MuscleMeat

Niet consequent injecteren test kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Makkelie1983

Novice
Lid geworden
14 dec 2021
Berichten
16
Waardering
9
Lengte
1m86
Massa
103kg
Vetpercentage
9%
Mannen,

Ik train al heel wat jaren en ben sinds kort met een kuur test only 500 begonnen onder begeleiding. Degene die me begeleid en ook prikt zegt dat het geen probleem is om de ene week op zondag te prikken en de andere week pas op dinsdag. Het komt er dus op neer dat de ene week er 7 dagen tussen zit en de andere keer 9 tot 10 dagen.

Wat is hierover jullie mening?
 
Erg slecht voor je test levels. Zal als ik jou was 1 a 2 vaste dagen aanhouden. Ook minder kans op Sides.
 
Zelf stoppen met kuur omdat? Tot aan het stukje stoppen met die malloot kan ik je volgen...
 
Ik begreep altijd dat 2x injecten per week al beter is dan 1x per week (zelfs met lange ester) voor een stabielere testwaarde. Om het nu nog minder te doen dan 1x per week en onregelmatig lijkt me helemaal verrot.
 
Des te vaker je prikt des te stabieler je bloedwaardes en dus minder bijwerkingen. Als je ook 9/10 dagen wacht lijkt t me dat je je niet zo top voelt soms tijdens je kuur
 
Gaat jezelf toch niet laten prikken door iemand anders. Komop zeg ram die naald er zelf in, straks is je “coach” ziek of vakantie en dan?
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Zucht, hier was ik al voor gewaarschuwd, allemaal toppers die ipv opbouwende feedback alleen maar zielige kritiek kunnen uiten. Jullie waren allemaal volleerd dokter anders toen je begin met prikken etc. Jezelf prikken of door iemand anders die weet wat tie doet maakt geen verschil. Dat mijn connectie er een bende van maakt was in deze post niet relevant.
 
Wat wil je horen dan? De manier waarop het nu gaat is kut. Gewoon vaste prikdagen aanhouden. En jezelf niet door zo'n idioot laten prikken.
 
Wat wil je horen dan? De manier waarop het nu gaat is kut. Gewoon vaste prikdagen aanhouden. En jezelf niet door zo'n idioot laten prikken.
Het enige wat ik wil horen is een inhoudelijke opbouwende reactie. Dit is een duidelijke inhoudelijke reactie; vaste prik dagen en zelf ( zal mijn vrouw worden als verpleegkundige) prikken. Diegene is een goede vriend, die trek je niet zomaar in twijfel he.
 
Ja wat een onzin zeg. Jij zit nu met instabiele waardes omdat je zelf geen prikje durft te zetten. Je moet niet afhankelijk zijn van anderen, dat werkt niet.
Dat ik mezelf niet durf te prikken heb je zelf verzonnen he. Ik maak uit je reactie uit dat het instabiele waardes oplevert. Das dus wat ik voel en waarom ik hier raad vraag. Relevant is dat ik moet zorgen voor regelmatig injecteren en of de buurvrouw of ikzelf dat doe boeit niet toch.
 
Back
Naar boven