XXL Nutrition

Eerste kuur, (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Je kunt overwegen om wat lager te doseren nu nog. Ik was mijn eerste kuur ook op 500mg test-e begonnen en had dezelfde klachten. Uiteindelijk op week 8 oid alsnog moeten verlagen vanwege de klachten. (Mede ook omdat ik vanaf week 6 ergens bizarre acne kreeg) Nu nog littekens van die waarschijnlijk nog weg gaan). Ik heb het toen afgemaakt op 400mg met even goede gains.

Houd je lichaam goed in de gaten en speel op tijd in op negatieve verandering die je opmerkt. Succes.
Ik zat er ook al aan te denken om te verlagen naar 400mg. Bedankt voor de tip :)
 
Ik zat er ook al aan te denken om te verlagen naar 400mg. Bedankt voor de tip :)
Wat is je hartslag smorgens nadat je opstaat. Is ook een indicator of je hart issues mentaal zijn of wellicht is ie wel verhoogd.

Meten = weten
 
Gewichttoename is vocht en je overige issue klinkt als hoge bloeddruk, ff laten checken. PIP kan ook door een slechte injectietechniek als beginner zijn of een te grote naald?

Welk formaat naald gebruik je om te injecteren?
 
Gewichttoename is vocht en je overige issue klinkt als hoge bloeddruk, ff laten checken. PIP kan ook door een slechte injectietechniek als beginner zijn of een te grote naald?

Welk formaat naald gebruik je om te injecteren?
Ja zal even naar de huisarts gaan van de week. Ik tril teveel met injecteren nog erg nieuw voor me allemaal...

Ik gebruik 20G 40cm of een 21G 30cm
Welkom!
 
Hoe kom je erbij om daar mee te injecten?
Ik kreeg ze bij mijn pakket, die 20g gebruik ik voor glutes en 21 voor delts. Misschien nieuwe naalden halen, suggesties?
 
Glutes inject ik ook met 21G, chest/delts met 25G. Als ik de 25G in mn glutes doe krijg ik er met geen mogelijkheid vloeistof uit..
Ik zet glutes met 23G, 21G wordt echt overal afgeraden dat ik lees
Heb met 23G nul moeite met vloeistof en denk dat ik evt ook met 25G in glutes zou kunnen zetten
 
Ik kreeg ze bij mijn pakket, die 20g gebruik ik voor glutes en 21 voor delts. Misschien nieuwe naalden halen, suggesties?
injectie materiaal kan je super goedkoop beter los online kopen. Denk dat je voor 100 naalden/ spuit 20€ Kwijt bent en hoor verhalen dat sommige gear leveranciers 1€ vragen per naald/spuit
 
Ik zet glutes met 23G, 21G wordt echt overal afgeraden dat ik lees
Heb met 23G nul moeite met vloeistof en denk dat ik evt ook met 25G in glutes zou kunnen zetten
En welke Lengte gebruik je bij glutes en delts?
 
Ik kreeg ze bij mijn pakket, die 20g gebruik ik voor glutes en 21 voor delts. Misschien nieuwe naalden halen, suggesties?
Ik hoop niet dat je de groene helemaal naar binnen duwt in je delts..

Zelf pak ik dus 19g om mee op te trekken, 21G voor glutes en 25G delts/pecs. Had 23&26G geprobeert maar viel tegen. Nu dus weer 21&25G
 
dat sommige gear leveranciers 1€ vragen per naald/spuit
Je bent wel echt een mongol als je spuiten/naalden van je gear dealer haalt 😂😂
 
Je bent wel echt een mongol als je spuiten/naalden van je gear dealer haalt 😂😂
Als je ze erbij krijgt? Ik had sws nog naalden liggen van ooit vorige kuur die ik had geskipt wegens kwaliteit. Ik zet drm ook 2x250ml
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik hoop niet dat je de groene helemaal naar binnen duwt in je delts..

Zelf pak ik dus 19g om mee op te trekken, 21G voor glutes en 25G delts/pecs. Had 23&26G geprobeert maar viel tegen. Nu dus weer 21&25G
Nee deed vrijdag voor t eerst delts met 21G30cm en deed hem voor 2/3 erin. Veel mindere pip dan bij mijn glutes :))
 
Je bent wel echt een mongol als je spuiten/naalden van je gear dealer haalt 😂😂
Gebeurd stiekem nog vaker vooral als het je eerste kuur is wil je liefst 1 compleet pakket. Maar die naalden betaal je meer voor dan de gear.
 
Gebeurd stiekem nog vaker vooral als het je eerste kuur is wil je liefst 1 compleet pakket. Maar die naalden betaal je meer voor dan de gear.


Bij Merkala de naalden bestellen?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bij Merkala de naalden bestellen?
Merkala is idd betrouwbaar, goedkoop en snel.

Die 5ml per keer injecteren, kom je nog wel op terug….

Injecteer zelf glutes met 21g x 1.5 / 0.8 x 40mm.
Vergeet niet je vial te deppen met alcohol voor je ophaalt en verwissel je naald nadat je ophaalt uit de vial en injecteert in je glute.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Back
Naar boven