MuscleMeat

Wat voor auto(‘s) heb je? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

WAAR ZIJN DIE KIA RIJDERS JONGUHHH
 
Zou ik bij jou ook doen. Ligt niet aan je auto, ook al is een mini wel gay af.

Imago wat aan een auto kleeft maakt me niet veel uit als ik die zelf wel gaaf vind.
Ik deel 'm trouwens met mijn vriendin, ze rijdt er meer in dan ik anders was er inderdaad wat anders gekomen. Maar de Mini is zeker geen straf om in te rijden.
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Een Yaris GR is best een leuk karretje.

Een yaris GR zal VELE autos het nakijken geven kwa handling!
Wacht maar tot er genoeg aftermarket spul is.
Zoek maar eens op : HKS yaris GR💪
 
Zo’n clubman heeft nog wel wat bagageruimte. Een kinderwagen en een volle boodschappentas past net.
Past ook in een aygo.
Een Yaris GR is best een leuk karretje.
Leuke wagen idd maar 5 deurs is noodzakelijk ivm die kleine en mogelijke gezinsuitbreiding aankomende jaren. Maar geen idee kheb me er nog totaal niet in verdiept.

Dan na een jaar of 5 iets wat een stuk sportiever is als mijn bankroll het toelaat.
 
zometeen even naar een dealer kijken wat ie te bieden heeft voor mijn auto als inruilvoorstel
 
zometeen even naar een dealer kijken wat ie te bieden heeft voor mijn auto als inruilvoorstel

20% minder dan wanneer je hem zelf op marktplaats aanbied?
 
20% minder dan wanneer je hem zelf op marktplaats aanbied?
Hij bood dus max 9000€ voor mijn golf 7 1.4 automaat met 114k op de teller:roflol:
Met natuurlijk de opmerking “ik moet natuurlijk winst maken”
 
Hij bood dus max 9000€ voor mijn golf 7 1.4 automaat met 114k op de teller:roflol:
Met natuurlijk de opmerking “ik moet natuurlijk winst maken”

Begrijp mensen nooit die uit gemak de auto maar inruilen, maar de hele maand wel weer moeten pezen voor 2k.
 
Begrijp mensen nooit die uit gemak de auto maar inruilen, maar de hele maand wel weer moeten pezen voor 2k.
Ik werk alleen nachten dus inruil is voor mij het handigst vandaar
 
Een yaris GR zal VELE autos het nakijken geven kwa handling!
Wacht maar tot er genoeg aftermarket spul is.
Zoek maar eens op : HKS yaris GR💪
Voor de gemiddeld sportief rijdende medemens is zoiets denk ik het beste.
 
Past ook in een aygo.
Leuke wagen idd maar 5 deurs is noodzakelijk ivm die kleine en mogelijke gezinsuitbreiding aankomende jaren. Maar geen idee kheb me er nog totaal niet in verdiept.

Dan na een jaar of 5 iets wat een stuk sportiever is als mijn bankroll het toelaat.
Een 5 deurs is wel handig ja, na ruim een jaar ben ik nog steeds tevreden met onze keus voor een Fiësta als tweede auto, voor 99% van de ritten heb je eigenlijk niet meer nodig.
A47D8BFA-68B4-4B8A-8EDD-238317DD1A75.jpeg
 
verkoop.
Voor de gemiddeld sportief rijdende medemens is zoiets denk ik het beste.

Het schijnt dat de yaris gr zich leent aan alle soorten niveau rijders.
Dat ie makkekijk snel te rijden is en gebruikersvriendelijk is.
Met een paar leuke mods heb je echt een sleeper.
261 pk stock , moet je nagaan.
Dit wagentje is meer opwindend als de nieuwe supra,kuch, bmw.
 
Voor de gemiddeld sportief rijdende medemens is zoiets denk ik het beste.

Zal jouw vrouw denk ik niet willen Steks. Ik kom ook nooit meer van die Mini af, heb al verschillende voorstellen gedaan.
 
Back
Naar boven