MuscleMeat

Advies gevraagd (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DutchGoose

Novice
Lid geworden
4 jan 2022
Berichten
7
Waardering
1
Lengte
1m84
Massa
99kg
Vetpercentage
19%
Een goeiedag,

Ik train momenteel al dik 3 a 4 jaar en ben van een VP 26,5% naar 19% VP gegaan. Ik ben momenteel 99KG en ben 1.84m.

Ik zit sinds vorig jaar september te kijken of een kuur mogelijk zou zijn. Nou heb ik een advies gekregen van iemand waar ik mee train en ik ben benieuwd wat jullie daarvan vinden en wellicht kunnen jullie mij verder adviseren. De jongen gaf het volgende aan:

Test e 375 mg per week, aromasin voor eventuele side effects, nolvadex en clomid voor nakuur.

Nu ben ik benieuwd of ik nu al kan beginnen met de kuur of dat ik toch nog even moet doortrainen, Cutten naar 16-17% en dan de kuur starten. Alleen dan zit ik midden in de zomerperiode.

Alvast bedankt
 
Cutten naar 10%, heb je veel meer profijt van.
Insuline gevoeligheid veel beter, je ziet je groei beter, minder sides etc.

Geen aromasin op voorhand nemen, nolva en clomid niet nemen als nakuur. Wel evt. HCG mee laten lopen 2x500 IU tijdens je kuur
 
Cutten naar 10%, heb je veel meer profijt van.
Insuline gevoeligheid veel beter, je ziet je groei beter, minder sides etc.

Geen aromasin op voorhand nemen, nolva en clomid niet nemen als nakuur. Wel evt. HCG mee laten lopen 2x500 IU tijdens je kuur
Cutten naar 10% is me nooit gelukt. Ik heb helaas veel vet zitten rond mijn bovenbenen en billen. Hierdoor wordt mijn bovenlijf zo droog als gort, maar blijf ik het vet in mijn onderlichaam houden. 13% is destijds wel gelukt, maar dan steken mijn botten uit door pectus excavatum en flared ribs :(. Maar uit jouw antwoord begrijp ik dat ik gewoon lekker de cut moet oppakken en zo laag mogelijk moet komen.

Ik blijf 6x in de week trainen. upper, lower & legs.