XXL Nutrition

Sticky Het Auto Topic (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

  • 3e5y21sbir5b_800.jpg


    i like that
     
    clk.jpg



    Guilty pleasure. Zie er vaak een staan op mijn vaste route, na 20 jaar toch nog best een verschijning.
     
    Zijn er hier mensen die private leasen?
    Als ik zo'n beetje uitreken wat die mini per maand kost ben ik denk ik beter uit met een EV auto van rond de 400 euro per maand. Staan wel wat leuke modellen tussen.
     
    Zijn er hier mensen die private leasen?
    Als ik zo'n beetje uitreken wat die mini per maand kost ben ik denk ik beter uit met een EV auto van rond de 400 euro per maand. Staan wel wat leuke modellen tussen.
    Die auto zakt wel in waarde he
     
    Zijn er hier mensen die private leasen?
    Als ik zo'n beetje uitreken wat die mini per maand kost ben ik denk ik beter uit met een EV auto van rond de 400 euro per maand. Staan wel wat leuke modellen tussen.

    Tot nu toe 2x een private lease gehad.
    Ga je leasen in Nederland of in Duitsland?
     
    Vandaag even naar een mercedes benz dealer gereden, (niet voor een mercedes) maar voor golf gti clubsport 265pk. Ik werd vriendelijk en proffesioneel behandeld. Alleen bood die man voor mijn auto 10000, een particulier bood mij eergister voor mijn auto 11800. Ik stelde voor om het zelf eerst te verkopen aan die particulier.
     
    Vandaag even naar een mercedes benz dealer gereden, (niet voor een mercedes) maar voor golf gti clubsport 265pk. Ik werd vriendelijk en proffesioneel behandeld. Alleen bood die man voor mijn auto 10000, een particulier bood mij eergister voor mijn auto 11800. Ik stelde voor om het zelf eerst te verkopen aan die particulier.
    En sta je voor hem is het 9000 😅.
     
    Vandaag even naar een mercedes benz dealer gereden, (niet voor een mercedes) maar voor golf gti clubsport 265pk. Ik werd vriendelijk en proffesioneel behandeld. Alleen bood die man voor mijn auto 10000, een particulier bood mij eergister voor mijn auto 11800. Ik stelde voor om het zelf eerst te verkopen aan die particulier.
    Tsja die mensen moeten er ook wat op verdienen hee. Maar idd beter zelf verkopen en dan nog een beetje afbieden op die clubsport
     
    Back
    Naar boven