MuscleMeat

Beste leversuplement

Bezoekers in dit topic

Jasper Balster

Cool Novice
Lid geworden
15 jan 2018
Berichten
220
Waardering
129
Lengte
1m75
Massa
92kg
Vetpercentage
14%
Wat is volgens jullie het beste leversuplement (prijs / kwaliteit) die je in NL kan bestellen?

Start binnekort met m'n superdrol kuur en ben benieuwd of het gaat helpen tegen het gebrek aan lust en moe gevoel ect.
 
Mariadistel / milk thisle bij een kruidenier winkel is goedkoop. En qua eten vermijd alcohol/drugs en eet wat meer knoflook / drink wat meer grapefruit/cranberry of bosbessen sap.
 
Nac, tudca
 
(T)UDCA is wel te vinden denk ik. Totalbodyshop ofzo.

Denk dat dat het beste is dat je kan krijgen. Of het veel gaat helpen is een tweede natuurlijk.
 
Nac + tudca koop ik altijd raw powder van in bij bulkpowders.
 
Zijn er nog altijd personen die denken dat er producten bestaan om de lever te beschermen wanneer ze middelen nemen die toxisch zijn voor de lever. Zware belasting voor de lever door alcohol, anabolen en andere toxische middelen daar kunnen geen supplementen of kruiden tegen op.
 
Hy
Zijn er nog altijd personen die denken dat er producten bestaan om de lever te beschermen wanneer ze middelen nemen die toxisch zijn voor de lever. Zware belasting voor de lever door alcohol, anabolen en andere toxische middelen daar kunnen geen supplementen of kruiden tegen op
Het zal je verbazen hoeveel zulke suplementen helpen hoor
 
citroen + groente thee + tomaten en veel bewegen kracht en cardio helpt bij mij altijd voldoende terwijl dat ik ook nog veel medicijnen slik.
 
Zijn er nog altijd personen die denken dat er producten bestaan om de lever te beschermen wanneer ze middelen nemen die toxisch zijn voor de lever. Zware belasting voor de lever door alcohol, anabolen en andere toxische middelen daar kunnen geen supplementen of kruiden tegen op.
Heb je hier een onderzoek van die dit kan onderbouwen?
 
Zijn er nog altijd personen die denken dat er producten bestaan om de lever te beschermen wanneer ze middelen nemen die toxisch zijn voor de lever. Zware belasting voor de lever door alcohol, anabolen en andere toxische middelen daar kunnen geen supplementen of kruiden tegen op.
Tsja, maar om er dan maar helemaal niets tegen te doen is ook zo wat
Schadebeperking is sowieso iets waard, al is het maar 1%
 
Wat is volgens jullie het beste leversuplement (prijs / kwaliteit) die je in NL kan bestellen?

Start binnekort met m'n superdrol kuur en ben benieuwd of het gaat helpen tegen het gebrek aan lust en moe gevoel ect.
Wat bedoel je met ect?
 
Hy

Het zal je verbazen hoeveel zulke suplementen helpen hoor
Sommige middelen zullen wat helpen om de lever te reinigen maar wat ben je ermee wanneer de verontreiniging van de lever veel groter is dan de hulp van het middeltje. Indien je elke dag 100kg plastic in een beekje gooit, helpt het ook niet wanneer een persoon elke dag maar 10kg plastic uit dat beekje haalt. Na een tijdje verstopt het beekje ook.
 
Back
Naar boven