AndroidHealthClinic

Wanneer gaan de sportscholen weer open? (1 bezoeker)

Wanneer gaan de sportscholen weer open?


  • Totaal stemmers
    37

Bezoekers in dit topic

Dus als de werkdag erop zit kun je net niet meer trainen.. :gek:

Dit kan alleen maar uit Den Haag komen inderdaad.. :roflol:

Ambtenaren stoppen om 16:00, dus nog net op tijd conform overheidsnormen. Maar prima, ik neem dan wel elke dag een langere pauze :)
 
Dus als de werkdag erop zit kun je net niet meer trainen.. :gek:

Dit kan alleen maar uit Den Haag komen inderdaad.. :roflol:
Maar als je thuiswerkt kan je wel overdag....

Als alles dichtgaat behalve de sportschool, dan wordt dat een soort hangplek waar iedereen naartoe gaat, maar dat zou je met maximum aantallen moeten kunnen regelen.
 
Maar als je thuiswerkt kan je wel overdag....

Dat geluk heb ik, maar sommige vrienden van mij kunnen dat niet vanwege hun werk bvb als loodgieter. Zo zullen er velen zijn voor wie dit natuurlijk waardeloos uitpakt.
 
Dus als de werkdag erop zit kun je net niet meer trainen.. :gek:

Dit kan alleen maar uit Den Haag komen inderdaad.. :roflol:
Ja, zo zijn er toch minder contactmomenten op een dag.
 
Ja, zo zijn er toch minder contactmomenten op een dag.

En hoeveel gaat dit bijdragen aan het omlaag brengen van de besmettingscijfers? Volgens mij is daar maar één oplossing echt geschikt voor, en dat is de scholen dicht.
Anyway, we moeten nog even afwachten wat ze besluiten m.b.t. de sportscholen.

Hadden ze maar een vak moeten leren

Ach, ze leveren wel een bijdrage aan de samenleving. In tegenstelling tot mensen die hele dagen op DBB verknoeien.. :trollface:
 
En hoeveel gaat dit bijdragen aan het omlaag brengen van de besmettingscijfers? Volgens mij is daar maar één oplossing echt geschikt voor, en dat is de scholen dicht.
Anyway, we moeten nog even afwachten wat ze besluiten m.b.t. de sportscholen.



Ach, ze leveren wel een bijdrage aan de samenleving. In tegenstelling tot mensen die hele dagen op DBB verknoeien.. :trollface:
Geen idee hoeveel dat gaat bijdragen.

Volgens RTL spelen kinderen geen rol in de verspreiding van het virus.
 
Geen idee hoeveel dat gaat bijdragen.

Volgens RTL spelen kinderen geen rol in de verspreiding van het virus.
Vreemd toch? Ik hoor al sinds het begin van de pandemie dat kinderen juist wel bijdragen aan de verspreiding ervan. Waar ik mij ook over verbaas is dat er niet een soort thuiswerkplicht komt zoals in België. Daar vinden toch ook veel besmettingen plaats? In ieder geval meer dan in de sportscholen en niet essentiële winkels.
 
Besmettingcijfers gaan alleen al omlaag doordat er nergens meer getest hoeft te worden voor toegang? Papieren werkelijkheid heet dit.
 
En hoeveel gaat dit bijdragen aan het omlaag brengen van de besmettingscijfers? Volgens mij is daar maar één oplossing echt geschikt voor, en
Dit is iets wat mij ook wat tegenstaat.

Als we het ergens op dit forum wel over eens zijn dan is het dat een sluitingstijd van 17u voor alle niet-essentiële sectoren niets gaat uithalen. De maatregel om supermarkten eerder te sluiten vind ik, laat ik zeggen, bijzonder.

Ik voorzie bijvoorbeeld deze scenario's:
1. De maatregelen worden morgen al veel strenger aangekondigd, maar dit laten ze niet lekken, want dan wordt het morgen overal heel druk. Het moet als een verassing komen;

2. Op deze manier rekken ze tot (dichterbij) de kerstvakantie en dan alsnog lockdown.
 
Als we het ergens op dit forum wel over eens zijn dan is het dat een sluitingstijd van 17u voor alle niet-essentiële sectoren niets gaat uithalen.
:orly:
 
Vreemd toch? Ik hoor al sinds het begin van de pandemie dat kinderen juist wel bijdragen aan de verspreiding ervan. Waar ik mij ook over verbaas is dat er niet een soort thuiswerkplicht komt zoals in België. Daar vinden toch ook veel besmettingen plaats? In ieder geval meer dan in de sportscholen en niet essentiële winkels.

Besmettingen in de gym zijn volgens mij totaal verwaarloosbaar. Ik ga naar een gym in een hotspot en ik heb het nog nooit gehad. Er is ook nooit iemand op minder dan 3m afstand, tenzij je samen traint ofzo.
 
Back
Naar boven