Fitness Seller

Show Your Watch (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Thanks voor alle reactie's. Ik zoek eigenlijk gewoon een degelijk horloge zoals hierboven aangegeven. Twijfel ook om de nieuwe galaxy watch 4 te kopen (smartwatch), aangezien ik docent LO ben en liever op een horloge kijk hoelang de les nog duurt dan mijn telefoon te pakken. Een sportieve klok zou dan passend zijn IMO
 
Waar is deze te koop? Ik zoek nog zoiets.
Niet meer in de winkel, deze is om en nabij de 50 jaar oud :) mocht je zoiets zoeken, stuur maar een PM dan kan ik je een aantal betrouwbare adressen doorsturen.
 
Thanks voor alle reactie's. Ik zoek eigenlijk gewoon een degelijk horloge zoals hierboven aangegeven. Twijfel ook om de nieuwe galaxy watch 4 te kopen (smartwatch), aangezien ik docent LO ben en liever op een horloge kijk hoelang de les nog duurt dan mijn telefoon te pakken. Een sportieve klok zou dan passend zijn IMO
Sommige sporthorloges zijn ook smartwates, wel wat duurder.

G-Shock?
 
Moet ik je DJ zeker weer goed zetten voor je? :grinny:
Tja vind je het gek dat ik het spannend vond. De eerste keer dat ik AVW binnen stapte en ik de tijd wou verzetten sloopte ik de kroon doordat ik er verkeerd aan draaide en de veer intern los schoot/brak. Hij moest toen terug naar de horlogemaker. Dus ja, nog geen dertig seconden een horloge van 5k in m'n handen en ik sloopte hem direct. :roflol: Gelukkig had ik hem toen nog niet gekocht.

Al weet ik niet of het nou mijn fout was of dat die spring gewoon al niet goed gemonteerd zat, lijkt mij niet dat je hem sloopt met verkeerd draaien. Doe nu gewoon de moeite niet meer. :p Momenteel niet zo'n zin om 10k bij te leggen voor een daydate maar misschien ruil ik m'n DJ wel in voor een sub -> GMT -> DD om zo omhoog te titreren.
 
Tja vind je het gek dat ik het spannend vond. De eerste keer dat ik AVW binnen stapte en ik de tijd wou verzetten sloopte ik de kroon doordat ik er verkeerd aan draaide en de veer intern los schoot/brak. Hij moest toen terug naar de horlogemaker. Dus ja, nog geen dertig seconden een horloge van 5k in m'n handen en ik sloopte hem direct. :roflol: Gelukkig had ik hem toen nog niet gekocht.

Al weet ik niet of het nou mijn fout was of dat die spring gewoon al niet goed gemonteerd zat, lijkt mij niet dat je hem sloopt met verkeerd draaien. Doe nu gewoon de moeite niet meer. :p Momenteel niet zo'n zin om 10k bij te leggen voor een daydate maar misschien ruil ik m'n DJ wel in voor een sub -> GMT -> DD om zo omhoog te titreren.
Zullen ze blij mee zijn geweest :roflol:
 
Je had hem van alie toch? Heb je een linkje voor me?
Weet niet waar ie vandaan komt, heb hem gekregen.
Maar heb deze:

Is wel veel plastic, denk als ik er zelf een zou kopen en ik hem als 'sieraad' in m'n kamer zou zetten ik wat meer zou uitgeven voor een mooiere.

Ruimte voor twee horloges dus ben verplicht er nog een automaat bij te kopen :$
 
Zullen ze blij mee zijn geweest :roflol:
Haha anders ik wel. Wou hem gewoon meenemen naar huis toen maar ze hebben hem naar de maker moeten sturen en vervolgens met de post naar me opgestuurd. Ben blij dat ik hem heb gehaald tho want ik zie ze nu al niet meer onder de 5k.
95382cca304896c40f9679ee3448462d.png

Weet niet waar ie vandaan komt, heb hem gekregen.
Maar heb deze:

Is wel veel plastic, denk als ik er zelf een zou kopen en ik hem als 'sieraad' in m'n kamer zou zetten ik wat meer zou uitgeven voor een mooiere.

Ruimte voor twee horloges dus ben verplicht er nog een automaat bij te kopen :$
Als ik over een paar jaar loaded ben door crypto koop ik wel een tweede. Als ik iets wel zonde vind momenteel is het om een tweede horloge te halen, want je hebt toch een favoriet en de ander ligt gewoon te verstoffen dan.
 
Haha anders ik wel. Wou hem gewoon meenemen naar huis toen maar ze hebben hem naar de maker moeten sturen en vervolgens met de post naar me opgestuurd. Ben blij dat ik hem heb gehaald tho want ik zie ze nu al niet meer onder de 5k.

Als ik over een paar jaar loaded ben door crypto koop ik wel een tweede. Als ik iets wel zonde vind momenteel is het om een tweede horloge te halen, want je hebt toch een favoriet en de ander ligt gewoon te verstoffen dan.
Dat is toch wel het nadeel, dat je er maar eentje kan dragen. Tenzij je aan double wristing doet (wat belachelijk is).
Ook de reden waarom ik niet gelijk een nieuwe watch wil, ook al zijn nu zo'n beetje alle modellen bereikbaar.
 
Na een avondje googelen kwam ik er al snel achter dat ik mijn budget wat op ga schroeven.

Heb er nog steeds geen een naar mijn zin gevonden, maar de volgende vind ik wel wat hebben:
 

Bijlagen

  • ssc769p1.jpg
    ssc769p1.jpg
    120,9 KB · Weergaven: 57
  • shopping.jpeg.jpg
    shopping.jpeg.jpg
    28,4 KB · Weergaven: 58
  • Emporio-Armani-AR2434-1-min.jpg
    Emporio-Armani-AR2434-1-min.jpg
    99,1 KB · Weergaven: 57
  • Emporio-Armani-AR2453-1-min.jpg
    Emporio-Armani-AR2453-1-min.jpg
    58,5 KB · Weergaven: 54
Na een avondje googelen kwam ik er al snel achter dat ik mijn budget wat op ga schroeven.

Heb er nog steeds geen een naar mijn zin gevonden, maar de volgende vind ik wel wat hebben:
Van deze vind ik de Presage het mooist, ik vind het al snel te veel en te druk. Van het model linksboven kan ik het hoogstens hebben als de subdials in dezelfde kleuren zijn.

Van Seiko zijn er ook solar modellen met een day/date, dat vind ik wel prettig.
De nieuwe Seiko 5 fieldwatch spreekt me ook wel aan, hoewel wat drukker.

Ook heb ik een voorkeur voor echte horlogemerken, dus vallen de Armani's sowieso af.

Voor die Seiko Presage zou ik het zonde vinden om naar je werk te dragen.

Ik heb er geen verstand van, heb geen horloge en kan heel slecht kiezen, dus doe hiermee wat je wilt.
 
Laatst bewerkt:
Na een avondje googelen kwam ik er al snel achter dat ik mijn budget wat op ga schroeven.

Heb er nog steeds geen een naar mijn zin gevonden, maar de volgende vind ik wel wat hebben:
Weet niet wat je zoekt en wat je budget is, maar kies alsjeblieft niet een van die Armani’s :p.
 
Ik moet eigenlijk ook een nieuw horloge en vanwege allergieën zoek ik een titanium kast. Ik zit dan aan zoiets te denken.
3FBC4434-053E-4CBC-BF76-B3BA024F8CDF.jpeg


Wat is er nog meer redelijk ingetogen voor max €500?
 
Laatst bewerkt:
Ik moet eigenlijk ook een nieuw horloge en vanwege allergieën zoek ik een titanium kast. Ik zit dan aan zoiets te denken.
Bekijk bijlage 540868

Wat is er nog meer redelijk ingetogen voor max €500?
Je zou naar Tissot kunnen kijken, alleen zie geen automaat in titanium voor onder die prijs. Maar dit model bijvoorbeeld (is er ook met grijze dial):

 
Wat is het verschil tussen een Tissot Gentleman en PR100?
 
Wat is het verschil tussen een Tissot Gentleman en PR100?

De gentleman heeft een mooiere afwerking en is daardoor iets luxer.
Zie bijvoorbeeld de hour markers in vergelijking met de PR100.
Verder qua specs/materialen weinig verschil.

Heb zelf de gentleman powermatic 80 silicium (automaat van dat model).
Ben er erg tevreden mee. Qua afwerking doet het niet onder aan sommige horloges van €1000+
 
Je zou naar Tissot kunnen kijken, alleen zie geen automaat in titanium voor onder die prijs. Maar dit model bijvoorbeeld (is er ook met grijze dial):

Heb ook een Tissot gehad, recent verkocht. PRS516 (chronograph) met witte plaat. Op de foto’s niet zo spectaculair, maar moet zeggen dat het in het echt een heel mooie horloge was. Kwalitatief ook top, wel Quartz.

Betaal je ook niet zo gek veel voor HertogSandBox
 
Back
Naar boven