XXL Nutrition

Legendarische DBB leden (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij heeft zich nog verder onsterfelijk gemaakt:

Niet dragen mondkapje escaleert volledig: Henke bijt beveiliger en mag nu jaar lang ziekenhuis niet in​

Hahahahaha wat de actuele neuk jonge
 
Over tien jaar zal er ook over mij worden gesproken hier, heerlijk.

Gekke jongen met geaardheidsproblemen en in een inrichting, ze hebben mij een telefoon gegeven omdat ik anders uit protest in mijn broek blijf zeiken in de kantine.
Legendary, godver.
 
Hoe is het met ray afgelopen? Die gast is zeker multimiljonair nu met z'n bitcoins?
 
Hoe is het met ray afgelopen? Die gast is zeker multimiljonair nu met z'n bitcoins?
Hij heeft een hele tijd terug een kleine comeback gehad maar recent niets meer van gezien of gehoord.
 
Er was een programma waarmee je enkele aanpassingen in een foto ongedaan kon maken. Zo ook het blurren van intieme delen en zodoende stonden enkele bodybuilders letterlijk voor lul. Er was eentje bij die echt een beestig fysiek had. Weet niet meer precies wie het nou was, ik twijfel of de forumnaam rijmde op kleppe of iemand anders.

Onslow
heb jij een idee?

Theo ,bekend als adon1s was dat misschien wel.
 
Speciale paint
 
Herkuul en sniperx. Er was vroeger ook een gast die trots al z'n ervaringen in duitse saunaclubs deelde. En zo'n nazi gast met rock n roll op zn buik getatoeëerd, en toen kwam eric r met de opmerking dat rock n roll was uitgevonden door een neger.
 
Kapitein Eenoog, waar is hij gebleven ineens.
 
Waar is ericr eigenlijk gebleven? Elke x als ik rode of gele kaarten kreeg wreef ericr over z'n grote hart en haalde hij weer ergens wat strafpunten weg zodat ik nu nog maar met m'n tweede account bezig ben. Bigt heeft me ook aardig wat kansen gegeven, zelfs toen ik voor een aantal weken een varkentje met een t erin als avatar had gaf hij me geen permban.
 
Waar is ericr eigenlijk gebleven? Elke x als ik rode of gele kaarten kreeg wreef ericr over z'n grote hart en haalde hij weer ergens wat strafpunten weg zodat ik nu nog maar met m'n tweede account bezig ben. Bigt heeft me ook aardig wat kansen gegeven, zelfs toen ik voor een aantal weken een varkentje met een t erin als avatar had gaf hij me geen permban.
Ik heb gehoord dat hij ergens in een bootje zit.
 
Waar is onze vriend Vieze jij eigenlijk gebleven? (laatste post: 13 feb 2021)
 
Was ook zo’n dude die op tv kwam en twee keer per dag trainde en vol trots over zijn roids aan het praten was. Was ook kneitter loco af en toe ;-)
 
Was ook zo’n dude die op tv kwam en twee keer per dag trainde en vol trots over zijn roids aan het praten was. Was ook kneitter loco af en toe ;-)
1643186069482.png


Had vervolgens een hartaanval, die hij overleefde, toen hij een jaartje of 30 was.
 
Anyone knew Cameltoe?
True Legend!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven