MuscleMeat

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (1 bezoeker)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    54

Bezoekers in dit topic

  • Een cheatmaaltijd ipv een gewone maaltijd, of eet je minder maaltijden als compensatie?
    Een cheat maaltijd en ik laat dan 2 maaltijden weg... Dus nu is dat gewoon m'n avondeten(400 kcal onvgr)
    En pre bed ( 300 kcal )
    Deze 2 laat ik weg.
     
    Screenshot_20211120-181329.jpg

    Dan toch maaar
     
    Een cheatmaaltijd ipv een gewone maaltijd, of eet je minder maaltijden als compensatie?

    Een cheat maaltijd en ik laat dan 2 maaltijden weg... Dus nu is dat gewoon m'n avondeten(400 kcal onvgr)
    En pre bed ( 300 kcal )
    Deze 2 laat ik weg.
    Dan schiet je er caloriewise dus geen tering mee op. Je skipt 700 kcals om een pizza van 800 kcals te eten. :rolleyes:
     
    Dan schiet je er caloriewise dus geen tering mee op. Je skipt 700 kcals om een pizza van 800 kcals te eten. :rolleyes:

    But then again.. Ze zit in een calorie surplus en komt aan in gewicht, dus dat ze per saldo niet veel hoger uitkomt zal in deze fase minder belangrijk zijn.

    Die van domino's zijn het dubbele

    Probleem opgelost! :thumbup:

    Tenzij Gast 1737 nu vier maaltijden gaat skippen ter compensatie van een cheat.. :o
     
    But then again.. Ze zit in een calorie surplus en komt aan in gewicht, dus dat ze per saldo niet veel hoger uitkomt zal in deze fase minder belangrijk zijn.



    Probleem opgelost! :thumbup:

    Tenzij Gast 1737 nu vier maaltijden gaat skippen ter compensatie van een cheat.. :o
    Neen, gewoon 2 maaltijden :) inderdaad ik kom geleidelijk aan in gewicht.
     
    Niks ten nadelen van Roel Henno of Quadzilla zelf verder. Maar ik hoor zo vaak clienten zeggen ja maar coach zegt x en y, zelf heb je ook nog een brein he.
     
    Niks ten nadelen van Roel Henno of Quadzilla zelf verder. Maar ik hoor zo vaak clienten zeggen ja maar coach zegt x en y, zelf heb je ook nog een brein he.
    Ja tuurlijk! This dan ook niet de bedoeling dat m'n coach handje gaat vasthouden etc zoals de meeste wel doen..

    Maar coach kent me al ondertussen dat ik gewoon alles volg...
     
    Niks ten nadelen van Roel Henno of Quadzilla zelf verder. Maar ik hoor zo vaak clienten zeggen ja maar coach zegt x en y, zelf heb je ook nog een brein he.
    Wat maakt het uit? Net alsof het zo handig is om een coach te nemen en je eigen plan te trekken. Neem dan geen coach.

    Ik vind het zelf verdomd lastig om objectief naar mijzelf te kijken. Juist met een dieet voelt het soms beter om te blijven afzien, terwijl dit lang niet altijd beter is. Met dat in het achterhoofd, vind ik "ja maar coach" helemaal niet zo vreemd. Ik heb er destijds ontzettend veel van geleerd, juist daarom.
     
    Wat maakt het uit? Net alsof het zo handig is om een coach te nemen en je eigen plan te trekken. Neem dan geen coach.

    Ik vind het zelf verdomd lastig om objectief naar mijzelf te kijken. Juist met een dieet voelt het soms beter om te blijven afzien, terwijl dit lang niet altijd beter is. Met dat in het achterhoofd, vind ik "ja maar coach" helemaal niet zo vreemd. Ik heb er destijds ontzettend veel van geleerd, juist daarom.
    Jaa, ik leer nog altijd bij van hem zelf op gebied van training, voeding etc ..

    Ook wil ik gaan in de toekomst voor pro Card..( word nog veel eten, haha!)

    en Roel kan me perfect hierin ondersteunen! 😌
     
    Jaa, ik leer nog altijd bij van hem zelf op gebied van training, voeding etc ..

    Ook wil ik gaan in de toekomst voor pro Card..( word nog veel eten, haha!)

    en Roel kan me perfect hierin ondersteunen! 😌
    Ja precies, lekker op je eigen manier doen
     
    Back
    Naar boven