Fitness Seller

Vraag mbt test e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

In het begin gain je zoiezo als je daar dan anabolen bij gebruikt ga je niet harder gaan volgens mij. Je geeft het zelf al aan dat je niet goed weet of het door de anabolen komt of niet. Stel dat je een placebo injecteert(geen test e) en je hebt na 10 weken gegained kon je evengoed niets injecteren.

Edit: btw stel dat je al kuurt van het begin. Je lichaam zijn de anabolen al gewend volgens mij. Stel dat je 90 weegt en je kuurt al van het begin. Je gaat echt geen 10kilo meer gainen dan tenzij je een andere compound toevoegd of andere troep. En wanneer je al 90 weegt en voor de eerste keer kuurt ga je lekker hard gaan dat kan ik je zeker vertellen. Kijk maar naar bostin loyd. Die gast is een mongooltje (vanwege zijn gedrag) maar hij heeft wel flink gegained en hij had al een mooi startersfysiek.

Je zegt ook maar wat he :cool:
 
Ik heb nog een vraag.

Hoe weet ik of ik diep genoeg prik? Ik gebruik de blauwe naald om in mijn beenspier te prikken. Twee handbreedtes omhoog vanaf de knie gezien, beetje aan de zijkant. Ik span me spier van te voren aan zodat ik goed zie hoe de spier loopt en selecteer dan een plek.

Maar later vroeg ik me af, ik zit best hoog met vet percentage. 24% op het moment. Is blauw dan wel lang genoeg? Ik twijfel hier ineens over omdat ik in de bil met zwart werd geprikt, en dat voelde ik wel de dag erna.

Maar in de bovenbeen voel ik niet zoveel meer echt heb ik het idee. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik daarna de plek 10 minuten lang masseer, dat deed ik voorheen niet.

Ik druk de blauwe naald overigens er helemaal in. En ik heb wel het idee dat ik voel dat ik door twee ‘lagen’ heen ga.

Wat gebeurt er eigenlijk als je in het vet injecteerd? Wordt het dan gewoon simpelweg niet opgenomen ofzo?
 
Word wel opgenomen maar grotere kans op infecties dacht ik. Heb eens gehoord dat sommige expres subq injecteren met een slin naald (1ml wel te verstaan). Zoek eens op anabolic steroids subcutaneous injection.
 
Word wel opgenomen maar grotere kans op infecties dacht ik. Heb eens gehoord dat sommige expres subq injecteren met een slin naald (1ml wel te verstaan). Zoek eens op anabolic steroids subcutaneous injection.
Eerder rond de 0.3-0.4 ml max subq tho

Als je nergens last van hebt nu dan prik je hoogstwaarschijnlijk diep genoeg. Prik zelf quads met slin (wel op 12%bf)
 
Ik heb nog een vraag.

Hoe weet ik of ik diep genoeg prik? Ik gebruik de blauwe naald om in mijn beenspier te prikken. Twee handbreedtes omhoog vanaf de knie gezien, beetje aan de zijkant. Ik span me spier van te voren aan zodat ik goed zie hoe de spier loopt en selecteer dan een plek.

Maar later vroeg ik me af, ik zit best hoog met vet percentage. 24% op het moment. Is blauw dan wel lang genoeg? Ik twijfel hier ineens over omdat ik in de bil met zwart werd geprikt, en dat voelde ik wel de dag erna.

Maar in de bovenbeen voel ik niet zoveel meer echt heb ik het idee. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik daarna de plek 10 minuten lang masseer, dat deed ik voorheen niet.

Ik druk de blauwe naald overigens er helemaal in. En ik heb wel het idee dat ik voel dat ik door twee ‘lagen’ heen ga.

Wat gebeurt er eigenlijk als je in het vet injecteerd? Wordt het dan gewoon simpelweg niet opgenomen ofzo?
De kleur van de naald (blauw) zegt wat over de dikte van de naald, niet de lengte van de naald. Hoelang is je naald?

Injectie in het vetweefsel kan, bij grotere injectievolumes, wat meer injectieklachten geven. Voor de rest lijkt het een wat langdurigere afgifte te geven en wat minder conversie naar oestradiol in het geval van testosteron.
 
De kleur van de naald (blauw) zegt wat over de dikte van de naald, niet de lengte van de naald. Hoelang is je naald?

Injectie in het vetweefsel kan, bij grotere injectievolumes, wat meer injectieklachten geven. Voor de rest lijkt het een wat langdurigere afgifte te geven en wat minder conversie naar oestradiol in het geval van testosteron.
Thnx, zal hem morgen even opmeten / kijken wat er op de verpakking staat. Als ik een gok zou moeten wagen zou ik zeggen 2,5 tot 3 cm.
 
Thnx, zal hem morgen even opmeten / kijken wat er op de verpakking staat. Als ik een gok zou moeten wagen zou ik zeggen 2,5 tot 3 cm.
Blauwe naald (0.6mm dikte) komt zoals je zegt in 25 en 30mm lengte over het algemeen
 
het is de 2,5 cm inderdaad zie ik op de verpakking.


hier volgen wat bloedwaardes, weten jullie of daaruit op te maken is of de testosteron zijn werk doet? Zoals het er naar uit ziet is er niet gemeten op testosteron haha, maar wel op wat andere zaken. Ik weet niet of ze relevant zijn, het meeste lijken gewoon leverwaardes te zijn en die zijn oke, lijkt me ook niet dat test daar invloed op heeft, ik slik geen test pillen. Mss weten jullie dat. Links mijn waarde, rechts het standaardbereik. LH en FSH volgt nog.

CPK225 U/L 37°C0 - 171 U/L 37°C
LDH401 U/L 37°C0 - 248 U/L 37°C
Lipoproteine A (LPa)20 nmol/L<75 nmol/L
Totaal chol.3,54 mmol/L<5,0 mmol/L
HDL-chol.0,67 mmol/L>1,0 mmol/LL
Ldl-chol.bep1,98 mmol/L<3,0 mmol/L
Triglyceride1,98 mmol/L<2,0 mmol/L
non-HDL-Cholesterol2,9 mmol/L<3,8 mmol/L
ASAT41 U/L 37°C0 - 40 U/L 37°CH
Gamma-GT13 U/L 37°C0 - 60 U/L 37°C
Albumine45 g/L35 - 50 g/L
Haptoglobine1,96 g/L0,3 - 2 g/L
TSH (TSH)1,8 mE/L0,5 - 5 mE/L
 
Alleen CPK en LDH zijn verhoogd, waarschijnlijk door het sporten zelf.

Ik denk dat je gear fake is maar laat het oordeel over aan leden die meer verstand hebben hiervan.
 
Is er nergens een lab waar ik het kan laten testen dat iemand weet?
 
het is de 2,5 cm inderdaad zie ik op de verpakking.


hier volgen wat bloedwaardes, weten jullie of daaruit op te maken is of de testosteron zijn werk doet? Zoals het er naar uit ziet is er niet gemeten op testosteron haha, maar wel op wat andere zaken. Ik weet niet of ze relevant zijn, het meeste lijken gewoon leverwaardes te zijn en die zijn oke, lijkt me ook niet dat test daar invloed op heeft, ik slik geen test pillen. Mss weten jullie dat. Links mijn waarde, rechts het standaardbereik. LH en FSH volgt nog.

CPK225 U/L 37°C0 - 171 U/L 37°C
LDH401 U/L 37°C0 - 248 U/L 37°C
Lipoproteine A (LPa)20 nmol/L<75 nmol/L
Totaal chol.3,54 mmol/L<5,0 mmol/L
HDL-chol.0,67 mmol/L>1,0 mmol/LL
Ldl-chol.bep1,98 mmol/L<3,0 mmol/L
Triglyceride1,98 mmol/L<2,0 mmol/L
non-HDL-Cholesterol2,9 mmol/L<3,8 mmol/L
ASAT41 U/L 37°C0 - 40 U/L 37°CH
Gamma-GT13 U/L 37°C0 - 60 U/L 37°C
Albumine45 g/L35 - 50 g/L
Haptoglobine1,96 g/L0,3 - 2 g/L
TSH (TSH)1,8 mE/L0,5 - 5 mE/L
Je kunt uit deze waardes niet opmaken hoeveel testosteron je injecteert. Testosteron verlaagt het HDL-cholesterol, maar een lage HDL-waarde kan ook komen door tal van andere zaken. Bovendien vertelt het je weinig/niets over hoeveel je precies aan het injecteren bent. Als je je testosteron wilt weten, dan moet je je testosteron ook meten. O.a. sites als https://www.bloedwaardentest.nl/ bieden dit aan.
 
Rook je? Kan ook een oorzaak zijn van laag HDL.


Maar goed, je zult het toch wel merken aan je gewicht? Hoeveel ben je aangekomen sinds start?
 
Rook je? Kan ook een oorzaak zijn van laag HDL.


Maar goed, je zult het toch wel merken aan je gewicht? Hoeveel ben je aangekomen sinds start?
Ik voel hem al aankomen, ik heb geen referentie genomen.

Ik ben wel aangekomen, maar ben ook meer gaan eten. Ik ben van 120 kilo naar 104 kilo gegaan, toen vol op de krachttraining gegaan en gaan injecteren. en nu terug naar 118 kilo. Ik zie duidelijk meer spier aanmaak op mijn lijf, maar zoals eerder gezegd ben ik vrij vroeg gaan kuren dus dat kan ook naturel zijn. Het is overduidelijk dat ik veel te ongeduldig ben geweest en het meettechnisch beter had moeten aanpakken.

edit: ja ik ben een roker, ongeveer 10 sigaretten per dag.
 
Je kunt uit deze waardes niet opmaken hoeveel testosteron je injecteert. Testosteron verlaagt het HDL-cholesterol, maar een lage HDL-waarde kan ook komen door tal van andere zaken. Bovendien vertelt het je weinig/niets over hoeveel je precies aan het injecteren bent. Als je je testosteron wilt weten, dan moet je je testosteron ook meten. O.a. sites als https://www.bloedwaardentest.nl/ bieden dit aan.
Ik denk dat ik er van uit moet gaan dat deze spullen niet goed zijn, want ik merk er nog steeds weinig van en ben nu eind week 3. Ook kwa libido zou ik zeggen geen verschil. Geen verschil in 'mood' en dergelijke. Ik maak wel progressie, maar bijv op borstpier heel heel traag. Zo traag dat een vriend zegt: met test zou dat sneller moeten gaan naar zijn mening. Zeker in eind week 3.
 
Ik begrijp dat je 14 kg bent aangekomen vanaf je eerste injectie?

Kracht ed merk ik ook pas na 4 weken.
 
Ik begrijp dat je 14 kg bent aangekomen vanaf je eerste injectie?

Kracht ed merk ik ook pas na 4 weken.
Juist, plus 1 week daarvoor al.
1 week voor de eerste injectie ben ik vol op krachttraining gegaan en ben ik inname voedsel gaan verhogen. Maar nog niet gaan meten. Ongeveer 2900kcal per dag, hoofdzakelijk eiwitten en vet. Fileer me niet. Ik had moeten meten maar keek tegen test aan als wondermiddel. Pas begin week 2 bedacht ik me: laat ik het eens de jongens op het forum gaan vragen. Ik heb me les geleerd ;)

edit: ik zie in mijn schema al 2 weken daarvoor. Dus twee weken voor eerste injectie ben ik als een gek gaan eten en vol op krachttraining gegaan en cardio eruit gelaten.
 
Het is wel een flinke stijging....ik zou het nog even afwachten.

Zit er geen code op de verpakking, die je kan je natuurlijk ook checken. Post anders je gear in de echt of nep topic.
 
Het is wel een flinke stijging....ik zou het nog even afwachten.

Zit er geen code op de verpakking, die je kan je natuurlijk ook checken. Post anders je gear in de echt of nep topic.
Ja, maar het is een UG lab. Degene die het gegeven heeft zegt natuurlijk dat het echt is. Op echt op nep zeggen ze nep, zijn antwoord was: ten eerste wordt UG lab niet nagemaakt. (dat zegt natuurlijk niks over het productie proces, je kan natuurlijk ook gewoon alleen olie in een flesje doen) En daarnaast bestaan ze pas een jaar niemand kent ons nog, dus hoe kunnen ze weten of het echt op nep is. Ik heb ook geen reden om aan te nemen dat hij me zou belazeren, ik heb drie jaar met hem gediend, uitzendingen gedraaid etc. Maar goed, dat zegt verder niks over wat de producent doet. Het topic kan je terugvinden in het desbetreffende forum. De enige zekerheid die er is, is natuurlijk een lab.

Ik heb in mijn leven van alles laten testen haha, maar het lijkt haast onmogelijk om anabolen te laten testen. Cocaine, LSD, DMT,cannabisolie, cannabis zelf, allemaal geen probleem, maar anabolen? Het lijkt wel niet te bestaan lol.

Edit: hij zei ook: je bent ongeduldig. En dat is waar, daar heb ik mijn hele leven al last van. Wachten tot week 6 zei hij, dan pas ga je effect ervaren. Weet niet of dat waar is. Ik ben gewoon bijna in staat om uit te gaan vogelen welk apparatuur ik nodig heb om anabolen te testen en daar een bedrijfje voor te beginnen. Is toch absurd dat ik bijna elke drugs of chemicals kan laten testen in dit land, behalve anabolen.
 
Je kan anabolen wel laten testen maar in het buitenland. In de echt nep sectie heb je een testrapporten afdeling. Je zal er niet wijzer op worden want zijn oude testen van labs die niet meer geproduceerd worden. En het kost je een paar honderd euro dacht ik. Moet je maar eens googelen.

Nuja heb je flesje eens bekeken en de label ziet er idd wat louche uit. Waarom heb je je testosteron niet laten meten overigens?

Wat betreft je BW waarom ben je niet gaan cutten? Je kan zeker vet verliezen en wat spier opbouwen met anabolen. Of doe een recomp. Hoe groot ben je eigenlijk? Nuja 118kilo is echt wel veel tenzij je 2m18 bent..

Edit: heb eens gegoogled voor jou. https://forum.bodybuilding.nl/topics/anabolen-laten-testen-in-een-laboratorium.426928/
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven