AndroidHealthClinic

Sp's comeback log 2022 / BACK TO BM

Bezoekers in dit topic

Laatst een weinig hoopvolle repo gezien, werd tegen een vrouw gezegd dat ze pas urgent was als er bloed aan de muur zat.

Andere situatie, andere kant van het land.

Dan lijkt het er wel op dat hij op dit moment niet in een doorstart gelooft.
Dat probeer ik hem ook duidelijk te maken. Dan moet ik aangifte doen en dan ziet hij zijn kinderen niet meer. Bovendien wil ik niet in de sociale huur. Dan zit je echt in de mindere buurten met slecht geïsoleerde oude huizen. Nee laat mij maar eerst werken en dan een woning zoeken. Dan kunnen we de huidige woning verkopen.

Hij wil dit gewoon niet horen, heel frustrerend. Wordt boos omdat ik het niet eens wil proberen.. 😡 Er gaat echt iets mis in zijn hoofd, zo ken ik hem niet.
 
Dat probeer ik hem ook duidelijk te maken. Dan moet ik aangifte doen en dan ziet hij zijn kinderen niet meer. Bovendien wil ik niet in de sociale huur. Dan zit je echt in de mindere buurten met slecht geïsoleerde oude huizen. Nee laat mij maar eerst werken en dan een woning zoeken. Dan kunnen we de huidige woning verkopen.

Hij wil dit gewoon niet horen, heel frustrerend. Wordt boos omdat ik het niet eens wil proberen.. 😡 Er gaat echt iets mis in zijn hoofd, zo ken ik hem niet.
Kon je nog tijdelijk in het huis van familie? Misschien dat je dan samen kunt afwisselen.

Beter je huidige verkopen. Hopelijk nog wat winst dat je mee kunt nemen.

Klote situatie maar je komt vast weer goed terecht.
 
Kon je nog tijdelijk in het huis van familie? Misschien dat je dan samen kunt afwisselen.

Beter je huidige verkopen. Hopelijk nog wat winst dat je mee kunt nemen.

Klote situatie maar je komt vast weer goed terecht.
Het huis van mijn broertje wordt nu helemaal leeggehaald dus dat is ook geen optie meer. Ik ga wel binnenkort een weekendje naar vrienden en hij in een vakantiehuis af en aan van een collega (deels ook bij zijn ouders).

Het blijft suboptimaal, maar het is niet niet anders.

Ons huis verkopen is dan ook pas een reële optie als wij allebei een woning hebben die geschikt is voor de kids (op dit moment komt hij enkel in aanmerking voor 1 slk appartementen/studio's). De eisen zijn hoog en het aanbod laag.

Voor de kinderen is het het beste als wij onze koopwoning zo lang als mogelijk aanhouden.
 
SHAPE UPDATE (foto volgt nog).

BW 71,2 (3 weken geleden 77,3)
Taille 67,5
BUIK 85,5
Glutes 97,5
Been 59,5

Heup 4 mm


CENTIMETERS EINDE DBB CT (BW 75,5)
TAILLE 69
BUIK 87,5
GLUTES 101,5
DIJBEEN 62,5

Heel veel afgevallen. Ook groot deel spiermassa, maar ook wel heel veel vet. Ik ben nu nagenoeg net zo droog als voor mijn zwangerschap 😅

Taak is nu om weer voldoende eiwitten binnen te krijgen en het liefst ook calorieën. Zodra de action open is ga ook weer creatine halen. Tenminste, mits de sportschool open gaat.

Even wat afleiding kan ik nu goed gebruiken😜
 
Laatst bewerkt:
O, hier zit je tegenwoordig :)
Ik val meteen wel op een vervelend moment binnen zeg :( Sterkte met de afwikkeling van deze ellende en hoop toch goeie trainingen en plaatjes van lekker eten te blijven zien hier :thumb:
 
O, hier zit je tegenwoordig :)
Ik val meteen wel op een vervelend moment binnen zeg :( Sterkte met de afwikkeling van deze ellende en hoop toch goeie trainingen en plaatjes van lekker eten te blijven zien hier :thumb:
Thanks🙏
 
Wel stuk droger, maar ook stuk zachter met heel wat minder spiermassa. Hopelijk is dit het dieptepunt en kan ik weer vooruit 🙏

GridArt_20220114_100116344.jpg
 
Laatst bewerkt:
Damn lean inderdaad. Wel nog steeds buffe armen lijkt zo
 
Met de dag gaat het iets beter. Nu de sportscholen open gaan ben ik zzzoooo blij. Hij is hier nog iedere avond wat het er niet makkelijker op maakt. Hij slaapt bij zijn ouders en een vakantiehuisje af en aan.

Volgende week is er een bezichtiging voor een appartement en daar ben ik zelf heel eerlijk ook aan toe. Dan kan ik echt beginnen met afsluiten voor mijn gevoel.

Het contact verloopt inmiddels weer heel goed! Iets te goed. We kunnen het ook gewoon heel goed met elkaar vinden waardoor voor mij het gemis aan intimiteit ook groeit. Hij is al 10 stappen verder naar mijn idee en dat doet ergens ook pijn.

Maar overall gaat het goed met mij. Ik voel mij verder ok en ik ben positief! Het gaat beter dan verwacht dus dat stemt mij positief. Dat ik weer kan sporten gaat hier ook zeker bij helpen.

Ik ga in de ochtend naar de sportschool. Daar kijk ik ook echt naar uit ook al ben ik gigantisch veel kracht en spiermassa kwijt. Vanaf hier weer naar boven...
 
Met de dag gaat het iets beter. Nu de sportscholen open gaan ben ik zzzoooo blij. Hij is hier nog iedere avond wat het er niet makkelijker op maakt. Hij slaapt bij zijn ouders en een vakantiehuisje af en aan.

Volgende week is er een bezichtiging voor een appartement en daar ben ik zelf heel eerlijk ook aan toe. Dan kan ik echt beginnen met afsluiten voor mijn gevoel.

Het contact verloopt inmiddels weer heel goed! Iets te goed. We kunnen het ook gewoon heel goed met elkaar vinden waardoor voor mij het gemis aan intimiteit ook groeit. Hij is al 10 stappen verder naar mijn idee en dat doet ergens ook pijn.

Maar overall gaat het goed met mij. Ik voel mij verder ok en ik ben positief! Het gaat beter dan verwacht dus dat stemt mij positief. Dat ik weer kan sporten gaat hier ook zeker bij helpen.

Ik ga in de ochtend naar de sportschool. Daar kijk ik ook echt naar uit ook al ben ik gigantisch veel kracht en spiermassa kwijt. Vanaf hier weer naar boven...
Das goed te horen!
 
Fijn om te horen dat je het weer allemaal positiever inziet.
Hopelijk kunnen jullie de relatie structureel en volwassen afsluiten, met goede afspraken over kinderen, huis, financien etc.
En muscle memory is echt een ding hè, het komt echt wel weer allemaal terug als je weer lekker traint en regelmatig en goed eet.
 
TRAIN8NG

Tiefus zwaar. Nee niet qua gewicht, maar qua conditie 🙃 Werd tussendoor zelfs duizelig (misschien ook doordat ik veel teveel ben afgevallen).

BENCH
10X40
8X50
8X50
9X50@9

HIPTHRUST BANDED
10X40
10X40
10X40
10X40

RDL DBS
14X2X22
13X2X22
14X2X22

OHP DBS
12X2X14
10X2X14
10X2X14

LEGEXTENSION
12X75
12X75
12X75

PULLUP
3X
3X
2X

SIDE RAISE + REARDELT FLYS
14x2x6 / 14x2x6
14x2x6 / 14x2x6
14x2x6 / 14x2x6

Screenshot_20220115-162659_GridArt.jpg


Morgen train ik niet, vier dan mijn verjaardag😅
 
Al vast gefeliciteerd :hb:
:birthday:
 
Hoop dat het je lukt om nog een leuke verjaardag te vieren, ondanks alles! En je hebt nog steeds prima gewichten verplaatst in de gym.
Misschien niet zoals je gewend bent, maar nog steeds iets waar velen jelly op zijn. :thumbup:
 
Al vast gefeliciteerd :hb:
:birthday:

Ty:D

Hoop dat het je lukt om nog een leuke verjaardag te vieren, ondanks alles! En je hebt nog steeds prima gewichten verplaatst in de gym.
Misschien niet zoals je gewend bent, maar nog steeds iets waar velen jelly op zijn. :thumbup:
Komt vast goed:)

Ja het is wel jammer. Mijn geschatte max was 80 kg dus had dat heeeell graag willen drukken na een krachtcycle. Nu weer terug werken naar de 3x8x60 alleen ben ik wel veel lichter dus dat wordt dan een stuk lastiger😅
 
Gefeliciteerd. :hb::birthday:
 
Filmpje

 
  • Like
Waarderingen: ak
Back
Naar boven