Fitness Seller

Bezoekers in dit topic

Ik weeg vandaag 91,5 kg! Ik ben eindelijk genoeg aan het eten denk ik. Gisteren een epic cheat dag van 5700 kcal :p. Dus misschien zitten nu al die m&ms in mn spieren en ben ik morgen een halve kilo minder waard... Hele chille workout gehad ook :). Ben tegen mijn angst voor barbell squat in gegaan door pin squats op te bouwen naar 110 kg.

Workout - zondag 21st november 2021
Total Volume: 9.556 kgs
Total Sets: 31
Total Reps: 205

** Warming Up Legs **

** Barbell Squat **
- 90.0 kgs x 4 reps pin squats
- 90.0 kgs x 4 reps pin squats
- 90.0 kgs x 4 reps
- 100.0 kgs x 3 reps
- 110.0 kgs x 1 rep
- 110.0 kgs x 1 rep

** Barbell Glute Bridge **
- 135.0 kgs x 7 reps
- 135.0 kgs x 7 reps
- 135.0 kgs x 7 reps

** Lying Leg Curl Machine ** (Superset 1 Hamstrings)
- 15.0 kgs x 8 reps
- 7.5 kgs x 7 reps dropset en dan rack pulls
- 15.0 kgs x 7 reps
- 7.5 kgs x 7 reps
- 15.0 kgs x 6 reps
- 7.5 kgs x 12 reps

** Rack Pulls ** (Superset 1 Hamstrings)
- 140.0 kgs x 6 reps
- 155.0 kgs x 6 reps
- 155.0 kgs x 10 reps

** Leg Extension Machine ** (Superset 2 Quads)
- 25.0 kgs x 7 reps
- 12.5 kgs x 7 reps dropset en dan split squats
- 25.0 kgs x 7 reps
- 12.5 kgs x 7 reps
- 25.0 kgs x 7 reps
- 12.5 kgs x 14 reps

** Bulgarian Split Squat ** (Superset 2 Quads)
- 5.0 kgs x 8 reps
- 10.0 kgs x 8 reps
- 10.0 kgs x 8 reps

** Gravity Boots **
- 9.0 kgs x 8 reps
- 9.0 kgs x 8 reps
- 9.0 kgs x 8 reps
 
:thumb:
wat bedoel je precies met die gravity boots?
 
:thumb:
wat bedoel je precies met die gravity boots?

Daarmee kun je ondersteboven hangen en buikspieren doen. Na druk op mn ruggengraat geeft het ook direct pijnverlichting door decompressie. En het is super leuk om te doen vind ik. Ik doe meestal 3 dropsets, beyond failure.
 
Grappig, die kende iknog niet :)
 
Gisteren 90 kg gebencht en savonds door de mistige velden gerend. Wat een mooie dag.
20211124_102044.jpg

20211123_190207.jpg
 
Hoezo ben je gestopt met scheren?
 
Superchille week gehad. Alles PR:
SQUAT: 110 KG
BENCHPRESS: 90 KG
DEADLIFT: 150 KG

Ik eet nu tussen de 3600 en 4000 kcal p dag en kom eindelijk aan.
200-250 gr proteïne
300-350 gr koolhydraten
Ruim 110 gr vet

Ik train nu 5 a 6 keer kracht/hypertrophy p week voor 2 uur en 2 x cardio van 800 a 1000 kcal.

Gaat lekker!
 
Mijn trainingschema is zo tijdrovend en allesbepalend voor mn dagprogramma dat ik het lastig vind om mn log goed bij te houden:
smorgens ontbijt, Studeren/werk en pijnmanagement.
11.30 u.-13.30 u. Trainen,
13.30-14.30 stretchen en eten
Effe pauze
15 u. een boodschapje of schoonmaken
16 u. cardio of iets anders nuttigs
17 u. ben ik meestal te moe om echt wat nuttigs te doen. Ik eet dan de 3e maaltijd.
19 a 20 u. 4e maaltijd
Chillen en pijnmanagement met tens apparaat.
22 u laatste maaltijd.
23/24 u. naar bed.

Savonds ben k vaak met vriendinnetje aan t chillen. Daar steek ik ook tijd in natuurlijk. Ik hou geen weekend, maar wel rustdagen. Chronische pijn stopt namelijk nooit.
 
Ik ben weer een kilo afgevallen op 4000 kcal per dag. Weeg 89 kg. Echt hoe dan... Zal ik er nog eens 500 kcal bovenop doen? Zal ik toch meer random ongezonde shit eten?

En hoe doen jullie het Met foodprep? Ik wil dat dit alles me wat minder tijd gaat kosten. Ik dacht om daar maar is te beginnen.
 
k ben weer een kilo afgevallen op 4000 kcal per dag. Weeg 89 kg. Echt hoe dan...
Snap ik ook niet, ik kom aan op 2600/dag als ik niet train.
 
Je hebt op zich een aardig druk schema. Ik was 74 kilo en kwam ook pas aan toen ik 3500 kcals at (zonder cardio die jij nog wel doet) dus zo extreem raar is het niet. Wel vervelend omdat je continue aan t eten bent wil je het een beetje clean doen.

Heb er op een gegeven moment chocomel aan toegevoegd ipv een extra maaltijd, maakt het wat makkelijker.

En qua meal prep maak in in een avondje een grote pan pasta voor 4 dagen. Is ideaal
 
een beetje clean doen.
Zeker! Voel ik me gewoon beter. 1 cheat dag is wel nodig voor mij :)
Heb er op een gegeven moment chocomel aan toegevoegd ipv een extra maaltijd, maakt het wat makkelijker. En qua meal prep maak in in een avondje een grote pan pasta voor 4 dagen. Is ideaal
Thanks voor de tips!
 
Ik eet op t moment aardig veel. Ik eet dat in iets van 6 maaltijden op. Ik kom niet echt snel aan lijkt t.
 

Bijlagen

  • Voedingslogboek donderdag 16.PDF
    72,7 KB · Weergaven: 85
  • Voedingslogboek donderdag 16 1.PDF
    79 KB · Weergaven: 70
Ik zou zelf eens wat spelen met je macro's. Je zit op bijna 300 gr eiwit.
Misschien wat minder eiwit en kh omhoog en zien wat dat doet?
 
Ik zou zelf eens wat spelen met je macro's. Je zit op bijna 300 gr eiwit.
Misschien wat minder eiwit en kh omhoog en zien wat dat doet?
Thanks! Zal t eens proberen :).
 
Eventjes weinig gepost, want had effe niet zo'n zin in ALLES bijhouden. Maar ik ben niet gestopt met trainen! En ik heb superveel crap gegeten. Nu ben ik 93 kg jong en het cutten kan weer beginnen. Effe kijken of ik dat hier (training) of in mijn cutlog ga bijhouden. T gaat goed in de gym en ook met de conditie. Dit jaar ga ik wel echt lean proberen te worden na wat ervaring op te hebben gedaan. Niet stage lean, maar beach body is hemaal mooi. Ok doei 😘
 
Beach lean klinkt goed, als je er geen kracht voor hoeft in te leveren zeker :)
 
Aiaiai, was lekker bezig met verhuizing, deadliften en eventjes wat minder op het dieet gelet. Ook met echte boter gekookt anderhalve maand. Eerst ging ik van 93 naar 91,5 kg. En nu na 2 cheatdagen opeens al een paar dagen stabiel 94 kg! Ik ga weer terug naar olijfolie en van 3600 (met wat ruimte) naar 3000-3300 kcal p dag en ook cleaner eten. Yo :)
 
Vandaag weer op 92 kg. Denk dat ik water vasthield en beetje veel carbs gegeten Had.
 
Back
Naar boven