MuscleMeat

Eerste kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dude, je geloofwaardigheid is echt nul komma nul. 6-8% geloof ik niet, tenzij je een foto post.

Btw als je je daadwerkelijk ingelezen had (lees: goed ingelezen, zoals je beweerd) had je het antwoord op jouw vrijwel allemaal voor de hand liggende vragen ook wel geweten.
 
4 hoe zit het met de gains hoeveel maak ik op een kuurtje en hoeveel verlies ik en hoe haal ik het optimale eruit dus hoe ik zo min mogelijk verlies na de kuur
Ik ben heel serieus met me training en voeding tho en motivatie is niet 100% maar 1000% we willen nummer 1 zijn 😁


Hopelijk begrijp je de boodschap.
 
Dude, je geloofwaardigheid is echt nul komma nul. 6-8% geloof ik niet, tenzij je een foto post.

Btw als je je daadwerkelijk ingelezen had (lees: goed ingelezen, zoals je beweerd) had je het antwoord op jouw vrijwel allemaal voor de hand liggende vragen ook wel geweten

Heb dus een vergissing gemaakt my bad het is dus rond de 10%
 
Hij heeft ondertussen 6kg erop geplakt op 1dag
Hahahaha was het maar zo een feest zeg toch dat ik een fout met inschrijving had gemaakt ben 72 kg
 

Hopelijk begrijp je de boodschap.
Heb em bekeken en het heeft me hele beeld op steroids veranderd
Blijf voorlopig sowieso natty
blijf trainen en wacht voorlopig met spuiten als ik het überhaupt nog ga doen ben benieuwd wat me natty gains me gaan brengen in de komende 10 jaar
gewoon lekker blijf trainen
en buiten dat we worden nog steeds nummer 1 en de allergrootste 💪
 
Heb em bekeken en het heeft me hele beeld op steroids veranderd
Blijf voorlopig sowieso natty
blijf trainen en wacht voorlopig met spuiten als ik het überhaupt nog ga doen ben benieuwd wat me natty gains me gaan brengen in de komende 10 jaar
gewoon lekker blijf trainen
en buiten dat we worden nog steeds nummer 1 en de allergrootste 💪
Tot volgende jaar!
 
Je zou wel je bloedwaardes kunnen laten checken om dan in te schatten of het een beetje okay is. Gezond eten is goed voor je hormonen en dus gains. Dingen als fast food en alcohol (zeg niet dat je dat eet of drinkt) hebben er ook veel invloed op.
Vind er zelf niks mis mee als iemand AAS neemt maar 21 is wel een beetje jong
 
Back
Naar boven