XXL Nutrition

Vraag mbt test e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je kan anabolen wel laten testen maar in het buitenland. In de echt nep sectie heb je een testrapporten afdeling. Je zal er niet wijzer op worden want zijn oude testen van labs die niet meer geproduceerd worden. En het kost je een paar honderd euro dacht ik. Moet je maar eens googelen.

Nuja heb je flesje eens bekeken en de label ziet er idd wat louche uit. Waarom heb je je testosteron niet laten meten overigens?

Wat betreft je BW waarom ben je niet gaan cutten? Je kan zeker vet verliezen en wat spier opbouwen met anabolen. Of doe een recomp. Hoe groot ben je eigenlijk? Nuja 118kilo is echt wel veel tenzij je 2m18 bent..
Ik ben 1.88, 118 kilo(net gewogen) en 24% vet (eergisteren dexa scan) Ja het plan was ook te gaan cutten icm test om afbraak tegen te gaan. Maar ik ben nu vooral bezig met uitvogelen of me test wel echt is haha. Ik wilde echter eerst eens het effect ervan 'meemaken' zonder cardio en kijken hoe ik er op reageerde. En daarna dus gaan cardio'en erbij. Voordat ik vol op kracht ging rende ik elke ochtend eerst 8 tot 10 km en deed daarna (ondergeschikt) krachttraining erbij.

Maar na enkele maanden zo gesport te hebben kreeg ik ineens zoveel plezier weer in het krachttrainen dat ik weer vol daar op ben gegaan. En met de liefde voor krachttraining kwam ook weer dezelfde vraag terug die ik in 2006 ook had: zal ik toch eens een kuurtje gaan doen. En zo werd dit topic geboren :')

edit: weet eigenlijk niet waarom we niet op test hebben getest. Ik kwam net thuis en dacht: verdomme, het meest belangrijke hebben we niet op getest. Maar ik laat maandelijks bloed controleren vanaf nu, dus ik neem hem volgende maand wel mee.
 
Laatst bewerkt:
Ik snap je wel. Dat je krachttraining graag doet maar het lijkt erop dat jij echt niet zonder anabolen de moed hebt om te trainen. Nuja moet je zelf maar weten.

Heb een edit gedaan in bovenste post en hier kan je test kits bestellen. Zegt niets over de hoeveelheid maar je kan wel weten of er test inzit of niet. Heb vlug gegoogled dus weet niet of die site legit is.

 
Ik snap je wel. Dat je krachttraining graag doet maar het lijkt erop dat jij echt niet zonder anabolen de moed hebt om te trainen. Nuja moet je zelf maar weten.

Heb een edit gedaan in bovenste post en hier kan je test kits bestellen. Zegt niets over de hoeveelheid maar je kan wel weten of er test inzit of niet. Heb vlug gegoogled dus weet niet of die site legit is.


Jawel, het was meer ongeduld ;) Ik vind het ook niet erg om te trainen zonder. Want ik geniet nu net zo veel van het trainen, of het nu wel echte test is of niet. Het was meer het idee van: ik moet dit een keer meemaken. Toen ik 24 was zei mijn dr: je haalt de 30 niet. Ben ondertussen 37.

Maar heb wel 12 jaar lang in depressie gezeten en daarna verslaving aan coke en cannabis. Tot ongeveer 10 maanden geleden. Toen zei ik: nu is het genoeg. Alles de deur uitgerost. Geen druppel alcohol meer gedronken, geen lijn coke meer genomen, geen joint meer gerookt. Alleen roken is de laatste horde die ik moet nemen. Begonnen met hardlopen. Eerst 2 km, 4km, 6km, en toen dagelijks 8 tot 10 km. Ben weer gaan studeren, doe op dit moment 3 vakken op vwo zodat ik op basis van colloquium doctum kan gaan studeren aan de universiteit. Moet weer met alles opnieuw beginnen maar maakt me geen zak uit.
 
Als je een beetje vlot handelt kun je gewoon een nabepaling laten uitvoeren voor testosteron op het reeds ingeleverde bloed.

Je moet het niet zo moeilijk maken. Als je vial echt testosteron bevat dan zou je testosteronwaarde ruim boven de referentiewaardes moeten zitten
 
Als je een beetje vlot handelt kun je gewoon een nabepaling laten uitvoeren voor testosteron op het reeds ingeleverde bloed.

Je moet het niet zo moeilijk maken. Als je vial echt testosteron bevat dan zou je testosteronwaarde ruim boven de referentiewaardes moeten zitten
duidelijk!

edit: we zijn het belangrijkste vergeten te testen zoals ik al vermelde, maar heb een mailtje gestuurt of het bloed er nog is :--)
 
Laatst bewerkt:
extra waardes
LH0,6 U/L1,0 - 8,4 U/LL


FSH (EFSH)0,6 U/L1,0 - 10,5 U/LL
 
Het lijkt er in ieder geval op dat je LH en FSH onderdrukt wordt
 
Uit het beste boek ter wereld om een indicatie te krijgen van de dosis:
1636727625495.png
 
Uit het beste boek ter wereld om een indicatie te krijgen van de dosis:
Bekijk bijlage 541002
Drama al die cowboys. 87% wijkt dus af van wat je denkt dat er in zit. Dat is echt drama. Waarom doen mensen dat. Wat is het nut om te mengen met iets anders. Het lijkt me dat de ene stof niet absurd duurder is dan de andere stof toch? Zit daar echt zoveel verschil in dat ze coke boys style gaan.
 
Drama al die cowboys. 87% wijkt dus af van wat je denkt dat er in zit. Dat is echt drama. Waarom doen mensen dat. Wat is het nut om te mengen met iets anders. Het lijkt me dat de ene stof niet absurd duurder is dan de andere stof toch? Zit daar echt zoveel verschil in dat ze coke boys style gaan.
Ja sommige dingen zijn vele malen goedkoper. Maar als je bij een goede UG koopt dan krijg je wel wat je hoort te krijgen. Je kan het voor de zekerheid ook altijd zelf maken, is 10x zo goedkoop anyway
 
Ja sommige dingen zijn vele malen goedkoper. Maar als je bij een goede UG koopt dan krijg je wel wat je hoort te krijgen. Je kan het voor de zekerheid ook altijd zelf maken, is 10x zo goedkoop anyway
Ja heb mijzelf erover ingelezen en het zag er niet al te moeilijk uit. Maar shit man. Dan ga ik wel weer erg hardcore en ik ken mezelf een beetje, dat betekend dat ik dan weer de rest van mijn leven non stop test aan het spuiten ben want er ligt een lekker voorraadje thuis :')
 
Ja heb mijzelf erover ingelezen en het zag er niet al te moeilijk uit. Maar shit man. Dan ga ik wel weer erg hardcore en ik ken mezelf een beetje, dat betekend dat ik dan weer de rest van mijn leven non stop test aan het spuiten ben want er ligt een lekker voorraadje thuis :')
Je mag het voorraadje ook altijd aan mij geven;)
 
Je mag het voorraadje ook altijd aan mij geven;)
Haha nu begint het te kriebelen. Ik heb een tijd DMT gemaakt, Short path distillation toegepast voor cannabis extracties, misschien maar ook een keer anabolen dan. Wilde vroeger altijd scheikunde studeren :') :') Mijn grootste angst is steriliteit. Iets injecteren is wel iets anders als iets roken.
 
Nou, het lijkt me test.

Maar wat kan ik hieruit opmaken? Niet of er echt 250mg per ml inzit toch?

En waarom wordt ik elke ochtend wakker met een Mega odol alsof ik 13 ben, maar heb ik geen verhoogd libido en sinds vandaag zelfs impotentie 😂

Ik las dat gemiddelde ref. 10 umol per liter bloed is, zijn er serieus mensen met ref waarde 30? The lucky few ofzo?

Edit: ooh die ref waardes kloppen niet zie ik nu. Onder de 12 wordt als laag beschouwd
 

Bijlagen

  • A4AD6A25-A70E-447E-989A-A3CA1B2A2EA2.jpeg
    A4AD6A25-A70E-447E-989A-A3CA1B2A2EA2.jpeg
    16,1 KB · Weergaven: 83
Laatst bewerkt:
Drama al die cowboys. 87% wijkt dus af van wat je denkt dat er in zit. Dat is echt drama. Waarom doen mensen dat. Wat is het nut om te mengen met iets anders. Het lijkt me dat de ene stof niet absurd duurder is dan de andere stof toch? Zit daar echt zoveel verschil in dat ze coke boys style gaan.
De raws kunnen ook gewoon slecht zijn die ze gebruiken en testen doen ze waarschijnlijk niet.

Test kost geen drol dus lijkt me eerder een probleem bij de raws.
 
Back
Naar boven