MuscleMeat

Peiling Coronavaccin

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    57

Bezoekers in dit topic

  • Haha
Waarderingen: Pren
Is een complot van de MSM om hem ongeloofwaardig te maken.
Deze vraag is niet specifieke aan jou gericht, maar waar houd de MSM op en waar gaat het over in alternatieve journalistiek die wel de “waarheid” verkondigt en hoe is het zo gekomen dat MSM elkaar niet meer beconcurreerd in de zoektocht naar het echte nieuws?
 
Deze vraag is niet specifieke aan jou gericht, maar waar houd de MSM op en waar gaat het over in alternatieve journalistiek die wel de “waarheid” verkondigt en hoe is het zo gekomen dat MSM elkaar niet meer beconcurreerd in de zoektocht naar het echte nieuws?
Enige niet MSM die waar ik wat mee kan is Maurice.. de rest is toch wel van bedenkelijke aard
 
Deze vraag is niet specifieke aan jou gericht, maar waar houd de MSM op en waar gaat het over in alternatieve journalistiek die wel de “waarheid” verkondigt
Denk dat je er vrij snel bent met tenminste de media die papieren kranten of televeeprogramma's uitbrengt?
en hoe is het zo gekomen dat MSM elkaar niet meer beconcurreerd in de zoektocht naar het echte nieuws?
Hoe het zich in de geschiedenis zo ontwikkelt heeft weet ik niet precies maar veel eindredacteuren/eigenaren met politieke functies/connecties en je weet hoe het partijkartel werkt dus zo is het allemaal een pot nat.
 
Deze vraag is niet specifieke aan jou gericht, maar waar houd de MSM op en waar gaat het over in alternatieve journalistiek die wel de “waarheid” verkondigt en hoe is het zo gekomen dat MSM elkaar niet meer beconcurreerd in de zoektocht naar het echte nieuws?
Steks lees 'manufactoring consent' van chomsky. dit maakt je echt wijzer op dit gebied. en laat ik er dit over zeggen: onze overheid heeft goed opgelet hoe dat in de VS werkt.

 
Steks lees 'manufactoring consent' van chomsky. dit maakt je echt wijzer op dit gebied. en laat ik er dit over zeggen: onze overheid heeft goed opgelet hoe dat in de VS werkt.

Maar waar ligt dan in Nederland de grens tussen MSM en de journalisten die de waarheid spreken?
 
Thierry is gewoon gevaccineerd. Hij wordt betaald door de overheid. Niet te vertrouwen.
 
Maar waar ligt dan in Nederland de grens tussen MSM en de journalisten die de waarheid spreken?
Weet niet ga dat eens uitzoeken en post het hier op DBB. Alvast bedankt.
 
Why? Wanneer is media objectief?
Geen enkele media is uiteindelijk objectief, maar over het algemeen zit de media waar menig ik ben anti-alles naar verwijst vol met aantoonbare onwaarheden.
 
Laatst bewerkt:
Thierry is gewoon gevaccineerd. Hij wordt betaald door de overheid. Niet te vertrouwen.
Ja maar jij bent ook gewoon een overheidstrol gebleken dus geloof hier geen fluit van.
 
Geen enkele media is uiteindelijk objectief, maar over het algemeen is de MSM waar menig anti-alles naar verwijst zit vol met aantoonbare onwaarheden.
Laat ik het anders zeggen. Wat is in jouw ogen dan wel betrouwbare media?
 
Back
Naar boven