MuscleMeat

APW´S Powerbuilding Log (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Laat ff weten wanneer die video met joel beukers online is!
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Nice man! Had hij één van die gouddroog challenges gewonnen ofzo?
Dik man, was hij winnaar van de gouddroog challenge of wat?
Vorig jaar had hij gewonnen, toen kwam hij 4 maanden terug langs. Alles klikte goed en ze wilden graag nog een squat en deadlift video maken, dus dat was gisteren de planning. Dit was de vorige x:
 
Vorig jaar had hij gewonnen, toen kwam hij 4 maanden terug langs. Alles klikte goed en ze wilden graag nog een squat en deadlift video maken, dus dat was gisteren de planning. Dit was de vorige x:
Na 1 minuut gestopt met kijken, jezus wat idioot :o
 
Na 1 minuut gestopt met kijken, jezus wat idioot :o
Joel beukers richt zich voornamelijk op schooljeugd. Doordeweeks trainen en weekend zuipen/flaneren. Daar bouwt hij heel zijn merk omheen. Zijn wel allemaal naturel, alhoewel ik “lord buffeltje” soms niet 100% vertrouw.

Nederland kent op wesley vissers na geen echte diehard bodybuilder actieve influancers. Joel beukers, kosso, mobicep, tim trition(gek), etc zijn eigenlijk puur commercieel. Niets mis mee overigens.

Zullen wel meer goede fitness influancers zijn, maar zon gast als wesley vissers filmt regelmatig zijn complete workout, legt ook alles uit WAAROM ie het doet en showt ook zijn voeding en alles wat erbij komt, kan dat wel waarderen.
 
Tja de eerste minuten zijn altijd een hoop geschreeuw, je moet ervan houden he
Joel beukers heeft wel de “mooiste” prive gym, zou zelf een ander merk pakken als matrix maar kijk voor vermaak zijn sport vlogs soms ook maar zijn gym kan mening man behoorlijk jaloers op zijn, anders ik wel 😂
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Joel geeft wel ff een gil
86F9ABA3-125E-455B-AAB6-E4610080DEB6.jpeg
 
Dussss, about yesterday
Cardio - 45 minuten
Deadlift
Hele boel warm up sets, 5 scoops pre, zelfs nog vodka tussendoor
Uiteindelijk de 3 topsets:
1x240
1x260
1x265 new PR
Was gisteren een super toffe dag, weer een nieuwe deadlift max, op naar 270 voor mn 19e.
 
Dussss, about yesterday
Cardio - 45 minuten
Deadlift
Hele boel warm up sets, 5 scoops pre, zelfs nog vodka tussendoor
Uiteindelijk de 3 topsets:
1x240
1x260
1x265 new PR
Was gisteren een super toffe dag, weer een nieuwe deadlift max, op naar 270 voor mn 19e.
Sick 💯
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Joel beukers richt zich voornamelijk op schooljeugd. Doordeweeks trainen en weekend zuipen/flaneren. Daar bouwt hij heel zijn merk omheen. Zijn wel allemaal naturel, alhoewel ik “lord buffeltje” soms niet 100% vertrouw.

Nederland kent op wesley vissers na geen echte diehard bodybuilder actieve influancers. Joel beukers, kosso, mobicep, tim trition(gek), etc zijn eigenlijk puur commercieel. Niets mis mee overigens.

Zullen wel meer goede fitness influancers zijn, maar zon gast als wesley vissers filmt regelmatig zijn complete workout, legt ook alles uit WAAROM ie het doet en showt ook zijn voeding en alles wat erbij komt, kan dat wel waarderen.
Wiliam bonac is best wel groot maar die doet alles in het engels. Op yt is die nog klein met maar 12k abbonees maar op insta 850k+ volgers. Wat een monster ook trouwns nooit geweten dat hij nederlands was totdat ik een post voorbij zag komen dat die door een debiel van temptation is genakt met bouwwerk.
 
  • Like
Waarderingen: ak
Gisteren helemaal naar de klote van vrijdag, maar wel getraind uiteraard. Voelde me alleen wat minder sterk ofc
Cardio - 45 minuten
Paused bench
2x10x20
8x40
5x60
2x2x70
2x80
1x90
6x97,5 rpe9
Incline bench
3x60
3x70
3x80
3x85
3x90
Side raises machine ss side raises db
3x10x50 SS 3x12x7
Tricep pushdowns
4x12x36
Cable bicep curls
4x12x45
 
Vid staat online, laatste stuk is de deadlift te zien
Mag hopen dat ie je een potje pre workout kado heeft gegeven ofwaaaa!
 
  • Like
Waarderingen: Apw
Back
Naar boven