Fitness Seller

One Cycle Won't Hurt

Bezoekers in dit topic

Verwaarloosbaar net zo als eca, het is geen dnp.
ECA deed bij mij altijd erg goed zijn werk hoor, net zo goed als clen maar met minder bijwerkingen. Tabletje op nuchtere maag en dan cardio knallen ging als een speer. Kan er helaas niet makkelijk meer aankomen.
 
Gisteren avond nog onderarmen gedaan, vanavond nog ff buik doen, train dat nooit maar verveel me dood vandaag :o
 
-
 
Laatst bewerkt:
Thanks, ik vind dit plaatje wel duidelijk alleen dacht dat het verder naar voren/onder was? Die plek onder wijs en ringvinger zeg maar?
Ik zet hem meer naar boven, blauwe gedeelte van de driehoek
 
Verwaarloosbaar, maar ik hoor geen nee!
Cafeïne verhoogt je metabolisme ook maar goed 1 kroket en dat verschil is ook weer weg. Zal eerder komen doordat je meer beweegt en (de meeste mensen) niet eten met amfetamines
 
Leg Press
1x8x130
2x8x165

Squats
20+ tempo sets met lege stang voor highbar te oefenen
Wilt nog niet helemaal perfect lukken door te holle rug maar gaat steeds beter
Nog paar sets met 80kg gedaan

Leg Ext 2 sec flex
2x10x80

LLC 1 sec iso hold
2x8x44,5

Adductor 2 sec flex
2x15x50

SLDL
2x12x80
Volgende x nog iets zwaarder

Seated Unilateral Calf Raise 2 sec flex
4x10x15

Lekkere workout wel, alleen kut van die squats, ben echt uur bezig geweest constant mezelf filmen en proberen te verbeteren
Zal straks nog wel ff foto van benen posten zodat daar ook elke week progressie van te zien is
 
Maak gewoon een fb foto
 
  • Like
Waarderingen: Apv
Hoe gaat t hier beest, roidrage al ingekicked?
 
Hoe gaat t hier beest, roidrage al ingekicked?
idd hoe gaat het ?
Gaat prima hier, als hugo die fucking gyms niet sluit gaat het zelfs geweldig
Ben aangenomen voor een minor over Blockchain technologie die ik volledig vanuit huis mag doen, oftewel nog meer tijd voor gym vanaf februari
Betreft cycle voel ik nog niets (logisch ook denk ik), had wel het idee dat m'n energie hoger was na m'n shot maandag, maarja dat kan ook gewoon aan de shitload aan pre liggen :p
Morgenavond iig 2e inject, kijk er oprecht naar uit
 
Ohja en de PIP valt echt reuze mee, ik heb acne gehad die 10x zoveel zeer deed, dus als dit het blijft dan helemaal gucci
 
Gaat prima hier, als hugo die fucking gyms niet sluit gaat het zelfs geweldig
Ben aangenomen voor een minor over Blockchain technologie die ik volledig vanuit huis mag doen, oftewel nog meer tijd voor gym vanaf februari
Betreft cycle voel ik nog niets (logisch ook denk ik), had wel het idee dat m'n energie hoger was na m'n shot maandag, maarja dat kan ook gewoon aan de shitload aan pre liggen :p
Morgenavond iig 2e inject, kijk er oprecht naar uit
Toevallig Blockchain strategy course van Oxford?
 
Ohja en de PIP valt echt reuze mee, ik heb acne gehad die 10x zoveel zeer deed, dus als dit het blijft dan helemaal gucci
Niet te vroeg juichen. Vroeg of laat voel je hem nog wel. :p

Indien hugo de gyms sluit zou ik asap stoppen, geen pct nodig nog. Je eerste cycle verneuken met half half trainen is zonde, maar dat hoor je vrijdag wel.
 
Niet te vroeg juichen. Vroeg of laat voel je hem nog wel. :p

Indien hugo de gyms sluit zou ik asap stoppen, geen pct nodig nog. Je eerste cycle verneuken met half half trainen is zonde, maar dat hoor je vrijdag wel.
Ja kan wel terecht bij een vriend van me met homegym, alleen woont wel een eindje weg, dus is gewoon niet heel praktisch
Maar we blijven bidden
Als ze die reservatie meuk zouden doen zou ik het nog niet zo erg vinden, lekker rustige gym, hoef ik ook geen sociale praatjes te maken
Hoop wel dat rij examen door gaat, is al een jaar verzet door corona bij mij, zie de bui al hangen dat ze het weer gaan verzetten, kost me tering veel geld zo :o
 
Ja kan wel terecht bij een vriend van me met homegym, alleen woont wel een eindje weg, dus is gewoon niet heel praktisch
Maar we blijven bidden
Als ze die reservatie meuk zouden doen zou ik het nog niet zo erg vinden, lekker rustige gym, hoef ik ook geen sociale praatjes te maken
Hoop wel dat rij examen door gaat, is al een jaar verzet door corona bij mij, zie de bui al hangen dat ze het weer gaan verzetten, kost me tering veel geld zo :o
Waggie?
 
Back
Naar boven