MuscleMeat

Test E + Primobolan (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

FlaneerDuif

Novice
Lid geworden
23 jun 2021
Berichten
24
Waardering
11
Lengte
2m06
Massa
160kg
Vetpercentage
32%
Hey jongens, ik ga weer aan de naald voor het eerst in 3 jaar tijd.

Ik hou het graag een beetje “mild” ivm Haaruitval & andere bijwerkingen daarom kies ik voor Testosteron & Primobolan. Me laatste kuur 3 jaar geleden was nogal heftig gevallen, Gyno, Haaruitval, Relatie kapot blabla. Ik kon 1000mg Tren niet handelen hahahahaha 😂

Nu had ik de vraag, ik ga gewoon beginnen met 2ML Test E (300mg) en 5ML primo (100mg). Dit wil ik 10 weken doen, Misschien 12 weken. Om Gyno te voorkomen wil ik Arimidex erbij nemen of Nolva. Helaas heb ik bij mijn rechter borst nogsteeds een klein beetje Gyno van de kuur van 3 jaar geleden, Misschien beter Arimidex ipv Nolva? Ik las ergens dat arimidex beter is voor gyno die er al zat voor je kuur nog. Ik heb beide in voorraad. En zal ik het opbouwend doen of zal ik gewoon vanaf het begin 2ML test en 5ml primo knallen tot de 10de week.

Nog tips en tricks? Supplementen aanraders etc?

Ik heb niet veel verstand van kuren verder.. Altijd naturel getraind, vooral na die slechte ervaring tren.

Groetjes

Duif.
 
Primo is een 5 alpha DHT middel, je had last van haarverlies zei je?

Na drie jaar off zou ik niet beginnen met 1+ gram aan gear. Neem dan gewoon 500-600 mg aan test e oid.

Heb je al nolva geprobeerd voor je gyno? Daar kan je nu al mee beginnen..hopelijk is het niet al te laat.
 
Pak dan 300 test met 500 primo
Hoef je ook niet echt druk te maken om gyno over het algemeen
 
Primo is een 5 alpha DHT middel, je had last van haarverlies zei je?

Na drie jaar off zou ik niet beginnen met 1+ gram aan gear. Neem dan gewoon 500-600 mg aan test e oid.

Heb je al nolva geprobeerd voor je gyno? Daar kan je nu al mee beginnen..hopelijk is het niet al te laat.
Nolva ga ik nu alvast aan beginnen, Thanks voor de tip Ik zal wel een alternatief zoeken voor Primo, Misschien rustig opbouwen en iets anders toevoegen in week 4/5.. me doel is gewoon wat vetpercentage naar beneden en wat massa erbij. Ik slik nu al Anavar 60mg per dag, anders hou ik het gewoon op Test & Anavar. Lekker mild.
 
Primo is een 5 alpha DHT middel, je had last van haarverlies zei je?

Na drie jaar off zou ik niet beginnen met 1+ gram aan gear. Neem dan gewoon 500-600 mg aan test e oid.

Heb je al nolva geprobeerd voor je gyno? Daar kan je nu al mee beginnen..hopelijk is het niet al te laat.
Ik was naar de huisarts gegaan, Hij zei dat het me vetpercentage is, hij voelde geen schijf of iets.. Dus geen gyno. paranoide voor niks weer.

Ik heb nu 2ML Test gedaan en 3ML Primo.

Had ze samen gevoegd in 1 spuit en de hele 5ML erin gedaan, lekker cocktailtje alleen nu kan ik niet meer normaal lopen 😂 hele erge beurse plek op me bil, Misschien teveel ML in 1 bil gedaan hahaha
 
Je moet het zelf weten, maar ik zou het verdelen over twee prikken
 
Ik was naar de huisarts gegaan, Hij zei dat het me vetpercentage is, hij voelde geen schijf of iets.. Dus geen gyno. paranoide voor niks weer.

Ik heb nu 2ML Test gedaan en 3ML Primo.

Had ze samen gevoegd in 1 spuit en de hele 5ML erin gedaan, lekker cocktailtje alleen nu kan ik niet meer normaal lopen 😂 hele erge beurse plek op me bil, Misschien teveel ML in 1 bil gedaan hahaha

lol
 
Je moet het zelf weten, maar ik zou het verdelen over twee prikken
Lijkt me idd verstandiger ja, ik twijfelde hierover omdat je dan 2x moet zetten maar achteraf lijkt me dat toch wat beter ja
 
Waarom dan pas?
Even kijken wat het doet aankomende weken en hoe me lichaam reageert hierop. Mocht het goed gaan dan ben ik wel bereidt om misschien een verhoging erin te gooien met primo. Ik kreeg te horen dat primo pas echt werkzaam is vanaf 500mg, dus misschien die opvoeren van 300mg naar 500mg.

Test hou ik ten alle tijden op 600mg
 
Lol wat een onzin word jou verteld dan
Ja, heb het van paar maten gehoord die het al jaren doen, maar volgens mij geven ze me gewoon express een kuur dat ik helemaal uit elkaar klap.
 
Even kijken wat het doet aankomende weken en hoe me lichaam reageert hierop. Mocht het goed gaan dan ben ik wel bereidt om misschien een verhoging erin te gooien met primo. Ik kreeg te horen dat primo pas echt werkzaam is vanaf 500mg, dus misschien die opvoeren van 300mg naar 500mg.

Test hou ik ten alle tijden op 600mg
Verspilling noemen we dat.
 
Back
Naar boven