XXL Nutrition

Test 250 tren 600 vs test 500 tren 400

  • Topic starter Koen
  • Startdatum
  • Reacties 20
  • Weergaven 3K
  • Volgers 12

Bezoekers in dit topic

Koen

Cool Novice
Lid geworden
7 mei 2020
Berichten
48
Waardering
8
Lengte
1m98
Massa
96kg
Vetpercentage
16%
Wat is jullie ervaring ? Mijne was met low test high tren minder sides, droger, minder vocht. high test low tren meer sides, meer vocht dus ook meer massa.
 
Wat is jullie ervaring ? Mijne was met low test high tren minder sides, droger, minder vocht. high test low tren meer sides, meer vocht dus ook meer massa.
Zegt toch niks. Met je 95kg op bijna 2 mtr.
Ga eens wat doen, trainen ofzo.
 
Leuke daggoe man, kuurt die ook weleens
Ik verdenk mijn vriendin wel eens ooit dat ze hem stiekem test E geeft, hij is gecastreerd maar heeft flinke dijbenen.

Officieel is zijn kuur:
Simparica Sarolaner 120mgs e.m.
Virbac Milpro 12,5mgs milbemycine oxime + 125mgs praziquantel e.3.m.
 
Ik verdenk mijn vriendin wel eens ooit dat ze hem stiekem test E geeft, hij is gecastreerd maar heeft flinke dijbenen.

Officieel is zijn kuur:
Simparica Sarolaner 120mgs e.m.
Virbac Milpro 12,5mgs milbemycine oxime + 125mgs praziquantel e.3.m.
je moet hem mdma geven met tren c (china)
 
Post eens wat foto’s van je fysiek.

Dan zeggen wij wel op basis daarvan wat een geschikt kuurtje voor jou is
 
Ik zou met 16% eerst proberen om je vetpercentage naar beneden te krijgen. Als jij het op 13% kan krijgen zie je er beter uit dan nu te beginnen met Test & Tren. Maar dat is mijn mening hè. Succes met het verantwoord gebruik.
 
Ik heb en vraag ik gebruik per week tren 600 en test 500 maar 10 weken is gedaan ik heb geen ressultaat da is niet normaal denk ik
 
Ik heb en vraag ik gebruik per week tren 600 en test 500 maar 10 weken is gedaan ik heb geen ressultaat da is niet normaal denk ik
Klopt.
 
Ik heb en vraag ik gebruik per week tren 600 en test 500 maar 10 weken is gedaan ik heb geen ressultaat da is niet normaal denk ik

Beter andere sport zoeken
 
Hahaha ik denk van ook maar ikga nog deze jaar mijn best doen tis 1 ste keer da ik kuur en ik denk da ik nooit ga doen want ik zie da het niet helpt
 
Back
Naar boven