MuscleMeat

Mass Confusion (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

chest uitprobeesel

incline db press 2x20-30x37.5 wel last maar gewoon negeren die pijn :P is nog wel te doen

hammergrip db press (two hands) 2x20x37.5 deze doet veel pijn vervangen voor ander

incline pronated db fly 50x12 -> als de gym weer open is ga deze zwaar doen goede massabouwer
decline db press 2x20x37.5
decline banded fly 2x30 -> deze is wel fijn maar veelste licht voor mij gok 30 kg
flat banded fly 50x?

Banded pushdown 2x30
bandend extensions 2x30
overheaded db extensions 2x30x12
db one arm skullcrusher 2x30x12

cijfer: 7,5 beter als niks
 
update 14-1 quick back and biceps workout

db yates row 2x20x37.5
reverse db row 2x20x37.5
db pullover 2x20x37.5
pullup wide 2x20xbw
pullup small 2x20xbw

spider curl 2x20x12
bent over db crosscurls 2x20x12
concetration curl standing 2x20x12
banded two hands curl 50xtill failure
 
gaat al een stukkie beter maar voor het roken fietste ik zo 50 tot 70 km.
ik heb nu ook maandag 2e laserbehanding en daar wordt ik gewoon heel moe door maar ik denk over een paar weken wel weer 50 km te fietsen :D
 
gaat al een stukkie beter maar voor het roken fietste ik zo 50 tot 70 km.
ik heb nu ook maandag 2e laserbehanding en daar wordt ik gewoon heel moe door maar ik denk over een paar weken wel weer 50 km te fietsen :D
Lekker bezig man! Gewoon door blijven gaan, volhouden en dingen worden vanzelf weer normaal en hopelijk zelfs nog beter dan normaal :)
 
goed nieuws sportscholen zijn vanaf zaterdag weer open , ik ga maandag chest+triceps trainen in de sportschool even uitproberen wat ik wel en niet kan met mijn schouder maar ik ben wel heel erg blij dat er weer heen kan ook al heb thuis wat gewichten.
 
nieuwe indeling (wat snel kan veranderen met beperking van schouder en knie)

maandag; chest+triceps > dinsdag : rug+briceps > woensdag benen > donderdag chest + triceps vrijdag rug+biceps (e.v.t zaterdag benen part 2) even kijken hoe dit gaat

wat betreft schouder blessure geen zin om naar de fysio te gaan dus we trainen gewoon door want ik wil deze zomer er wel goed uitzien :D
 
Laatst bewerkt:
straks booster prik en ffn stukje fietsen , zondag groot stuk wandelen, maandag weer naar sportschool
 
40 km gefietst morgen 45 en dan eind volgende week 50+ weer fietsen.
snelheid zit er nog niet in dus daarom maar elke training verhogen voor betere duurconditie
misschien vanmiddag nog even in het bos wandelen als de verveling weer toe slaat.
tevens ook al weer 2 nieuwe programma's gemaakt voor in the gym :D
 
Laatst bewerkt:
tering druk in de kop dus lange wandeling van 11 km gemaakt, gaat de goede kant op met conditie.
doel voor dit jaar kwa conditie op 1 dag 70 km fietsen en 20 km wandelen :D
 
Laatst bewerkt:
ik denk trouwens dat ik in the gym stuk minder gewicht+reps kan dan normaal vooral omdat ik laatste 2 maanden niet all the way kan trainen i.v.m blessures. nouja we zullen wel zien :D ik vindt iig mooi dat ik weer naar the gym kan gaan :D

side note komende 3 maanden geen sarms wel t5 en t3 binnenkort voor cutten.
in april start ik met lgd4033 en s4 (opmaken wat ik nog heb) ongeveer voor 6 weken low dose misschien iets langer
Vervolgens direct door met


s23 (opmaken wat ik heb dus ook voor 6 weken low dose misschien iets langer
Dan laat ik ook foto's maken en zal ik deze ook postsn
 
Laatst bewerkt:
Blegh vroeg wakker dus ik ga straks mooi vroeg fietsen, ik ga vandaag voor minimaal 50 km
 
vanochtend om 6 uur zat ik al op de fiets ik ben er net een half uurtje weer eindresultaat dik 65+ km gefietst , ging echt lekker vandaag.
nu lekker eten en netflix. :D morgen chest+tricep in the gym heel veel zin in :D ondanks blessure nog wel.
 
shape is nu 122kg stuk droger dan vorige maand spieren zijn wat minder omdat ik even niet getraind heb maar ik pak vanaf morgen de draad weer op en dan komt dat wel weer :D straks nog ffn buikspieren
 
Laatst bewerkt:
ik ga misschien na de zomer 6 maanden mk677 toevoegen @20 mg per dag en verder geen andere sarms.
in het verleden positieve resultaten gehad met mk677 dus daarom ben ik het nog te overwegen.
maar is best wel duur grapje die shit was vroeger veel goedkoper.
 
weer vroeg wakker blegh gaat een gewoonte worden, dan maar wat eerder naar de sportschool voor PUSH :D
 
Hoe laat ga je dan naar bed als je steeds zo vroeg wakker wordt?
 
uurtje of 10
 
misschien kan ik beter 12 uur gaan slapen idd
 
Back
Naar boven