AndroidHealthClinic

Goede voornemens 2022 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Voor het einde van de lockdown is hijnje voorbij hoor!
Wat opvalt aan Steks is als ik omhoog scroll om te kijken wie er in topics zit ALTIJD de naam van Steks er tussen zit. Heb ik al eens eerder gepost. Bijzonder
 
van 116 kg naar 105 kg lichaamsgewicht. 100kg kunnen BP. En minimaal één keer optrekken.
 
Geen (of in ieder geval minder) ongevraagde adviezen meer geven op DBB.
 
Altijd ruk zulke voornemens, maar mijn doel dit jaar is om eens echt wat kilo's af te vallen en aan de conditie te werken. Kilootje of 15 mag er wel af.

Ander doel is mijn winst met 25% verhogen, maar dat gaat wel lukken zolang ik niet weer last van de rug krijg.
 
ik wens alle, maar dan ook alle gekkies hier op het forum een mooi 2022 toe.
en voor 2022 wens ik voor ons allen dat ;

- de jonge weer gewoon een stuk kaas is
- een wattenstaafje weer gewoon voor je oor is
- dissel weer bij de caravan hoort
- corona weer gewoon een lekker biertje is
- positief ook echt iets positiefs is
- dat we een mondkapje enkel nog gebruiken voor een schuurklus
- isolatie in de spouwmuur hoort
- een virus weer bij pc/laptop perikelen hoort
- kuiper weer een bekende oud wielrenner uit twente is.

:)
 
Geen (of in ieder geval minder) ongevraagde adviezen meer geven op DBB.
Ik heb er nog één bedacht: Me niet (meer) mengen in discussies aangaande corona, lockdowns, vaccinaties etc. op DBB.
 
Ik heb er nog één bedacht: Me niet (meer) mengen in discussies aangaande corona, lockdowns, vaccinaties etc. op DBB.
Haha, ik ook, ik heb de topics nog niet geopend dit jaar 🤣
 
De belangrijkste reden is dat het me waarschijnlijk een hoop ergernis en frustratie gaat besparen. Heb jij dit nooit overwogen?
 
Laatst bewerkt:
De belangrijkste is dat het me waarschijnlijk een hoop ergernis en frustratie gaat besparen. Heb jij dit nooit overwogen?
Jawel, maar bij mij zit het een beetje andersom. Hoe meer ik me daar begeef hoe slechter het met me gaat. Het is dan een soort van bezigheidstherapie voor mijn geest en dan kom ik de dag wat beter door.
 
Jawel, maar bij mij zit het een beetje andersom. Hoe meer ik me daar begeef hoe slechter het met me gaat. Het is dan een soort van bezigheidstherapie voor mijn geest en dan kom ik de dag wat beter door.
Met 'daar' bedoel je de coronagerelateerde topics op DBB? Dan is het toch veel eenvoudiger om dat soort topics überhaupt niet eens te openen/lezen?
 
Met 'daar' bedoel je de coronagerelateerde topics op DBB? Dan is het toch veel eenvoudiger om dat soort topics überhaupt niet eens te openen/lezen?
Ja, maar er zijn momenten dat ik even mijn zinnen moet verzetten en dat lukt mij juist met dat soort topics. Hoe absurd sommige posts van anderen ook zijn, ze zetten me wel aan het denken over mijn eigen visie.
 
Ja, maar er zijn momenten dat ik even mijn zinnen moet verzetten en dat lukt mij juist met dat soort topics. Hoe absurd sommige posts van anderen ook zijn, ze zetten me wel aan het denken over mijn eigen visie.
en dat noem je ontspannend? :P
 
Back
Naar boven