AndroidHealthClinic

Het grote Avondklok/Lockdown topic (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik heb liever dat jij je is gaat afvragen hoe er honderden miljarden naar 'climate change' gaan, maar het onmogelijk is de ic's met 750 man/vrouw/vierkant te verhogen.
Daar valt door de mensen die het voor het zeggen hebben meer aan te verdienen en men slikt het voor zoete koek, want de ijsberen moeten op de Noorpool kunnen blijven.
 
Vriend van me is begin 20, kerngezond voorheen sportte 2/3x pw. Corona gehad (gevaccineerd ja) en nu 4 maanden later kan ie bar weinig 2 halve dagen pw werken en alles buiten het werk om doet ie al niet meer. Naast de lichamelijke klachten merk ik dat ie steeds meer psychische achteruit gaat en in isolement begint te raken met alle ellende die dit met zich meebrengt.

Nu zeg ik niet dat als ik zo leefde ook liever dood ging, want 4 maanden is relatief “niets, maar stel je voor dat dit 4 jaar worden of langer…..
Werkt top die vaccins..
 
Daar valt door de mensen die het voor het zeggen hebben meer aan te verdienen en men slikt het voor zoete koek, want de ijsberen moeten op de Noorpool kunnen blijven.
Onzin Steks, vraag is aan mensen in je omgeving waar zij vinden dat het belangrijk is om 'belasting' voor te betalen. Zorg staat altijd vooraan, klimaat ergens achter. Helemaal niemand is daar mee bezig behalve de propaganda machine.
 
Ik doelde op mensen onder de 35, ook daar heb ik geen cijfers van. Maar ken wel iemand ie na maanden nog steeds amper kan lopen. Dan ben ik nog liever dood dan zo de rest van m'n tijd uit te zitten.
Ja en ik ken iemand die dood is gegaan aan het vaccin, jaartje of 52 was hij.
Dan liever amper kunnen lopen en mijn zoon zien opgroeien.

Ik ken ook iemand die dood is gegaan door een auto ongeluk. Sindsdien rij ik nog steeds auto.
 
Onzin Steks, vraag is aan mensen in je omgeving waar zij vinden dat het belangrijk is om 'belasting' voor te betalen. Zorg staat altijd vooraan, klimaat ergens achter. Helemaal niemand is daar mee bezig behalve de propaganda machine.
Ik hen voor corona nooit mensen echt horen klagen over de onderwaardering voor de zorg. Zeker niet in die mate dat ze er zelf meer geld aan willen uitgeven. Ze horen beter betaald te worden, net als leraren en agenten, maar men wil het niet voelen in hun eigen portemonnee.

Maar volgens jou zit het dus anders, vertel.
 
Ja en ik ken iemand die dood is gegaan aan het vaccin, jaartje of 52 was hij.
Dan liever amper kunnen lopen en mijn zoon zien opgroeien.

Ik ken ook iemand die dood is gegaan door een auto ongeluk. Sindsdien rij ik nog steeds auto.
Nu rij je alleen nog motor.
200lmph met een slok op
 
Ik hen voor corona nooit mensen echt horen klagen over de onderwaardering voor de zorg. Zeker niet in die mate dat ze er zelf meer geld aan willen uitgeven. Ze horen beter betaald te worden, net als leraren en agenten, maar men wil het niet voelen in hun eigen portemonnee.

Maar volgens jou zit het dus anders, vertel.
Dan denk ik dat jij weinig mensen kent die in de zorg werken.

Er zullen vast ook onderzoeken zijn onder burgers naar welke post zij het belangrijk vinden dat er geld naar toe gaat. Geen zin om te zoeken doe maar zelf.


Ice T Idk GIF by Law & Order
 
Ja en ik ken iemand die dood is gegaan aan het vaccin, jaartje of 52 was hij.
Dan liever amper kunnen lopen en mijn zoon zien opgroeien.

Ik ken ook iemand die dood is gegaan door een auto ongeluk. Sindsdien rij ik nog steeds auto.
Same here. Ook een 50er. Man was pro vaccin, ging met iedereen in discussie die tegen het covidvaccin was. Grote mond de hele tijd. Allemaal kansloze verhalen op zijn facebook over wappies. Super hinderlijke gast.

Kreeg een hersenbloeding een paar dagen na zijn 2e jab. Als er een god bestaat heeft ie iig wel gevoel voor humor.
 
Same here. Ook een 50er. Man was pro vaccin, ging met iedereen in discussie die tegen het covidvaccin was. Grote mond de hele tijd. Allemaal kansloze verhalen op zijn facebook over wappies. Super hinderlijke gast.

Kreeg een hersenbloeding een paar dagen na zijn 2e jab. Als er een god bestaat heeft ie iig wel gevoel voor humor.
Ja dat van dat god zat ik laastst ook aan te denken, maar dan met betrekking op mezelf. Vrijdag vrienden avondje dus als ik ergens eind van de week weer post heb ik t overleefd. (en zijn wij een product van aliens en niet van god :D )
 
Ff wat olie op het vuur 🍿
 

Bijlagen

  • 8EB2B253-4B1F-4DC9-B79B-490AEBF51340.jpeg
    8EB2B253-4B1F-4DC9-B79B-490AEBF51340.jpeg
    100,2 KB · Weergaven: 53
Ja dat van dat god zat ik laastst ook aan te denken, maar dan met betrekking op mezelf. Vrijdag vrienden avondje dus als ik ergens eind van de week weer post heb ik t overleefd. (en zijn wij een product van aliens en niet van god :D )
Maar wie heeft de aliens gemaakt? :D
 
Dan denk ik dat jij weinig mensen kent die in de zorg werken.

Er zullen vast ook onderzoeken zijn onder burgers naar welke post zij het belangrijk vinden dat er geld naar toe gaat. Geen zin om te zoeken doe maar zelf.


Ice T Idk GIF by Law & Order
B
Je hebt liever dat ik me iets afvraag, je bent het niet eens met mijn antwoord, maar hebt geen zin om me te vertellen wat het dan wel is.

Bedankt weer voor je bijdrage.
 
Je hebt liever dat ik me iets afvraag, je bent het niet eens met mijn antwoord, maar hebt geen zin om me te vertellen wat het dan wel is.

Bedankt weer voor je bijdrage.
Ik denk niet dat wij elkaar begrijpen ???:rolleyes:
 
Ik hen voor corona nooit mensen echt horen klagen over de onderwaardering voor de zorg. Zeker niet in die mate dat ze er zelf meer geld aan willen uitgeven. Ze horen beter betaald te worden, net als leraren en agenten, maar men wil het niet voelen in hun eigen portemonnee.

Maar volgens jou zit het dus anders, vertel.
Ik heb nog nooit iemand gehoord die bezuinigen op de zorg een goed idee vindt. Behalve politici natuurlijk.

Ondertussen wordt de zorg duurder en duurder maar krijg je minder en minder. Ik denk dat men best bereidt is om meer te betalen als de zorg dan ook daadwerkelijk beter zou worden. Maar dat is niet per se een kwestie van geld maar van goed bestuur. Maar dat ga je natuurlijk niet krijgen als je een basisschoolleraar Min van Volksgezondheid maakt.
 
Back
Naar boven