AndroidHealthClinic

testosteron en masteron kuur beginnen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
16 dec 2021
Berichten
6
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
64kg
Vetpercentage
17%
Dag allemaal,

Mijn naam is 'pietje' (niet mijn echte naam uiteraard) en ik ben 18 jaar. Ik ben sinds kort (14 maanden) begonnen met fitnessen. 2 maanden begonnen, toen sloten de sportscholen voor 2 maanden en tot de dag van vandaag ben ik alweer 8 maanden hard aan het knallen. Let op mijn voeding, train hard en correct 5/7.

In mijn vriendenkring kwam enkel weken geleden het woord anabolen te boven. 2 kameraden hebben hun eerste kuren al gehad. (allebei 10 weken en de ene test-mast en de andere test-deca). Omdat ik toen maar 5 maanden train en mezelf nog te jong vond (17 toen) wilde ik hier nog even mee wachten, maar dat ik het ooit ging doen wist ik uiteraard al veel langer.

Nu ik wat verder ben wil ik toch mijn physique naar een ander niveau tillen. Ook door een Test-Mast kuur, ik hoor je al denken, die is veel te jong en die traint helemaal nog niet lang. Dit klopt ook. Maar net omdat ik jong ben weet ik niet wat mijn toekomst gaat brengen en welke ambities ik nog heb in deze fitnesswereld. Stel dat ik verder ga en wil gaan deelnemen aan wedstrijden heb ik waarschijnlijk dan spijt dat ik niet eerder ben begonnen.

Ik ben relatief klein (1m69)
Weeg (64,8kg) met een vetpercentage van 18procent.

Ik wou jullie graag om advies vragen over dosissen en of het aan of af te raden is.

Ik zelf had in gedachten om 200mg testosteron te doen 250mg masteron te doen ook een gedurende periode van 10 weken. (geen nakuur)

De ene vriend zegt, het kan gewoon (hij trainde zelf nog maar 1 jaar toen hij startte) en de andere zegt liever niet omdat hij het te vroeg voor me vind.
Verder heb ik er nog met niemand over gepraat buiten een andere vriend over dosissen etc.

Dankuwel.

Groetjes, Piet
 
Luister naar die 2e vriend, beter ivm leeftijd en ervaring
 
en als ik toch ervoor kies om het uiteindelijk wel te doen, heb je dan nog tips ivm met hoeveelheid etc?

leeftijd begrijp ik uiteraard, het lichaam is niet volgroeid enzovoort maar in welke zin ervaring?

dankuwel!
 
Sorry zulke tips ga ik niet geven.

Moet zelf nog aan mn eerste kuur beginnen, dus ga/kan geen tips geven . Ben er niet ervaren genoeg voor.

Sorry
 
Je bent 18? Kom maar terug op je 21 .. deze sectie is verboden voor jou
 
Sorry zulke tips ga ik niet geven.

Moet zelf nog aan mn eerste kuur beginnen, dus ga/kan geen tips geven . Ben er niet ervaren genoeg voor.

Sorry
dankuwel voor de eerlijkheid en succes
 
Je bent 18? Kom maar terug op je 21 .. deze sectie is verboden voor jou
21 gaat hem zeker niet worden, daarom dat ik liever advies vraag ipv dom te doen zonder er iets van te weten. 18 is inderdaad vroeg. Maar verboden sectie gaan op zijn weg ook te ver, mijn vriend was ook 18 en heeft geen enkele side-effect gehad buiten acne
 
and what exaclty do you mean with this. It's a nice quote and thanks for ur reaction? but what do you want to tell me if it comes to advice?
Dat je nog minimaal 3 jaar naturel gaat trainen en daarna terugkomt met deze vraag
 
and what exaclty do you mean with this. It's a nice quote and thanks for ur reaction? but what do you want to tell me if it comes to advice?
Try reading the rules for once. En praat gewoon Nederlands.
 
Je bent nog volledig in ontwikkeling, nu AAS gebruiken kan shit verneuken voor de rest van je leven omdat je nu niet geduldig was en graag een shortcut wilt naar een beetje wat extra spiertjes op je fucking 18e :rolleyes:


Bodybuilding is een sport van de lange adem, bewijs jezelf eerst maar dat je een aantal jaar progressie kan maken, consequent bezig bent hiermee, je lichaam leren kennen op het gebied van voeding en training etc alvorens zulke drastische stappen te overwegen.
 
Kip met rijst kuurtje.
 
21 gaat hem zeker niet worden, daarom dat ik liever advies vraag ipv dom te doen zonder er iets van te weten. 18 is inderdaad vroeg. Maar verboden sectie gaan op zijn weg ook te ver, mijn vriend was ook 18 en heeft geen enkele side-effect gehad buiten acne
Je moet niet altijd je vriendjes volgen, ik ga eerlijk zijn ik was ook vroeg begonne en heb daar veel spijt van wat resulteerde bij mij in een testosteronwaarde van 8.4 nmol als je dat niets zegt dat is de testosteronwaarde van een 84jarige .. Het kan zijn dat jou vriendjes daar niets van overhouden elk lichaam is anders en daar ben ik het voorbeeld van ben na die 1ne keer in een depressie beland van 6 maand met gyno tot gevolg er nog eens bij .. erna gewoon getraint zonder middelen en begonnen wanneer ik men leedtijd had..

Nogmaals mijn raad goed eten, goed slapen en goed trainen en zie dan of je binne een jaar of 2 a 3 er nog zo over denkt
 
Je moet niet altijd je vriendjes volgen, ik ga eerlijk zijn ik was ook vroeg begonne en heb daar veel spijt van wat resulteerde bij mij in een testosteronwaarde van 8.4 nmol als je dat niets zegt dat is de testosteronwaarde van een 84jarige .. Het kan zijn dat jou vriendjes daar niets van overhouden elk lichaam is anders en daar ben ik het voorbeeld van ben na die 1ne keer in een depressie beland van 6 maand met gyno tot gevolg er nog eens bij .. erna gewoon getraint zonder middelen en begonnen wanneer ik men leedtijd had..

Nogmaals mijn raad goed eten, goed slapen en goed trainen en zie dan of je binne een jaar of 2 a 3 er nog zo over denkt
dankuwelk ik gaz dit zeker meenemen in mijn keuze
 
Back
Naar boven