Fitness Seller

Oral pre workout

Bezoekers in dit topic

Bokito

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
17 apr 2012
Berichten
11.734
Waardering
15.483
Yo,

Ik kwam onderstaande vid tegen van een bekende strongman coach. Hij is dus voor een base cycle runnen(bijv 500 test 300 primo) en dan als je een zware training voor de boeg hebt(of weak bodypart) af en toe een oral 20 min voor je training nemen(halo of oxy bijv). Zo heb je wel de benefits(power/pomp) tijdens het trainen maar veel minder de sides dat een oral helemaal je maag en bloedwaarden verneukt.

Nu is mijn vraag, zijn er meer mensen die dat hier doen, en merk je dan daadwerkelijk krachtgains tijdens het trainen? Het lijkt me toch dat zoiets moet opbouwen in je lichaam i.p.v dat je her en der een keer 50mg oxy pakt.


Ben benieuwd!
 
Weet je wat, ik ben best wel geinteresseerd om dit te proberen.
Straks ga ik wel even de video helemaal afkijken, tot nu toe alleen gehoord “recreational”

Zouden je bloods hier fucked van kunnen raken als je random 2-3x pw 50mg anadrol pakt?
 
Lijkt mij niet fijn voor je bloedwaarden dat gejutter…?
 
Yo,

Ik kwam onderstaande vid tegen van een bekende strongman coach. Hij is dus voor een base cycle runnen(bijv 500 test 300 primo) en dan als je een zware training voor de boeg hebt(of weak bodypart) af en toe een oral 20 min voor je training nemen(halo of oxy bijv). Zo heb je wel de benefits(power/pomp) tijdens het trainen maar veel minder de sides dat een oral helemaal je maag en bloedwaarden verneukt.

Nu is mijn vraag, zijn er meer mensen die dat hier doen, en merk je dan daadwerkelijk krachtgains tijdens het trainen? Het lijkt me toch dat zoiets moet opbouwen in je lichaam i.p.v dat je her en der een keer 50mg oxy pakt.


Ben benieuwd!
Ik zie best veel gasten dit op discord ook doen maar zou niet weten wat het met je waardes doet
 
Daar zit wel wat in, heb het ook best vaak voorbij zien komen. Ik zou zeggen probeer het uit en laat ons weten hoe het jou bevallen is 😝. Ben benieuwd of het idd wel goed merkbaar is tijdens trainingen aangezien ik een oral pas merk na een aantal dagen consistent slikken. Maar misschien bouwt het ook al deels op als je het her en der neemt ?
 
Yo,

Ik kwam onderstaande vid tegen van een bekende strongman coach. Hij is dus voor een base cycle runnen(bijv 500 test 300 primo) en dan als je een zware training voor de boeg hebt(of weak bodypart) af en toe een oral 20 min voor je training nemen(halo of oxy bijv). Zo heb je wel de benefits(power/pomp) tijdens het trainen maar veel minder de sides dat een oral helemaal je maag en bloedwaarden verneukt.

Nu is mijn vraag, zijn er meer mensen die dat hier doen, en merk je dan daadwerkelijk krachtgains tijdens het trainen? Het lijkt me toch dat zoiets moet opbouwen in je lichaam i.p.v dat je her en der een keer 50mg oxy pakt.


Ben benieuwd!
Persoonlijk zou ik het opbouwen. Momenteel gebruik ik dbol als PWO en merk aanzienlijk verschil m.b.t bijwerkingen als ik het langzaam opbouw t.o.v. als ik meteen 40mg zou pakken. Dan krijg ik namelijk meteen maagklachten en vermoeidheid issues, zelf als ik NAC + TUDCA gebruik.

Heb in het verleden ook anadrol als PWO gebruikt en de kracht gains waren echt insane. Elke week nieuwe PR's. Kon het helaas alleen maar max 2 weken gebruiken, want toen werden de bijwerkingen voor mij ondraaglijk. Maar goed, ik ben ook best wel cucked op dat gebied. Dus dat moet je dan maar met een korrel zout nemen.
 
Persoonlijk zou ik het opbouwen. Momenteel gebruik ik dbol als PWO en merk aanzienlijk verschil m.b.t bijwerkingen als ik het langzaam opbouw t.o.v. als ik meteen 40mg zou pakken. Dan krijg ik namelijk meteen maagklachten en vermoeidheid issues, zelf als ik NAC + TUDCA gebruik.

Heb in het verleden ook anadrol als PWO gebruikt en de kracht gains waren echt insane. Elke week nieuwe PR's. Kon het helaas alleen maar max 2 weken gebruiken, want toen werden de bijwerkingen voor mij ondraaglijk. Maar goed, ik ben ook best wel cucked op dat gebied. Dus dat moet je dan maar met een korrel zout nemen.
Op je off days van de gym neem je die dbol dus niet?
 
Op je off days van de gym neem je die dbol dus niet?
Momenteel train ik elke dag, maar persoonlijk zou ik het alleen voor pwo gebruiken inderdaad. Alleen om het feit dat het wellicht invloed gaat hebben op je eetlust etc.
 
Als ik op dbol zit pak ik die ook preworkout half uur tot uur voor de training. Merk wel kracht verschill en een feel good gevoel met gekke pomps.
 
1639751377474.png


Beter zo'n 1 à 2 uur voor aanvang van een training, dan weet je zeker dat het al bijna volledig is geabsorbeerd.

Voor je gezondheid maakt het denk ik niet zoveel uit. Meesten trainen toch bijna elke dag, en het effect op het cholesterol is vrij persistent.
 
Voor je gezondheid maakt het denk ik niet zoveel uit. Meesten trainen toch bijna elke dag, en het effect op het cholesterol is vrij persistent.
en voor iemand die maar 3/4x sport?

Hoe dan ook ga ik dit uitproberen in januari, mijn HA vind het niet erg om wat extra testen te laten doen
 
Ik heb in het verleden wel hier en daar eens een tabje var of wat oxy genomen maar nooit stelselmatig oid. Helpt wel met kracht/pump/drive en vast ook met bepaalde sides. Deed het dan op dagen waar ik mij versleten voelde.

Denk dat als je het een paar dagen per week gaat nemen je cholesterol snel bagger gaat zijn, ook al neem je het maar een paar keer in een week, een week lang. Als je het dan toch zou doen zou ik het reserveren voor een laatste week van een trainingsblock.
 
Het lijkt me ook sterk dat die gasten dit het hele jaar door gebruiken als “pwo”
 
Ga je wat merken van 1 tab van 10mg dbol pre workout? Meer zou ik niet durven nemen ivm maag issues die die troep geeft
 
Ga je wat merken van 1 tab van 10mg dbol pre workout? Meer zou ik niet durven nemen ivm maag issues die die troep geeft
Dit is toch bij uitstek iets wat je het beste zelf kunt proberen..?
 
Ga je wat merken van 1 tab van 10mg dbol pre workout? Meer zou ik niet durven nemen ivm maag issues die die troep geeft
Ik begin meestal met 10mg en merk het zeker weten. Als ik het rustig opbouw vanaf 10mg heb ik geen last van maagklachten, anders wel.

Die good feels van dbol is ook altijd lekker.
 
Ik begin meestal met 10mg en merk het zeker weten. Als ik het rustig opbouw vanaf 10mg heb ik geen last van maagklachten, anders wel.

Die good feels van dbol is ook altijd lekker.

Ja dbol is prachtig… die strength gains en pumps in de gym zijn sick. Maar de keerzijde is dat ik écht niks meer kon eten na een paar dagen en ook niet slapen snachts vanwege constant aanwezige lower back pump shizzle. Ik moest midden in de nacht opstaan om lower back stretches te doen, lol. Werd helemaal gek daarvan.

Nog maar eens een kans geven binnenkort op deze manier…
 
Back
Naar boven