XXL Nutrition

Eerste kuur tips, alleen Anavar

Bezoekers in dit topic

Als je bodybuilder bent true, maar OP ziet eruit alsof ie geen eens 80x6 benched 😂
Dus cijfers maken uit? Er is een verschil tussen trainen massa en kracht. Natuurlijk is er overlap tussen beide, maar cijfers hoeven niks te zeggen over iemands massa.
 
Dus cijfers maken uit? Er is een verschil tussen trainen massa en kracht. Natuurlijk is er overlap tussen beide, maar cijfers hoeven niks te zeggen over iemands massa.
Hij post toch foto’s????…. Zijn foto’s stralen niet uit “ik ben klaar voor kuur”… als ie dan toch nog 1.3x bw benched of 2.5x bw deadlift zou ik zeggen okee okee netjes, is indicatie dat hij tijd heeft gestopt in techniek etc. Dus jazeker cijfers maken uit als ik iemand advies moet geven over een kuur…

en je zegt dingen die kleuters zelfs weten.. meen je dat dat er verschil is tussen powerliften en bodybuilding? Neeeeeee noooit gedacht….. en overlap? Echt waar??
 
  • Dislike
Waarderingen: 6am
Kerel je ziet er zelf niet uit. Je was zelf vel over been toen je begon met juicen. Kom hier niet de goeroe uithangen nu je een paar weekjes on bent.
Gast jij hebt in je 20k posts nog niks nuttigs gezegd man. Ga lekker je eigen ruften ruiken, je advies is ruk en de enige discussie die je met me hebt verlies je nog met je 20k posts. Ga minder posten en meer trainen kleintje.

OP heeft weer echt wat aan je goude advies gehad 😂. Haat dit soort mensen die geen advies geven alleen negatief zijn.
 
Gast jij hebt in je 20k posts nog niks nuttigs gezegd man. Ga lekker je eigen ruften ruiken, je advies is ruk en de enige discussie die je met me hebt verlies je nog met je 20k posts. Ga minder posten en meer trainen kleintje.

Welke discussie?

Over die onzin van je dat jij ff 20 kg spiermassa op je lijft plakt in enkele maanden?

Laat mij niet lachen :roflol:
 
Welke discussie?

Over die onzin van je dat jij ff 20 kg spiermassa op je lijft plakt in enkele maanden?

Laat mij niet lachen :roflol:
15kg waarvan 12.5kg spier was in 1.5 jaar min 5 maanden covid, ga leren lezen en leren trainen man. Echt vaag hoe je 10 jaar actief kan zijn en zoveel bullshit kan kletsen, niet kan lezen en jaloers bent op mn 2 meter lengte en goeie noobygains van een jaar terug.

De hele gym was je aant uitlachen toen ik die discussie met je liet zien man 😂. “Forum helden… zo zie je maar, niet alles aannemen van een mafkees op t internet ookal heeft ie 20k posts”
 
15kg waarvan 12.5kg spier was in 1.5 jaar min 5 maanden covid, ga leren lezen en leren trainen man. Echt vaag hoe je 10 jaar actief kan zijn en zoveel bullshit kan kletsen, niet kan lezen en jaloers bent op mn 2 meter lengte en goeie noobygains van een jaar terug.

De hele gym was je aant uitlachen toen ik die discussie met je liet zien man 😂. “Forum helden… zo zie je maar, niet alles aannemen van een mafkees op t internet ookal heeft ie 20k posts”

DUDE JE PAKT ECHT GEEN 12,5 KG SPIER :roflol:

Maar goed, indien jij dat wilt geloven dan laat ik je bubbel zitten.

Het gaat mij nu puur om die onzin die je in dit topic weer zit te schijten. Alsof 1 rm's er toe doen als bodybuilder zijnde.
 
Hij post toch foto’s????…. Zijn foto’s stralen niet uit “ik ben klaar voor kuur”…

Krijg ik jouw toestemming om jouw natty shape te posten?

TS ziet er beter uit dan jij terwijl je zogenaamd 20 kg spiermassa in 2 jaar tijd hebt gepakt.
 
Laatst bewerkt:
Gast jij hebt in je 20k posts nog niks nuttigs gezegd man. Ga lekker je eigen ruften ruiken, je advies is ruk en de enige discussie die je met me hebt verlies je nog met je 20k posts. Ga minder posten en meer trainen kleintje.

OP heeft weer echt wat aan je goude advies gehad 😂. Haat dit soort mensen die geen advies geven alleen negatief zijn.
Eerlijk iedereen ruikt zijn eigen scheetjes. En ze stinken nog lekker ook 😌
 
Hij post toch foto’s????…. Zijn foto’s stralen niet uit “ik ben klaar voor kuur”… als ie dan toch nog 1.3x bw benched of 2.5x bw deadlift zou ik zeggen okee okee netjes, is indicatie dat hij tijd heeft gestopt in techniek etc. Dus jazeker cijfers maken uit als ik iemand advies moet geven over een kuur…

en je zegt dingen die kleuters zelfs weten.. meen je dat dat er verschil is tussen powerliften en bodybuilding? Neeeeeee noooit gedacht….. en overlap? Echt waar??
Bij welke cijfers mag iemand beginnen met kuren?

Als ik dingen zeg die kleuters zelfs weten, dan begrijp ik niet dat jij niet weet waar je over praat.

Prima, fijne avond vriendelijke vriend.
 
Ik heb zelf het idee dat ik al best een fundering heb eigenlijk... Maar hoe kan ik goed bepalen dat ik een "goed genoege fundering" heb? Wat vind jij als je naar m'n foto's kijkt?
Heb zelf gelezen dat je met anavar massa kan BOUWEN in een kcal deficit. Mijn huidige vet % is volgens mijn meet tangetje 10%, dit zal wel te genereus zijn, dus laten we 12% zeggen. Als ik mijn huidige dieet aanhoud (rond de 2700 kcal/p/dag), dan zou ik massa kunnen opdoen terwijl ik er een lager vet % van krijg, dan moet ik wel mijn dieet aanhouden natuurlijk.

Of heb ik iets verkeerd begrepen?


BTW: ben bezig met afmaken van training/eet schema, ik post hem hier wss morgen
2700kcal lijkt eerder op een cut.
Hoe wil je dan spiermassa winnen?

Je kan beter eerst je voeding op orde gaan brengen.

Ga eerst je onderhoud berekenen. Ga daar 500kcal boven zitten en ga bulken man.

Hou dat eens vol en ga dan pas aan een kuur denken.

Grtz
 
Ik bench maar 90kg incline in de smith :(
 
Ik bench ook maar 12x70 afhankelijk of het de eerste of tweede oefening is. Who cares. Zolang je het maar correct en gecontroleerd uitvoert. Dit soort haantjesgedrag is inderdaad vragen om kwetsuren. Zit je daar met een ontstoken schouder en anabolen in je reet.
 
15kg waarvan 12.5kg spier was in 1.5 jaar min 5 maanden covid, ga leren lezen en leren trainen man. Echt vaag hoe je 10 jaar actief kan zijn en zoveel bullshit kan kletsen, niet kan lezen en jaloers bent op mn 2 meter lengte en goeie noobygains van een jaar terug.

De hele gym was je aant uitlachen toen ik die discussie met je liet zien man 😂. “Forum helden… zo zie je maar, niet alles aannemen van een mafkees op t internet ookal heeft ie 20k posts”
Sinds wanneer ga jij een hele gym met oma's, opa's en jongeren laten zien dat jij op een forum over anabolen bent aan t posten? Knakworst niemand is jaloers op jou omdat je alleen grotendeels bullshit advies geeft kap met zeiken en domme shit te verzinnen om dat dit je hier niet helpt ga dit bericht ook maar aan een oma laten zien in de sportshool boeie
 
Ik doe liever 12x140kg op de bankdruk dan 1rm want 1rm is bullshit. beter slim trainen en geen blessure oplopen dan als een kut kneusje veel te veel gewicht optillen met shit vorm enzo. Kijk maar eens naar mensen die zwaar squatten die doen maar die gaan maar 1/4 naar beneden.

Klopt alle powerlifters zijn mongolen met slechte uitvoering, en alle bodybuilders zijn goden die 12x140 drukken. In welke fitnessclub train jij?
 
15kg waarvan 12.5kg spier was in 1.5 jaar min 5 maanden covid, ga leren lezen en leren trainen man. Echt vaag hoe je 10 jaar actief kan zijn en zoveel bullshit kan kletsen, niet kan lezen en jaloers bent op mn 2 meter lengte en goeie noobygains van een jaar terug.

De hele gym was je aant uitlachen toen ik die discussie met je liet zien man 😂. “Forum helden… zo zie je maar, niet alles aannemen van een mafkees op t internet ookal heeft ie 20k posts”
Ik weet niet wat jij in de sportschool doet. Ik ga er heen om te trainen niet om berichten te laten zien :)
 
Krijg ik jouw toestemming om jouw natty shape te posten?

TS ziet er beter uit dan jij terwijl je zogenaamd 20 kg spiermassa in 2 jaar tijd hebt gepakt.
Foto's gezien, hoogstens 10kg en zelfs dat is twijfelachtig, met een hoop vocht.
20kg pure spiermassa :roflol: zelfs de meeste olympia's kunnen dat niet. Leer trainen joh Big Ramy met je noob gains :roflol:
 
Klopt alle powerlifters zijn mongolen met slechte uitvoering, en alle bodybuilders zijn goden die 12x140 drukken. In welke fitnessclub train jij?
Dat zei ik niet zei alleen dat 12×140kg beter is dan ALTIJD voor een 1rm tegaan maar de meeste die 1rm altijd gaan doen zijn geen powerlifters dat weet je zelf ook. Ik heb t over de ego kneusjes die de 1rm doen niet echt powerlifters
 
Back
Naar boven