MuscleMeat

Smartwatch aanschaf (Samsung watch 4 VS Huawei GT 2 Pro) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

HertogSandBox

Ripped Bodybuilder
Lid geworden
22 sep 2017
Berichten
4.093
Waardering
8.202
Lengte
1m78
Massa
64kg
Vetpercentage
12%
Hi Allen,

Ik zou graag op korte termijn een nieuwe smartwatch aan willen schaffen. Voorheen had ik een Huawei gt2. Helaas ben ik deze kwijt geraakt. Ik was altijd best tevreden over dit horloge, maar wil een upgrade.

Ik zat te twijfelen tussen de Samsung watch 4 : https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_samsung-galaxy-watch4-classic-46-mm-zwart-1700485.html

Of de Huawei GT2 Pro: https://consumer.huawei.com/nl/wearables/watch-gt2-pro/buy/

Zelf heb ik een samsung s20 telefoon en denk dat een samsung watch het beste "paired" met mijn telefoon.

Heeft een van jullie toevallig 1 van deze watches en/of hebben jullie ervaring / kennis die jullie willen delen over deze watches?

Thanks!
 
Volgens mij moet je bij die Samsung een abonnement voor je horloge afsluiten, of zie ik dat verkeerd?

Wat vind je belangrijk in het horloge, waar gaat het je om?
 
Volgens mij moet je bij die Samsung een abonnement voor je horloge afsluiten, of zie ik dat verkeerd?

Wat vind je belangrijk in het horloge, waar gaat het je om?
Een abonnement? Nog niet eerder van gehoord.

Wat ik belangrijk vindt:

- Lange batterij
- Mooi watchfaces / always on
- Combinatie tussen luxe en sportief horloge
- Tracked activiteit / stappen / trainingen / verbruik nauwkeurig
 
Een abonnement? Nog niet eerder van gehoord.

Wat ik belangrijk vindt:

- Lange batterij
- Mooi watchfaces / always on
- Combinatie tussen luxe en sportief horloge
- Tracked activiteit / stappen / trainingen / verbruik nauwkeurig
Aangezien je Huawei er tussen hebt staan, kijk eens naar Amazafit en Xiaomi, misschien zit daar wat bij. Amazafit heeft dacht ik een paar types waar je letterlijk weken met de batterij kan doen. Heb daar eigenlijk alleen maar goede dingen over gehoord

Mijn horloge draag ik letterlijk 24/7, voor het opladen schuif ik de batterij erop (dus hoef hem niet af te doen). Maar whoop 4.0 is geen mooi ding, is echt een uitgebreide tracker, dus andere categorie.
 
Aangezien je Huawei er tussen hebt staan, kijk eens naar Amazafit en Xiaomi, misschien zit daar wat bij. Amazafit heeft dacht ik een paar types waar je letterlijk weken met de batterij kan doen. Heb daar eigenlijk alleen maar goede dingen over gehoord

Mijn horloge draag ik letterlijk 24/7, voor het opladen schuif ik de batterij erop (dus hoef hem niet af te doen). Maar whoop 4.0 is geen mooi ding, is echt een uitgebreide tracker, dus andere categorie.

Thanks voor je tip! Is xiaomi en amazafit niet chineese rotzooi/ B merk? Je ziet vaak bij telefoons / accessoires wat niet samsung of apple is veel apps en nieuwe features net niet werken..?
 
Thanks voor je tip! Is xiaomi en amazafit niet chineese rotzooi/ B merk? Je ziet vaak bij telefoons / accessoires wat niet samsung of apple is veel apps en nieuwe features net niet werken..?
Het is chinees, maar wel degelijk goed spul!
 
Back
Naar boven