MuscleMeat

TEST/TREN/PRIMO (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

PEETV92

Novice
Lid geworden
10 feb 2022
Berichten
8
Waardering
1
Lengte
1m85
Massa
96kg
Vetpercentage
16%
Hallo
Wil beginnen aan ene cut kuur
1 t/m 10 per week 500MG TES
1 t/m 10 per week 200MG TREN
1 t/m 10 per week 400MG PRIMO

2x per week injecteren
Verleden meerdere kuren gehad
Wat vinden jullie van de kuur om te cutten
Verleden alleen tren / test of test / primo
Wilde nu combineren heeft dit nut ?

BVD
 
Laatst bewerkt:
Testo 500MG
Primo 400MG
Tren 200MG

Zie nu pas je naam husky was dacht er stond groet knakworst😉
Maar je hebt gelijk zal het even aanpassen.
Eerste keer op een forum voor mijn
Gr
 
Zie de meerwaarde van PRIMO niet in een setup met test en tren. Waarom zou je voor deze combinatie willen gaan?
 
Dit is mijn aangeraden.
Vandaar dat ik jullie ervaren meningen vraag.

In het verleden los gebruikt van elkaar.
Ging in begin altijd goed op primo/test vervolgens beter op tren/test.

Deze combinatie was aangeraden om vetverlies te versnellen.

BVD
 
Dit is mijn aangeraden.
Vandaar dat ik jullie ervaren meningen vraag.

In het verleden los gebruikt van elkaar.
Ging in begin altijd goed op primo/test vervolgens beter op tren/test.

Deze combinatie was aangeraden om vetverlies te versnellen.

BVD

Er is geen enkele AAS die zorgt voor vetverlies, al kan het wel een bijkomstigheid zijn van bijvoorbeeld tren, of AAS in zijn algemeenheid in hogere doseringen. Maar geen enkele AAS zorgt voor een snellere vetverbranding als primaire eigenschap.

Als je doel is om leaner te worden, dan zou ik het simpel houden en test op 250mg en tren op 400mg doen.
 
Bedankt voor je uitleg.
Dus de primo niet gebruiken dan weinig meerwaarde
 
Bedankt voor je uitleg.
Dus de primo niet gebruiken dan weinig meerwaarde

De kans dat je daadwerkelijk primo krijgt lijkt ook niet bijzonder groot volgens de HAARLEM-Studie gegevens. Tel daar bovenop dat PRIMO volledig ondergesneeuwd wordt door de veel grotere potentie die tren heeft, maakt dat het weinig meerwaarde biedt in mijn ogen.
 
Oké
Bedankt voor je uitleg.
Zat te lezen op het forum hier voor het eerst. Ben niet zo computer technisch ingesteld.

Nog enige tips waarbij op te letten bij tren.

BVD
 
Oké
Bedankt voor je uitleg.
Zat te lezen op het forum hier voor het eerst. Ben niet zo computer technisch ingesteld.

Nog enige tips waarbij op te letten bij tren.

BVD

Geen probleem natuurlijk.
Ik heb geen bijzondere tips aangaande tren, anders dan tel eerst tot 10 in sommige situaties en zorg dat je niet teveel tren in je bloedbaan krijgt :p
 
Haha ja tot 10 tellen helpt mee.
Ga hem denk opstarten eerste 3 weken met 100MG en verhoog naar 200MG
 
En waarom zou je willen opstarten/opbouwen met de dosering?
 
Verleden werd dit aangeraden.
Dus dat is niet bevordelijk uiteindelijk?
 
Verleden werd dit aangeraden.
Dus dat is niet bevordelijk uiteindelijk?

In het verleden nam men ook 100mg of zelfs meer dianabol per dag ;)
Het heeft zeer beperkte meerwaarde om op te bouwen, zeker op in zijn totaal genomen, lagere doseringen.
 
Oké bedankt voor je tip
 
Heeft zeker een meerwaarde. Als je op lagere doseringen start heb je over de gehele tijdspanne minder mg weggezet en dat is sowieso wat voordeliger voor je gezondheid.

Ja en helemaal geen AAS nemen heeft nog meer meerwaarde als we het over gezondheid gaan hebben in deze sectie :emo:
 
Dat is natuurlijk onzin

Als je de context van het topic een beetje kunt plaatsen, dan snap je ook waarom ik bewust niet op dat marginale beetje gezondheidswinst wijs, als TS zou opbouwen. Iets wat overigens ook niet echt te kwantificeren valt, maar waar we gewoon vanuit gaan, omdat het nu eenmaal logisch klinkt dat minder mg ook minder belastend is voor het lichaam. Ik vraag me alleen stellig af in hoeverre dat voor tren opgaat, en of 200mg voor 1 of twee weken nu echt zoveel gezondheidswinst zal opleveren ten opzichte van meteen beginnen op 300mg of 400mg, gezien de potentie van het middel, het kleine verschil en de relatief korte periode waar we het over hebben.
 
  • Like
Waarderingen: Apv
Ik heb het toch niet over 1 of 2 weken?
Je zou op 100-150 mg tren kunnen beginnen voor een week of 4, daarna 250-300 mg voor eenzelfde periode en voor de laatste fase misschien 400 mg. Dat is sowieso veel gezonder dan al die weken op 400 mg zitten. Ben er zelf inmiddels achter dat je met dit soort doseringen ook prima resultaat kunt halen.

Less is zeker more :thumbs:
 
De kans dat je daadwerkelijk primo krijgt lijkt ook niet bijzonder groot volgens de HAARLEM-Studie gegevens. Tel daar bovenop dat PRIMO volledig ondergesneeuwd wordt door de veel grotere potentie die tren heeft, maakt dat het weinig meerwaarde biedt in mijn ogen.

Methenolene was juist het minst gefaked.
 
Is indd het minst nagemaakt plus 1 van de weinige aas die door een pharmaceurisch bedrijf geproduceerd word ..
 
Back
Naar boven