MuscleMeat

Masteron (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

kees96

Novice
Lid geworden
7 sep 2021
Berichten
10
Waardering
0
Hallo bodybuilding forum leden,
Iemand ervaringen met een masteron only kuur ? Is dit mogenlijk of moet ik hier test langs zetten? Alvast bedankt
 
Hallo bodybuilding forum leden,
Iemand ervaringen met een masteron only kuur ? Is dit mogenlijk of moet ik hier test langs zetten? Alvast bedankt
Zo wanhopig om wat baardgroei te krijgen dat je echt onverantwoord een kuur wilt nemen met alle gevolgen van dien?
 
Ja mischiens wel wanhopig op wat extra baardgroei, maar niet de bedoeling dat onverantwoord te doen. Gewoon opzoek naar wat mogelijkheden
 
Ja mischiens wel wanhopig op wat extra baardgroei, maar niet de bedoeling dat onverantwoord te doen. Gewoon opzoek naar wat mogelijkheden
Hallo bodybuilding forum leden,
Iemand ervaringen met een masteron only kuur ? Is dit mogenlijk of moet ik hier test langs zetten? Alvast bedankt

Ik zou er altijd een test base bij zetten, al is het 100mg test. Dit zodat je in ieder geval hormonen zoals oestrogeen op pijl houdt, masteron converteert namelijk niet naar oestrogeen.
 
Want heb je aan een baard als je kermit de kikker armen hebt ga er bij trainen
 
Man man man....
 
  • Like
Waarderingen: 6am
Naast wat baardgroei kan masteron ook zorgen voor o.a. haaruitval. Dus wat je op je kin erbij krijgt verlies je mogelijk weer bovenop je hoofd.
Letterlijk iedereen dat ik ken heeft een terugtrekkende haarlijn gekregen met mast erbij, jong en oud dus ik kan dit bevestigen.:o
En @TS: dit is zelfs het geval na kort gebruik en al bij lage doseringen.

Tenzij je voor de rest geen aanleg hebt om kaal te worden en heel dik haar hebt zou ik het afraden.

Waarom zou je niet gewoon een paar weken low test-e kuurtje doen.
 
Letterlijk iedereen dat ik ken heeft een terugtrekkende haarlijn gekregen met mast erbij, jong en oud dus ik kan dit bevestigen.:o
En @TS: dit is zelfs het geval na kort gebruik en al bij lage doseringen.

Tenzij je voor de rest geen aanleg hebt om kaal te worden en heel dik haar hebt zou ik het afraden.

Waarom zou je niet gewoon een paar weken low test-e kuurtje doen.
Zou een low test e kuurtje verschil kunnen maken?
 
Zou een low test e kuurtje verschil kunnen maken?
Ja maar als dat de enige reden is, zijn er andere oplossingen.

Waar zijn de minoxidel goeroe's als je ze nodig hebt.
 
Realiseer je wel dat je je testesteron aanmaak plat legt en met je bio markers gaat klooien enzo alleenmaar voor beetje haar op je kin?
 
Ja maar als dat de enige reden is, zijn er andere oplossingen.

Waar zijn de minoxidel goeroe's als je ze nodig hebt.
Alleen minoxidil werkt voor mij onvoldoende, na een jaar gebruik kan ik dat wel zeggen..
 
Realiseer je wel dat je je testesteron aanmaak plat legt en met je bio markers gaat klooien enzo alleenmaar voor beetje haar op je kin?
Dat je eigen test productie stopt heb ik begrepen, dacht dat een nakuur hier noodzakelijk voor was? En wat je bedoelt met bio markers is voor mij erg onbekend. Baardgroei is voor een groot deel afhankelijk van DHT, dat samen minox zou dus moeten werken😅 vroeg me af alsof het, het waard zou kunnen zijn.
 
Stop es met trollen.
 
Verwachting na 10 weken;

FDA3C067-3FE4-46C0-B86F-3C239AC77A0F.png
 
Ik heb geen haar op mijn benen en gezicht.

Worden er grapjes over gemaakt tijdens je jeugd? Jazeker
Worden er sowieso grapjes gemaakt over andere soorten uiterlijk tijdens je jeugd? Jazeker

Maar als je baardgroei je zelfvertrouwen laat beïnvloeden, heb je een ander probleem imo.

Dude zie er de voordelen van in; minder scheren, aerodynamisch (:D) en vrouwtjes die het over het algemeen ook fijn vinden als ze naast je liggen. Over vrouwen gesproken; de blonde zou liever bruin zijn, de krul wil zonder krul en vice versa.

Ik hoop nog steeds op middeltjes voor 'een ruggengraat'

Cruijf volgens mij; elke nadeel heeft zijn voordeel. Live by it :D
 
Alleen minoxidil werkt voor mij onvoldoende, na een jaar gebruik kan ik dat wel zeggen..
Gebruik een dermaroller en tretinoine 0.025% er bij.
 
Back
Naar boven