gaan eten, ondanks dat het prijzig is, wil ik een poging wel wagen tot meer resultaat. Maar aangezien mijn kennis op dit gebied beperkt is wil ik het volgende vragen, zou dit echt verandering in het spel brengen? is dit een weggegooid geld kwestie? en zijn er andere populaire supplementen/voeding die minder duur zijn en betere resultaten bieden?
 
Laatst bewerkt:
Als dat zo was zat iedereen hier wel aan de oesters.
 
Oesters hebben veel zink wat een positief effect kan hebben als je deficiënt bent in zink, maar dit kun je ook uit andere bronnen halen.
 
Je natuurlijke testosteronproductie op pijl houden doe je voornamelijk door te zorgen voor een gezond vetpercentage (buikvet is slecht voor je hormoonhuishouding), voldoende bewegen, liefst krachttraining, voldoende slapen, niet roken en niet drinken. Testosteron verhogen met voedingsmiddelen is geneuzel in de marge en gaat je geen merkbaar verschil opleveren. Je kunt je geld beter uitgeven aan kwalitatief goede en gezonde voeding. :)
 
Je kan beter een mossel eten denk ik
Volgens mij was dit niet zo populair denk ik.
  • Mosselen 2,2 mg per 100 gram
De zink waarde is veel lager dan oesters. Maar nu krijg ik een andere vraag naar me hoofd voorgeschoteld. Als het puur om de zink gaat kan ik toch net zo goed een potje zink vitamine halen?
 
Volgens mij was dit niet zo populair denk ik.
  • Mosselen 2,2 mg per 100 gram
De zink waarde is veel lager dan oesters. Maar nu krijg ik een andere vraag naar me hoofd voorgeschoteld. Als het puur om de zink gaat kan ik toch net zo goed een potje zink vitamine halen?
Ik zou daar niet teveel naar kijken.

Het eten van mossel verlaagt je stressniveau waardoor je testosteron automatisch hoger zal zijn
 
Grote plakken rosbief.
 
mmmmmm rosbief
 
lick goats GIF
 
Oesters hebben veel zink wat een positief effect kan hebben als je deficiënt bent in zink, maar dit kun je ook uit andere bronnen halen.

Er zijn inderdaad meerdere bronnen alleen scoort de oester qua hoeveelheid. Maar daar betaal je ook voor. Alleen wil ik nu zeker weten of dit echt werkt voor spieropbouw.
 
Alleen wil ik nu zeker weten of dit echt werkt voor spieropbouw.
Nee, tenzij je deficient bent in zink. Maar dan is het zaak om de oorzaak van je tekort op te sporen en dat probleem aan te pakken.
 
Je natuurlijke testosteronproductie op pijl houden doe je voornamelijk door te zorgen voor een gezond vetpercentage (buikvet is slecht voor je hormoonhuishouding), voldoende bewegen, liefst krachttraining, voldoende slapen, niet roken en niet drinken. Testosteron verhogen met voedingsmiddelen is geneuzel in de marge en gaat je geen merkbaar verschil opleveren. Je kunt je geld beter uitgeven aan kwalitatief goede en gezonde voeding. :)

Dan ben ik qua deze factoren goed bezig. Voeding is op orde, krachttraining, bewegen en slapen kan altijd beter maar zo slecht is het ook weer niet. Roken/alcohol doe ik niet.
Ik dacht effe door voeding dat spul om hoog krikken.

Is de ashwagandha plant/extract ook onzin zou je denken?
 
mmmmmm rosbief

Dat is ook 1 van de bronnen, maar dan moet je deze elke dag eten of vaker per week.
Alleen jammer dat rood vlees ongezond is om vaker te eten. Ik wissel vaak af met vis/kip.
 
Is de ashwagandha plant/extract ook onzin zou je denken?
De enige supplementen die echt helpen zijn anabole steroiden. De rest is voornamelijk commerciele onzin. Zeker als de fabrikant van een supplement (dus de partij die er geld aan verdiend) claimt dat het fantastische resultaten oplevert, moet je sceptisch zijn.
 
De enige supplementen die echt helpen zijn anabole steroiden. De rest is voornamelijk commerciele onzin. Zeker als de fabrikant van een supplement (dus de partij die er geld aan verdiend) claimt dat het fantastische resultaten oplevert, moet je sceptisch zijn.

Misschien dat anabolen snel resultaat biedt in tegendeel tot andere voeding/supplementen? Vaak kom de D-Bal tegen als een veilig supplement, "Veilig" volgens de commerciële onzin volgens jou. Maar zijn er misschien onderbouwende feiten/tests dat dit duidelijk verklaart?
 
Back
Naar boven