AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Vermits Roids in BE een strafblad opleveren en ik deze job echt niet kwijt wil, is het not-natty tijdperk voorbij vrees ik.
Als je nou frequent je attest van goed gedrag en zeden download, kan je dan zo niet even verder? Moet je meestal enkel bij de sollicitatie voorleggen nee?
 
Als je nou frequent je attest van goed gedrag en zeden download, kan je dan zo niet even verder? Moet je meestal enkel bij de sollicitatie voorleggen nee?
Toen ik goed gedrag en zeden aanvroeg was de wet veranderd en kreeg ik een uitreksel van mijn strafregister en daar stond alles op wat ik vroeger had uitgestoken.
 
Toen ik goed gedrag en zeden aanvroeg was de wet veranderd en kreeg ik een uitreksel van mijn strafregister en daar stond alles op wat ik vroeger had uitgestoken.
Blij dat ik -18 was dan:o
 
Wel hard zeg dat kleine vergrijpen ook niet verjaren. Tja en dan klagen dat ze bijna niemand meer kunnen vinden die als vrijwilliger wil scheidsrechteren of jeugd naar een uitwedstrijd chauffeuren....
 
Als je nou frequent je attest van goed gedrag en zeden download, kan je dan zo niet even verder? Moet je meestal enkel bij de sollicitatie voorleggen nee?
Ik neem liever het risico niet, ik ben al binnen maar onze toelating tot de basis word half jaarlijks vernieuwd.

Toen ik goed gedrag en zeden aanvroeg was de wet veranderd en kreeg ik een uitreksel van mijn strafregister en daar stond alles op wat ik vroeger had uitgestoken.
Dan zou ik fucked zijn :p. Al kunnen die van de basis bij de back-ground check toch alles zien wat ze willen. Bij externe firma’s ligt de grens gelukkig gewoon bij blanco strafblad.
Wel hard zeg dat kleine vergrijpen ook niet verjaren. Tja en dan klagen dat ze bijna niemand meer kunnen vinden die als vrijwilliger wil scheidsrechteren of jeugd naar een uitwedstrijd chauffeuren....
Die verjaren en verdwijnen (na navraag) van je strafblad hoor. Straf register is echter iets heel anders
 
Laatst bewerkt:
Nu toch al een tijdje off, voel er weinig van buiten nog steeds redelijk weinig zin in sex en fysiek die er nu ook naturel/chubby uit ziet.
Op werk en studeren heeft het geen invloed gehad, ook niet depressief/moe of ik weet niet wat geweest dus denk dat ik wel geluk heb.

Ballen zijn wel weer groter, jammer, nu lijkt mijn PP weer kleiner :p
 
Fijn dat het goed gaat met je C :thumbup:
Thnx, voor mij werd het ook tijd om off te gaan, te weinig resultaten voor zolang on te zijn en in verhouding te veel gezondheid risico’s. Sinds mijn slechte bloedwaarden en nieuwe job bracht het kuren meer stress op dan voordelen dusja

Moest ik single zijn ging ik onmiddellijk zwaar blasten tho :p
 
Thnx, voor mij werd het ook tijd om off te gaan, te weinig resultaten voor zolang on te zijn en in verhouding te veel gezondheid risico’s. Sinds mijn slechte bloedwaarden en nieuwe job bracht het kuren meer stress op dan voordelen dusja

Moest ik single zijn ging ik onmiddellijk zwaar blasten tho :p

Wat voor verschil maakt het blasten voor je dan? (Buiten enorme krachttoename)
 
Wat voor verschil maakt het blasten voor je dan? (Buiten enorme krachttoename)
Tsja, sterker, breder, meer kcals zonder echt dik te worden…
 
Tsja, sterker, breder, meer kcals zonder echt dik te worden…

Ik begrijp het. Ik denk dat je lichaam je dankbaar is dat je momenteel off bent.

Ga je helemaal niet meer on?
 
Ik begrijp het. Ik denk dat je lichaam je dankbaar is dat je momenteel off bent.

Ga je helemaal niet meer on?
Helemaal niet durf ik niet te zeggen, maar zolang mijn bloedwaarden niet allemaal in orde zijn in ieder geval niet.
 
1rm test gedaan gisteren.
Box squat is terug gevallen naar 150kg (nog 190 voorheen) en deadlift naar 180kg (240 voorheen).
Had het wel verwacht maar is toch wel even pijnlijk :treuren:

Mss als ik wat gerichter ga trainen dat ik de cijfers wel weer een beetje omhoog krijg over een tijdje.
 
Als je je ff focust erop weer gaan die nrs wel weer omhoog :)
 
Als je je ff focust erop weer gaan die nrs wel weer omhoog :)
in juni ben ik afgestudeerd, dan is er terug wat meer tijd om fatsoenlijk te trainen :)
voorlopig maar een beetje trappelen om niet volledig op Shrek te lijken :p
 
Zowww, deadlift 200kg is weer gelukt,
Is nu gene hele vette (nog niet eens 2xbw:gay:) maar als ik dit vast kan houden kan Ik er wel mee leven,

zit nu wel nog steeds met dilemma. VP gaat al een tijdje aardig de hoge kant op. Echt al een buikje te zien, maar durf nog niet echt te cutten uit schrik alle kracht te verliezen.
 
Zowww, deadlift 200kg is weer gelukt,
Is nu gene hele vette (nog niet eens 2xbw:gay:) maar als ik dit vast kan houden kan Ik er wel mee leven,

zit nu wel nog steeds met dilemma. VP gaat al een tijdje aardig de hoge kant op. Echt al een buikje te zien, maar durf nog niet echt te cutten uit schrik alle kracht te verliezen.
Gewoon agressieve minicut invoeren dan en je carbs wat beter timen
Merk met een minicut 0 verschil van krachtverlies in een korte tijd periode
 
Gewoon agressieve minicut invoeren dan en je carbs wat beter timen
Merk met een minicut 0 verschil van krachtverlies in een korte tijd periode
Denk dat ik dat mss idd best wel kan hebben (na de feestdagen) op +20 vp moet normaal het krachtverlies miniem zijn,
Met een procentje of 15 zou ik al blij zijn op het moment,
 
Back
Naar boven