XXL Nutrition

Sticky Post je maaltijden (met pics!) (2 bezoekers)

Hoe bak jij je steak?


  • Totaal stemmers
    38

Bezoekers in dit topic

  • Bekijk bijlage 541902
    Voor de eerste keer geprobeerd met kaneel .. best wel eleurstellend.. smaakt beetje chemisch en niet m'n ding eerlijk gezegd. Tot nu toe is brinta nummer 1 bij mij.

    Maar morgenochtend nog een laatste poging met blauwe bessen erbij . Normaal gezien moet het dan lekkerder smaken.
    Misschien lust je wel alleen maar eten wat niet smaakt en er onsmakelijk uitziet :o
     
    Misschien lust je wel alleen maar eten wat niet smaakt en er onsmakelijk uitziet :o
    Good one 😂 one more try tomorrow morning 😌 althans ik kan erna zeggen dat ik het een kans heb gegeven 😆
     
    Dochter thuis ivm zieke juf (aka krijg geen fuck gedaan) en dan wil je natuurlijk hetzelfde als je moeder eten (en zelf maken, alleen een beetje met de kaneel uitgeschoten😅):

    20211125_084131.jpg

    20211125_130013.jpg
     
    Screenshot_20211125-170146.jpg

    Deze maaltijd met 2 afbakbroodjes.
    Geen trek in pizza of frietjes..

    In weekend wel een pizza 🍕🍕
     
    Weekend is hier al begonnen, nog even genieten en dan maandag van start met mijn nieuwe voedings- en trainingsschema!
    20211125_172838.jpg

    Kleine pokébowl (tatta versie haha) met oa. gefrituurde kip, edamame boontjes, komkommer, wortel, avocado, courgette, zeewier, rijst en een soort sriracha mayo😄
     
    Haha een 'lean spaghetti' als Cheat 😁
    Ja nou, had geen zin in krentenbollen of pizza of iets anders. En deze stak nog in de diepvries dus why not..

    Weekend zal wel pizza 🍕 of frietjes ofzu zijn don't know
     
    Back
    Naar boven