AndroidHealthClinic

Crashen met chrash strongman uitprobeersels (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

zit nu wel nog steeds met dilemma. VP gaat al een tijdje aardig de hoge kant op. Echt al een buikje te zien, maar durf nog niet echt te cutten uit schrik alle kracht te verliezen.
in ieder geval cutten NA de feestdagen, volgens mij hou je ook wel van een hapje en een drankje dus dat gaat niet lukken :o
en dan na de feestdagen zoals Vypaw zegt, ff een stevige minicut, daar verlies je echt geen kracht mee.
zelf werd ik altijd wel wat sterker zelfs in de eerste weken van een cut.
 
Denk dat ik dat mss idd best wel kan hebben (na de feestdagen) op +20 vp moet normaal het krachtverlies miniem zijn,
Met een procentje of 15 zou ik al blij zijn op het moment,
Ik heb toentertijd gecut van "18% naar 10%" (vind vet % altijd beetje onzin maar even om idee te geven)
En merkte pas krachtverlies toen ik naar de 12-13 ging
Met +20 % vet ga je het denk ik echt niet merken, sowieso vind ik minicuts echt veel beter dan een lange cut
Mentaal ook beter om vol te houden
En zoals droopy 2.0 zegt, heb ook al best vaak gehad dat ik juist nog sterker werd in een cut
 
Ik heb eigenlijk niks verloren van kracht tijdens cut, zelf kracht bijgekregen. Gewoon kwestie van beter schema volgen. Als je al op je limiet zit, en dan gaat cutten zal er vast verlies zijn. Maar aangezien je nu toch weer snel sterker wordt, zonder een schema te volgen (denk ik), zal dat zeker ook gaan tijdens een cut met schema
 
En merkte pas krachtverlies toen ik naar de 12-13 ging
Dit is wat ik vaker hoor en lees, krachtverlies komt pas als je een beetje in de buurt van de 10% komt, ergens tussen de 10% en de 15% in.
 
Laatst bewerkt:
Zowww, deadlift 200kg is weer gelukt,
Is nu gene hele vette (nog niet eens 2xbw:gay:) maar als ik dit vast kan houden kan Ik er wel mee leven,

zit nu wel nog steeds met dilemma. VP gaat al een tijdje aardig de hoge kant op. Echt al een buikje te zien, maar durf nog niet echt te cutten uit schrik alle kracht te verliezen.
Je kan ook zo'n kersttrui aantrekken :P
 
Je kan ook zo'n kersttrui aantrekken :P
Die van vorig jaar past niet meer :0

Ga de feestdagen denk ik 1 maaltijd door shake vervangen en ontbijt een beetje beschaafd houden, alcohol gaat maar zeer matig zijn dit “verlof” want sta van wacht (kan dus ieder moment opgebeld worden om ergens een storing ofzo op te lossen) dus dan hoeft dat er al niet vanaf gecut te worden. Als 1 maaltijd vervangen door een Shake goed meevalt probeer ik dat mss eens een tijdje door te trekken.
 
Huidige shape
(Zonder trui post ik de komende tijd nog niet :p)
78790228-EAC9-4BAD-B612-6AE5DBFE6558.jpeg
 
Het afvallen wilt nog niet echt lukken
:rolleyes:
OchJa, volgende week weer een nieuwe poging.
 
Was je eigenlijk nogsteeds off?
 
Was je eigenlijk nogsteeds off?
Ja, voorlopig nog wel, door m’n huidige jobplaats, als ik herplaatst word ga ik mss wel terug on (als ik daar dan nog zin in heb)
 
Ja, voorlopig nog wel, door m’n huidige jobplaats, als ik herplaatst word ga ik mss wel terug on (als ik daar dan nog zin in heb)
Hoe gaat het herstel? Veel kwijt?
 
Back
Naar boven