AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open? (3 bezoekers)

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Ik heb zelf een homegym en boeit me dus niet zo heel veel maar ik denkndat allen gevaccineerden toegelaten gaan worden.
 
Daar gaan we weer...
Screenshot_20211125-145718_Instagram.jpg
 
Denk dat ze eerst nog dat reserveren weer verplichten of x aantal bezoekers per m2 voor de detail handel. Alles abrupt sluiten krijg je zoveel discussies dat de gevaccineerde steeds meer en meer gaan twijfelen, waarom ze het vaccin hebben genomen aangezien dit geen maatschappelijk voordeel heeft toz van de ongevaccineerde.

Uiteraard als over een x aantal weken de komende maatregelen niet aanslaan dan krijg je weer het sluiten van niet essentiële winkels / avondklok etc, maar denk dat het aankomende vrijdag niet zo dramatisch zal zijn.
 
Denk dat ze eerst nog dat reserveren weer verplichten of x aantal bezoekers per m2 voor de detail handel. Alles abrupt sluiten krijg je zoveel discussies dat de gevaccineerde steeds meer en meer gaan twijfelen, waarom ze het vaccin hebben genomen aangezien dit geen maatschappelijk voordeel heeft toz van de ongevaccineerde.

Uiteraard als over een x aantal weken de komende maatregelen niet aanslaan dan krijg je weer het sluiten van niet essentiële winkels / avondklok etc, maar denk dat het aankomende vrijdag niet zo dramatisch zal zijn.
Ik denk hetzelfde eerst reserveren weer of enkel vaste leden en geen nieuwe leden wovano
 
Gezien jongens en meisjes CDA is aan een comeback bezig :roflol: Nog mensen hier die het geloven?

 
ak dat denk ik niet. Situatie in de zorg is volgens het OMT dermate dramatisch dat code zwart slechts nog enkele dagen weg is. De huidige maatregelen MOETEN een omwenteling teweegbrengen om dat te voorkomen. Dan kun je in de regel beter achteraf iets te streng ingrijpen dan niet streng genoeg ingrijpen en dat je mensen zorg moet weigeren. En scholen hebben sowieso prio op al het andere. Dus ik voorspel iig een sluiting van de gyms.
 
ak dat denk ik niet. Situatie in de zorg is volgens het OMT dermate dramatisch dat code zwart slechts nog enkele dagen weg is. De huidige maatregelen MOETEN een omwenteling teweegbrengen om dat te voorkomen. Dan kun je in de regel beter achteraf iets te streng ingrijpen dan niet streng genoeg ingrijpen en dat je mensen zorg moet weigeren. En scholen hebben sowieso prio op al het andere. Dus ik voorspel iig een sluiting van de gyms.

Ik reken inmiddels ook weer op sluiting van sportscholen. Ik dacht twee weken geleden ook: ze zullen eerst met een max. aantal bezoekers oid komen.

Ze waren te voorzichtig om met maatregelen te komen, met als resultaat dat nu de handrem moet worden aangetrokken.

Dit is wel lekker als je een fulltime baan hebt... Gelukkig kunnen werklozen elkaar blijven besmetten.
 
Laatst bewerkt:
Sg

Staat niks over sportscholen in deze.
Alle niet-essentiële sectoren dicht van 17:00 tot 05:00. Goed idee, dan zal het nog drukker zijn op de tijden dat ze wel open zijn. Meer contactmomenten, efficiëntere verspreiding. Lange rijen bij de kassa's.

Alleen samen kunnen we zorgen voor meer besmettingen :roflol:.
 
Tegelijkertijd erkent het OMT dat de meeste besmettingen plaatsvinden bij basisschoolkinderen en hun ouders.
Postte iemand hier laatst niet dat er een definitief onderzoek was waarin gezegd werd dat kinderen de ziekte niet verspreiden. Ook van RTL
 
gym's gewoon van 10 tot 22u met reservatie lijkt me voor elke gym perfect haalbaar om personeel hiervoor te voorzien.
 
Postte iemand hier laatst niet dat er een definitief onderzoek was waarin gezegd werd dat kinderen de ziekte niet verspreiden. Ook van RTL
Van RTL, dus BS.

Maar ff serieus, hoe aannemelijk is het dat kinderen het niet verspreiden?
 
Alle niet-essentiële sectoren dicht van 17:00 tot 05:00. Goed idee, dan zal het nog drukker zijn op de tijden dat ze wel open zijn. Meer contactmomenten, efficiëntere verspreiding. Lange rijen bij de kassa's.

Alleen samen kunnen we zorgen voor meer besmettingen :roflol:.
Dit is een onjuiste aanname.
 
Laatst bewerkt:
Alle niet-essentiële sectoren dicht van 17:00 tot 05:00. Goed idee, dan zal het nog drukker zijn op de tijden dat ze wel open zijn. Meer contactmomenten, efficiëntere verspreiding. Lange rijen bij de kassa's.

Alleen samen kunnen we zorgen voor meer besmettingen :roflol:.

Beetje nostalgie terug, toen alle winkels om 18:00 dagelijks "gewoon" gesloten werden. Nu noemen we dat een semi lockdown :D
 
Sg

Staat niks over sportscholen in deze.
Ik denk dat het niet geldt voor sportscholen want besloten (je moet lid zijn en QR code hebben).

Maar misschien hoop ik iets te hard.

Kan ik straks wel weer 60km per week gaan hardlopen…..
 
Back
Naar boven