XXL Nutrition

Eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Number1

Novice
Lid geworden
15 dec 2021
Berichten
20
Waardering
5
Lengte
1m80
Massa
72kg
Vetpercentage
6%
Na wat informatie verzameld te hebben
Ben ik van plan om eind december begin januari te beginnen met een kuurtje.

Ik ben 21 rond de 72 KG ik kom van ver was erg skinny heb rond 2 jaar trainings ervaring wat wel lekker gaat.

Ik heb mijn natty potentieel nog lang niet bereikt
en 2 jaar is nog een beetje vroeg dat weet ik

Reden dat ik wil gaan kuren is resultaten gaan goed maar het kan veel sneller naar mijn mening waar ik naturel veel meer tijd voor nodig heb ik wil nummer 1 zijn ik wil voor goud gaan

Nu heb ik nog een aantal vragen over me eerste kuurtje

Wat is een goed beginners kuurtje?

Ik zat te denken aan een test E only kuur 500 MG per week 2 keer per week spuiten
10/12 weken

En na kuur nolvadex 20/30 mg per dag?
of zijn er betere pct’s?
hoe lang is de na kuur aan te raden?

Hoeveel gain ik gemiddeld met zo een kuurtje mijn doel is om in massa goed aan te komen

En hoeveel hou ik van me cycle gains over en beperk ik dat ik spier na me kuur verlies

Meeste side effects ben ik me al bewust van

Hoe zit het met me testosterone en oestrogeen
hoe beperk ik de testorone schade en hoe lang duurt het voordat me natuurlijke test na me kuur weer op orde is
en hoe zit het met libido sex drive tijdens en na je kuur?

Raden jullie nog aan om een andere oestrogeen blocker te gebruiken en hcg te gebruiken?
als jullie nog andere tips hebben is dat altijd welkom
 
.


Hoe zit je met je voeding?
 
Laatst bewerkt:
Je weet dat kuren huren is tenzij je voor de rest van je leven blijft injecteren (cruise-blast en later TRT) en het je gezondheid negatief beinvloed?
In hoeverre heb je jezelf ingelezen?
 
Ik zou lekker met 250mg starten totdat de 10ml op zijn. Hcg er bij is wel verstandig ja.
Nakuur hoeft niet.
Lees jezelf nog goed in. Less is more in de meeste gevallen.
 
Ik zou lekker met 250mg starten totdat de 10ml op zijn. Hcg er bij is wel verstandig ja.
Nakuur hoeft niet.
Lees jezelf nog goed in. Less is more in de meeste gevallen.
Oke dus geen nakuur? heb veel gelezen en gevraagd erover maar mij werd 500 geadviseerd als eersten cycle met gewoon alleen test en ok hcg erbij en een nakuur hoeft dus niet? maar wel verstandig?
zal me nog goed erover inlezen voordat ik eraan start
en hoe zit het met bijv me sex drive en me natuurlijke testorone en nadat ik off ben?
hoeveel zal ik ongv gemiddeld gainen en hoeveel verlies ik na me kuur?
 
Je weet dat kuren huren is tenzij je voor de rest van je leven blijft injecteren (cruise-blast en later TRT) en het je gezondheid negatief beinvloed?
In hoeverre heb je jezelf ingelezen?
Hoeveeel verlies ik? en hoeveel gain ik?
 
Waarschijnlijk verlies je alles weer. Laat dat Waarschijnlijk ook maar weg. Wat maakt hoeveel je gained dan nog uit. Sorry.
 
Waarschijnlijk verlies je alles weer. Laat dat Waarschijnlijk ook maar weg. Wat maakt hoeveel je gained dan nog uit. Sorry.

Eens. Heb een aantal jongens (ook vrienden) gezien die een kuurtje doen zonder goede voorbereiding. De gains lijken tijdens de kuur heel lekker maar een enkeling houdt de gains vast, dat zijn de jongens die ook alles op orde hebben. Voeding, ritme, intensiteit; en zelfs dan is het lastig.

Succes kerel. Ik raad je écht aan om eerst langer natty te trainen en over 2-3 jaar nog eens te evalueren of je het echt wilt doen.

Belangrijk om in te gaan op je vraag: hoeveel verlies ik? Twee vrienden van me zijn net 2 maanden off en overwegen om te stoppen met liften omdat ze gedemotiveerd zijn, moeilijk om massa en kracht te behouden en weinig progressie aldus de boys. Ze zijn al hun gewonnen massa verloren en waarschijnlijk nog een paar kg extra.
 
Hij komt em zelf afgooien met zn gouden rolls royce, Bicep papa!
 
Is dit typerend voor de huidige generatie +/- 20 jaar oud? Ik hoop van niet, maar kijk er ook niet (meer) van op inmiddels.

Ik train ''al'' 2 jaar, m'n voeding zit wel goed want overschot en genoeg eiwitten (1.80m, 72 kg). I.p.v. je goed in te lezen stel je de vraag op een forum waar in principe iedereen (kennis of niet) advies kan geven. Dat advies neem je ter harte en je begint te kuren.... want je gaat immers voor goud!

Mijn advies: denk er gerust nog een paar jaar over na en neem ondertussen je voeding/training eens echt onder de loep. Kijk eens hoe je er over pakweg 5 jaar over denkt.

Heeft Joel Beukers geen forum voor dit soort gasten? Je weet wel, die gasten die voor goud gaan!
 
Dat is een Joel Beukers kreet. Dat soort gastjes moeten sowieso niet kuren.
Nee totaal geen joel beukers kreet mag die gast apsoluut niet was maar een uitspraak
 
Hoe kun je 180cm zijn en 66kg zijn? Denk eerst dat je meer moet eten voor dat je een naald in je ass propt
 
Wat is je BF% op 72kg?

Gezien je motivatie zou ik eerst je voeding en training op orde maken!

Dan in die tussentijd zou je mooi jezelf kunnen inlezen op deze sectie want zoals ik opmaak weet je niet waar je aan begint ;-)
 
Back
Naar boven