XXL Nutrition

Peiling Coronavaccin (2 bezoekers)

Ga jij je nog (verder) laten vaccineren?


  • Totaal stemmers
    56

Bezoekers in dit topic

Weet niet ga dat eens uitzoeken en post het hier op DBB. Alvast bedankt.
Als de mensen die aangeven dat MSM niet te vertouwen is het niet eens weten, hoe moet ik daar dan achter kunnen komen?
 
Als de mensen die aangeven dat MSM niet te vertouwen is het niet eens weten, hoe moet ik daar dan achter kunnen komen?
Dat is makkelijk zeg, altijd maar wijzen naar anderen die Steks. Is dit je houding in de sportschool ook?
 
Dat is makkelijk zeg, altijd maar wijzen naar anderen die Steks. Is dit je houding in de sportschool ook?
Ik stel toch gewoon een simpele vraag, blijkbaar toch te moeilijk om die te beantwoorden.

Ik kom nooit in de sportschool. ;)

Bedoel je dit met MSM? Telegraaf Media, Sanoma, Persgroep, RTL Media en de staat of ben ik dan nog wat vergeten?
 
Laatst bewerkt:
Laat ik het anders zeggen. Wat is in jouw ogen dan wel betrouwbare media?

De normale MSM kan ik voor mijn gevoel gewoon op vertrouwen, NOS/AD/Reuters/BBC/CNN etc.

Geen enkele media is uiteindelijk objectief, maar over het algemeen zit de media waar menig ik ben anti-alles naar verwijst vol met aantoonbare onwaarheden.

Ik zie dat mijn zin niet helemaal klopt bovenstaand lijkt er meer op:
 
Ik stel toch gewoon een simpele vraag, blijkbaar toch te moeilijk om die te beantwoorden.

Ik kom nooit in de sportschool. ;)

Bedoel je dit met MSM? Telegraaf Media, Sanoma, Persgroep, RTL Media en de staat of ben ik dan nog wat vergeten?
Je bent goed op weg ;) Reuters mag zeker bij.
 
Je bent goed op weg ;) Reuters mag zeker bij.
En hoe bepaal je dan welke alternatieve media het wel juist heeft, want die zullen elkaar ook wel met enige regelmaat tegenspreken.
 
En hoe bepaal je dan welke alternatieve media het wel juist heeft, want die zullen elkaar ook wel met enige regelmaat tegenspreken.
Is er alternatieve media waarvan jij vindt die wel correcte informatie deelt?
 
En hoe bepaal je dan welke alternatieve media het wel juist heeft, want die zullen elkaar ook wel met enige regelmaat tegenspreken.

Ik irriteer mij eerder aan de stelligheid van de media. Om het daarna weer snel aan te passen indien nodig. De oversterfte meteen toe te schrijven aan Corona terwijl dat allerminst zeker is bijv.

Volkskrant-oversterfte.jpg
 
De normale MSM kan ik voor mijn gevoel gewoon op vertrouwen, NOS/AD/Reuters/BBC/CNN etc.
Je zou hier toch wat terughoudend in moeten zijn.

Met een speech van Obama liep het fragment bij RTL iets langer door dan bij de NOS, die keuze gaf een compleet andere betekenis aandie woorden. De keuze van wat je laat zien en welke context je meegeeft kan soms enorme verschillen geven.

CNN heeft zelf toegegeven dat ze vanwege de kijkcijfers volledig op het anti-Trump-pad zijn gegaan. Die hadden het bij BLM over mostly peaceful protests terwijl achter de verslaggever gebouwen in vlammen opgingen.

Die Hans Nijland van het AD vertrouw ik voor geen meter.

Hiermee wil ik noet zeggen dat de NOS volkomen onbetrouwbaar en leugenachtig is, maar sommige keuzes die ze maken sturen wel.
 
Je zou hier toch wat terughoudend in moeten zijn.

Met een speech van Obama liep het fragment bij RTL iets langer door dan bij de NOS, die keuze gaf een compleet andere betekenis aandie woorden. De keuze van wat je laat zien en welke context je meegeeft kan soms enorme verschillen geven.

CNN heeft zelf toegegeven dat ze vanwege de kijkcijfers volledig op het anti-Trump-pad zijn gegaan. Die hadden het bij BLM over mostly peaceful protests terwijl achter de verslaggever gebouwen in vlammen opgingen.

Die Hans Nijland van het AD vertrouw ik voor geen meter.

Hiermee wil ik noet zeggen dat de NOS volkomen onbetrouwbaar en leugenachtig is, maar sommige keuzes die ze maken sturen wel.
Waarschijnlijk heb je helemaal gelijk. Ik heb trouwens het idee dat dit bij de alternatieve media nog meer gebeurt.
 
En hoe bepaal je dan welke alternatieve media het wel juist heeft, want die zullen elkaar ook wel met enige regelmaat tegenspreken.
En als dit een serieuze vraag van je is wat ik betwijfel want je wilt altijd alleen maar discussie maken luister dan een van de laatste podcsts van Joe Rogan. Dat gaat nou net over dit onderwerp: Making sense.

Joe Rogan Tristan Harris & Daniel Schmachtenberger. Paar dagen geleden op spotify ge-upload.

Ik bepaal mede mijn wereldbeeld met de informatie van:

- Breaking points
- Russel Brand
- Joe Rogan podcast
- Lex Fridman
- Weltschmerz
- The Portal van Eric Weinstein
- Wim Middelkoop, Madelon Vos en Arno Wellens
- Richard Dolan
- Lue Elizondo
- Weltschmerz enz...

Wat jij doet moet je lekker zelf weten :)
 
Laatst bewerkt:
Krystal & Sagaar! :thumb:

Weltschmerz, die je tweemaal noemt is wel afgegleden, imho.
Ja ik maak wel vaker een kijk/tik voutje, heb ook al een tijd een bril nodig maar dat ego van me :(
 
Ja ik maak wel vaker een kijk/tik voutje, heb ook al een tijd een bril nodig maar dat ego van me :(
Mijn punt was meer dat naar Weltschmerz kijken tegenwoordig een keikvaudtje is geworden.

Dat ik noemde dat het er tweemaal staat is slechts bijzaak.
 
En als dit een serieuze vraag van je is wat ik betwijfel want je wilt altijd alleen maar discussie maken luister dan een van de laatste podcsts van Joe Rogan. Dat gaat nou net over dit onderwerp: Making sense.
Het is een serieuze vraag, ik zal het eens luisteren al heeft Joe Rogan mij niet tot nu tor niet kunnen overtuigen om hem vaker te luisteren.

Ik ken niet alles uit het rijtje wat je opsomt, maar zit daar ook iets tussen wat de lokale (Nederland, West-Europa) actualiteit behandeld? De MSM die altijd bekritiseert wordt zoek ik namelijk juist daar voor op.

Zoiets als dit, is dit waar?
 
Kijk de doc Headwind21 is


En hier wat terechte kritiek op bv nieuwsuur die het naratief maar blijft achtervolgen (iov dr subsidie verstrekker)



Ik snap dat het complex is allemaal dat vind ik soms ook. Maar de MSM heeft door de decennia heen bij mij veel krediet verspeeld door te vaak de overheid te volgen in de nieuws verstrekking en zelf geen nader onder zoek te doen.
 
Het is een serieuze vraag, ik zal het eens luisteren al heeft Joe Rogan mij niet tot nu tor niet kunnen overtuigen om hem vaker te luisteren.

Ik ken niet alles uit het rijtje wat je opsomt, maar zit daar ook iets tussen wat de lokale (Nederland, West-Europa) actualiteit behandeld? De MSM die altijd bekritiseert wordt zoek ik namelijk juist daar voor op.

Zoiets als dit, is dit waar?
Geinig, ik vind het juister super knap wat Rogan doet :)
 
Back
Naar boven