Fitness Seller

Accessory bij phrak gslp

Bezoekers in dit topic

Solway Firth

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
13 apr 2021
Berichten
2.661
Waardering
2.862
Lengte
1m73
Massa
70kg
Ik volg nu een paar weken phraks versie van gslp. Vooral lowerbody gaat erg goed. Ik zou graag twee accessory oefeningen willen toevoegen: op maandag bb calf raise en op vrijdag nordic hamstring curls. Zou graag wat meer aan mijn iele kuiten willen doen, nhc vind ik gewoon erg lekkere oefening die me in het verleden wel heeft geholpen voor squats en deadlifts.
Mijn vraag is of deze toevoegingen progressie op squats en deadlifts kunnen tegenwerken? Ga tot nu toe erg goed op die oefeningen en wil dat wel zo houden.. alvast bedankt
 
Waarom niet de nordic curls op woensdag en de kuiten op vrijdag? Dan zitten de nordic curls na je DL en heb je na die kuiten weekend.

Nordic curls op vrijdag lijkt zo ver voor de DL geen probleem. Over de kuiten geen idee, hangt er wellicht vanaf of je ze helemaal tot falen probeert trainen. Voor beide oefeningen ook hoe je eraan begint.
 
Waarom niet de nordic curls op woensdag en de kuiten op vrijdag? Dan zitten de nordic curls na je DL en heb je na die kuiten weekend.

Nordic curls op vrijdag lijkt zo ver voor de DL geen probleem. Over de kuiten geen idee, hangt er wellicht vanaf of je ze helemaal tot falen probeert trainen. Voor beide oefeningen ook hoe je eraan begint.
Thanks. Mijn redenatie was kuiten op maandag om vrijdag weer vers te squatten. De nord curls horen idd na de deadlift, maar heb ik dan nog de benen op vrijdag voor squats?
Kuiten wilde ik 3x15 beginnen, nord curls 2x8. Beide met ongeveer 1 rir in de laatste set
 
Waarom zou dat niet kunnen? Sterker; als die oefeningen je herstel erg zouden beïnvloeden zit je probleem waarschijnlijk in gebrek aan werk- en herstelvermogen.
Zeker kuiten kan je prima 3 maal per week trainen.
 
Thanks. Mijn redenatie was kuiten op maandag om vrijdag weer vers te squatten. De nord curls horen idd na de deadlift, maar heb ik dan nog de benen op vrijdag voor squats?
Kuiten wilde ik 3x15 beginnen, nord curls 2x8. Beide met ongeveer 1 rir in de laatste set
Misschien lichter beginnen dan 1 RIR, dan rustig opbouwen.
 
Dank voor de antwoorden. Zal beginnen met ma-vrij kuiten (na squats) en woe nord curls (na deadlift). Als ik het goed begrijp mogen kuiten best hard aangepakt worden, nord curls 2-3 rir?
 
Back
Naar boven