Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volg het forum via Google Nieuws
Jammer maar begrijpelijk.We hebben veel batches terug gegeven aan de producent omdat kwaliteit niet stabiel was. Tot een moment dat we er klaar me waren. Ze leren het product zelf maar eerst stabiel te maken voordat ze mogen aankloppen bij ons. Voorlopig dus uit de webshop.
Grillido komt ook niet meer terug?
Hey Olivier,Waar zijn de kipvinken en kipworsten gebleven?
Waar zijn de kipvinken en kipworsten gebleven?
Hey Olivier,
Ik heb inmiddels besteld maar zou je dit nog willen checken? En wil toch wat dingen kwijt:
- Had een maaltijd in de doos zitten. Ik dacht leuk een goodie maar ik had hem blijkbaar toch echt zelf aangeklikt. Ik moet zeggen dat de website best gevoelig is, beetje scrollen op mijn telefoon en ik heb zo een vol winkelmandje zonder dat ik bewust ergens op geklikt heb. Natuurlijk is het wel mijn eigen verantwoordelijkheid om het winkelmandje te checken, maar eigenlijk elke keer heb ik tijdens het scrollen weer 'per ongeluk' producten in het winkelmandje zitten en dat is best irritant. Alleen deze keer wat gehaast besteld en niet goed opgelet.
- Ik had 2x sperziebonen besteld maar ik krijg 2x snijbonen, wat nu?
- Ik snap dat jullie ook de prijzen moeten verhogen maar dezelfde flat iron steak als bij jullie ligt bij de jumbo goedkoper in de schappen. Kan jullie prijs echt niet lager? https://www.jumbo.com/producten/the-meat-lovers-flat-iron-steak-340g-232820DS
Met de meeste groente, fruit en koolhydraat producten is er een verschil. Dit zijn de redenen (verschilt per product welke)Hoe kan het zo zijn dat jullie pompoenblokjes per 100g / 26 calorieen bevatten en de supermarkt varianten <15/100g? Bevatten die meer vocht of..?
De soort pompoen kan ook schelen.Hoe kan het zo zijn dat jullie pompoenblokjes per 100g / 26 calorieen bevatten en de supermarkt varianten <15/100g? Bevatten die meer vocht of..?
Het mooie van deze service is dat je direct contact hebt met de postbode en kan zeggen wat hij met pakket moet doen. Open de tracking en daar is een veld waar je bericht schrijft naar postbode. Wanneer jouw pakket aan beurt is ziet de postbode dit bericht en moet het lezen anders kan hij pakket niet scannen. Zet hier buren neer, schuur, voor deur laten etc en hij zal het opvolgen. Iets dat postnl postbodes niet mogen en vaak niet doen (wens van klant uitvoeren).Hoe zit het met die nieuwe vervoerder bezorgen die ook bij de buren als je er niet bent en hoe lang blijft je pakket dan bevroren?
Ik heb net weer besteld maar deze nieuwe bezorgtijden en manier maakt het eigenlijk onmogelijk voor me om er te zijn wanneer ze bezorgen :')
Oké top dit was me niet helemaal duidelijk uit de mail die erbij kwamHet mooie van deze service is dat je direct contact hebt met de postbode en kan zeggen wat hij met pakket moet doen. Open de tracking en daar is een veld waar je bericht schrijft naar postbode. Wanneer jouw pakket aan beurt is ziet de postbode dit bericht en moet het lezen anders kan hij pakket niet scannen. Zet hier buren neer, schuur, voor deur laten etc en hij zal het opvolgen. Iets dat postnl postbodes niet mogen en vaak niet doen (wens van klant uitvoeren).
In de track&trace email staat dit als tip. Niet in die apparte email idd. Die is meer voor uitleg dat verpakking anders kan zijn dan isolatie zak wegens slecht 8 uur vervoer.Oké top dit was me niet helemaal duidelijk uit de mail die erbij kwam
Is er ook een mogelijkheid dat je gewoon kan kiezen (en dus meer betalen) voor betere isolatie? Pakket was nu rond 17.00 al bezorgt bij mijn buren en ik heb zelf pas de mogelijkheid om het dan rond 22.30 of later op te halen mits ze al niet slapen en het was nu al aardig ontdooid :')In de track&trace email staat dit als tip. Niet in die apparte email idd. Die is meer voor uitleg dat verpakking anders kan zijn dan isolatie zak wegens slecht 8 uur vervoer.
Had ik ook eerder deze week inderdaad..Is er ook een mogelijkheid dat je gewoon kan kiezen (en dus meer betalen) voor betere isolatie? Pakket was nu rond 17.00 al bezorgt bij mijn buren en ik heb zelf pas de mogelijkheid om het dan rond 22.30 of later op te halen mits ze al niet slapen en het was nu al aardig ontdooid :')
Heb het evengoed in de vriezer gegooid maar vrees dat het één groot blok straks is ipv losse kip chunks.
Vorige week sinds een tijd geleden weer een bestelling geplaatst, bevalt prima. Nu had ik voorheen vaak duo normale en zoete aardappelblokjes, maar deze zie ik nu niet meer. Komt dit nog terug of is dit in de tussentijd verdwenen?
Had ik ook eerder deze week inderdaad..
We kunnen het voorlopig niet als los product aanbieden. We hebben het nog wel in maaltijd vorm: https://musclemeat.nl/product/high-protein-meal-kipfilet-sate-bami-goreng/Wanneer komt de Bami Goreng weer?