MuscleMeat

Masteron E en acne (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Marc76

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2018
Berichten
128
Waardering
15
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Enkele jaren geleden mn beste kuur test e 500mg tren e 400mg mast e 400mg in 1 inject 1x peer week gehad super droog en strak de kuur uit gekomen enkel met het hymalayagebergte op de rug zo erg dat een kuur roa het moest oplossen. Nu enkele kuurtjes test-tren, test-tren-bold, test-bold-para geen last meer van hevige acne. Zou dit een garantie kunnen zijn om masteron te weerstaan of niet? Zou graag weer een kuurtje ermee doen.
 
Enkele jaren geleden mn beste kuur test e 500mg tren e 400mg mast e 400mg in 1 inject 1x peer week gehad super droog en strak de kuur uit gekomen enkel met het hymalayagebergte op de rug zo erg dat een kuur roa het moest oplossen. Nu enkele kuurtjes test-tren, test-tren-bold, test-bold-para geen last meer van hevige acne. Zou dit een garantie kunnen zijn om masteron te weerstaan of niet? Zou graag weer een kuurtje ermee doen.
6/7ml in 1 prik?
 
Normaal zou je na 1x roa nooit meer een acne uitbraak terugkrijgen meen ik eens gehoord te hebben.
Heel af en toe een verdwaalde bult nu meer niet. Toch maar de gok nemen dan!?!
 
Zou het sowieso verdelen over 2x per week vanwege stabielere bloedwaarden. Enanthaat ester heeft namelijk maar 5 dagen halfwaardetijd.
Laatste jaren injecteer ik idd 2x per week zou dat kunnen schelen wanneer ik dat met de mast zou doen of heeft dat geen invloed op acne?
 
Kleine kans op acne uitbraak.
 
Normaal zou je na 1x roa nooit meer een acne uitbraak terugkrijgen meen ik eens gehoord te hebben.

Als puber had ik zware acné vooral in het gezicht, na een roa kuur tot nu (8 jaar later ) nooit meer last gehad ervan, wel af en toe een puistje, maar dat heb iedereen. maar heb geen ervaring met kuren + acné
 
heb je littekens over gehouden aan je acne? Ik had helaas na een 1x500 tot 1x400 mg test-e kuurtje hetzelfde probleem met nu flink wat bultjes nog. Na 3 maanden zijn de littekens nog niet weg.
 
heb je littekens over gehouden aan je acne? Ik had helaas na een 1x500 tot 1x400 mg test-e kuurtje hetzelfde probleem met nu flink wat bultjes nog. Na 3 maanden zijn de littekens nog niet weg.
Weinig littekens gelukkig heb me er toen bij neer gelegd zo min mogelijk aangekomen en meteen aan de Roa gegaan.
Bij mij begon de acne pas na de kuur in de nakuur zelfs. Volgende kuur zit nog te twijfelen maar ga het toch lichtjes mee lopen lopen de mast en zorg dat ik Roa in huis heb.
 
Weinig littekens gelukkig heb me er toen bij neer gelegd zo min mogelijk aangekomen en meteen aan de Roa gegaan.
Bij mij begon de acne pas na de kuur in de nakuur zelfs. Volgende kuur zit nog te twijfelen maar ga het toch lichtjes mee lopen lopen de mast en zorg dat ik Roa in huis heb.

Okay goed om te horen dat je er beter van af bent gekomen dan ik ;)
Slim om ROA bij de hand te houden. Goed loggen hoe je lichaam op je compounds reageert en kleine aanpassingen maken zo nodig.
 
Acne uitbraak is bij mij na een flinke roa kuur nooit meer voorgekomen. Wel wat onrustigheid met hier en daar wat pukkels op de schouders en rug van masteron.
De truuc bij mij is low dose roa mee laten lopen
 
Acne uitbraak is bij mij na een flinke roa kuur nooit meer voorgekomen. Wel wat onrustigheid met hier en daar wat pukkels op de schouders en rug van masteron.
De truuc bij mij is low dose roa mee laten lopen
Zit ik ook aan te denken om de roa me te laten lopen om de dag 10gr waarschijnlijk.
 
Zelf geen last meer gehad van uitbraken na zo'n 8 maanden roa. Af en toe een klein puistje that's it. Voorheen helemaal onder tijdens het kuren.
 
Zelf geen last meer gehad van uitbraken na zo'n 8 maanden roa. Af en toe een klein puistje that's it. Voorheen helemaal onder tijdens het kuren.
8 maanden roa zal ook geen pretje geweest zijn! Wel beter dat het wegblijft nu
 
8 maanden roa zal ook geen pretje geweest zijn! Wel beter dat het wegblijft nu

Op een droge huid en lippen na viel het reuze mee. Ik nam dan ook slechts 20 mg.
Ja gelukkig wel, was al bang dat ik met elke kuur roa mee moest laten lopen.
 
Op een droge huid en lippen na viel het reuze mee. Ik nam dan ook slechts 20 mg.
Ja gelukkig wel, was al bang dat ik met elke kuur roa mee moest laten lopen.
Ik heb dezelfde ervaring maar lees ook wel eens akelige dingen over roa
 
Back
Naar boven