AndroidHealthClinic

Pré Workout- Bomen het bos niet meer zien (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Frannk

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
10 jan 2009
Berichten
51
Waardering
3
Lengte
1m89
Massa
74kg
Vetpercentage
9%
Hallo allen,

Ik ben al ongeveer 12 jaar bezig met fitnessen. Absoluut geen Arnold records neergezet, maar dat is ook niet de reden dat ik een jaartal noem.

Toentertijd nam ik wel eens (in totaal misschien 10 keer) een pré work-out (Unleash V2 van XXL Nutrition). En ik kan mij nog herinneren, dat spul was echt niet normaal, hartkloppingen, tintelingen en het voornemen om ijzer op te eten maakten dit een prachtige pré work-out. Die is er helaas niet meer dankzij het DMAA gezeur.

Zoals gesteld was ik toen wat jonger en kon ik gewoon na school of wat dan ook lekker sporten. Nu werk ik en zoek ik toch weer dat zetje id rug. Kortom; ik ben dus op zoek naar een pré work-out die enigszins kan evenaren aan die ervaring.

Hebben jullie tips? Want ik zie door de bomen het bos niet meer. Ook de ellenlange discussies die ik kan vinden via de zoekfunctie helpen weinig.

Mocht iemand mij kunnen helpen, ik ben een en al oor!
 
Dank! Mochten er meer tips zijn…
 
Ik gebruik doorgaans de Pre powder en Blast van xxl, soms eens een andere tussendoor maar blijf altijd terugkomen bij deze 2.
 
Een banaan werkt ook prima als je je lichaam nog niet hebt laten wennen aan energydrink en koffie enzo.
 
Oké, een banaan gaat het voor mij niet doen. Maar thanks voor de tip!
 
Een goede pre workout meal 2uur voor je gaat sporten zal ook behoorlijk helpen in de gym.
 
Ik keer telkens terug naar blast van Xxl. Vind ik best een goeie voor niet veel geld.
 
Ik heb nu Battlefield preworkout met DMAA en vind hem super, 1,5 scoop is de sweet spot
 
Ik gebruik pre workout van XXL, vandaag een pre workout van rich piana en the curse aangeschft om te testen .
 
Back
Naar boven