MuscleMeat

spuit (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Wat kan er nou zo moeilijk aan zijn?
 
Het is niet verstandig om voor zoiets als dit afhankelijk te zijn van een ander. Wat als een keer niemand kan?
 
Ik snap je man, de eerste twee keer liet ik het ook doen, want mijn hersenen blokkeerde zodra ik de spuit gereed hield bij mijn injectie plek. Na twee keer heb ik her zelf gedaan en daarna was er geen angst meer. Ook simpelweg om het feit dat alle keren dat ik tot nu toe prik, ik er eigenlijk vrij weinig van voel.
 
hoe prik jezelf in de billen? moeilijk man
 
hoe prik jezelf in de billen? moeilijk man
Doe het dan in je quads, koop 06x30mm spuit als je 08x40mm te groot vind ervoor. Desnoods teken je met een stift een verdeling op je benen en pak je nadien een dopje van een fles en druk het op je huid dat je zeker juist zit :) optrekken met 1 naald en met een andere naald injecteren. op voorhand gewoon even je vial ontsmetten.
 
Doe het dan in je quads, koop 06x30mm spuit als je 08x40mm te groot vind ervoor. Desnoods teken je met een stift een verdeling op je benen en pak je nadien een dopje van een fles en druk het op je huid dat je zeker juist zit :) optrekken met 1 naald en met een andere naald injecteren. op voorhand gewoon even je vial ontsmetten.
 
thx bro, wil liever in de billen doen ivm vermijden van de been vocht.
 
Ga gewoon naar de grootste gast in je gym die zeker kuurt en vraag of die het wil voordoen
bijna niemand op de gym zijn open met de kuur. meestal zeggen ze we zijn natuurlijk
 
hoe prik jezelf in de billen? moeilijk man
Leun op de linkerkant van je lichaam terwijl je je rechterbeen ontspannen laat en dan draai je gewoon met je boven lichaam
 
Heb je geen vriend/vriendin/kennis die verpleegkundige is of zorgkundige? Zelfs al hebben ze nog nooit gewerkt met de substantie het blijft gewoon IM. Desnoods iemand dat je kent van een vaccinatiecentrum?
 
Back
Naar boven