MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen

Bezoekers in dit topic

Grillido komt ook niet meer terug?
 
We hebben veel batches terug gegeven aan de producent omdat kwaliteit niet stabiel was. Tot een moment dat we er klaar me waren. Ze leren het product zelf maar eerst stabiel te maken voordat ze mogen aankloppen bij ons. Voorlopig dus uit de webshop.
Jammer maar begrijpelijk.
Bedankt voor de snelle reactie :)
 
Waar zijn de kipvinken en kipworsten gebleven?
 
Waar zijn de kipvinken en kipworsten gebleven?
Hey Olivier,
Ik heb inmiddels besteld maar zou je dit nog willen checken? En wil toch wat dingen kwijt:

- Had een maaltijd in de doos zitten. Ik dacht leuk een goodie maar ik had hem blijkbaar toch echt zelf aangeklikt. Ik moet zeggen dat de website best gevoelig is, beetje scrollen op mijn telefoon en ik heb zo een vol winkelmandje zonder dat ik bewust ergens op geklikt heb. Natuurlijk is het wel mijn eigen verantwoordelijkheid om het winkelmandje te checken, maar eigenlijk elke keer heb ik tijdens het scrollen weer 'per ongeluk' producten in het winkelmandje zitten en dat is best irritant. Alleen deze keer wat gehaast besteld en niet goed opgelet.
- Ik had 2x sperziebonen besteld maar ik krijg 2x snijbonen, wat nu?
- Ik snap dat jullie ook de prijzen moeten verhogen maar dezelfde flat iron steak als bij jullie ligt bij de jumbo goedkoper in de schappen. Kan jullie prijs echt niet lager? https://www.jumbo.com/producten/the-meat-lovers-flat-iron-steak-340g-232820DS
 
Waar zijn de kipvinken en kipworsten gebleven?

Pracht producten maar geen vraag naar van klanten, in ieder geval niet genoeg helaas.

Hey Olivier,
Ik heb inmiddels besteld maar zou je dit nog willen checken? En wil toch wat dingen kwijt:

- Had een maaltijd in de doos zitten. Ik dacht leuk een goodie maar ik had hem blijkbaar toch echt zelf aangeklikt. Ik moet zeggen dat de website best gevoelig is, beetje scrollen op mijn telefoon en ik heb zo een vol winkelmandje zonder dat ik bewust ergens op geklikt heb. Natuurlijk is het wel mijn eigen verantwoordelijkheid om het winkelmandje te checken, maar eigenlijk elke keer heb ik tijdens het scrollen weer 'per ongeluk' producten in het winkelmandje zitten en dat is best irritant. Alleen deze keer wat gehaast besteld en niet goed opgelet.
- Ik had 2x sperziebonen besteld maar ik krijg 2x snijbonen, wat nu?
- Ik snap dat jullie ook de prijzen moeten verhogen maar dezelfde flat iron steak als bij jullie ligt bij de jumbo goedkoper in de schappen. Kan jullie prijs echt niet lager? https://www.jumbo.com/producten/the-meat-lovers-flat-iron-steak-340g-232820DS

Veel producten in het luxe vlees assortiment zullen verdwijnen, om de reden die je zegt. Rund inkoop is skyrocket gegaan alleen deze leverancier is niet meer redelijk. We zijn inmiddels in gesprek met een nieuwe leverancier voor dit type producten, hopelijk wordt dat wat.
Excuses voor de snijbonen. Beste is info@musclemeat.nl mailen, onze yvette helpt je super snel daar.
Goede feedback over de site, heb deze nog niet eerder gehad, maar wil altijd alles weten. We gaan binnen 2 weken over op een nieuwe website, hopelijk is die beter voor je! Onverwacht product kan ook liggen aan de dubbele winkelmand. Als in je ingelogde account winkelwagen nog wat stond, en je was uitgelogd bezig, logt daarna in, dan worden deze 2 winkelwagens samengevoegd. Eerst inloggen, en vanuit die winkelwagen werken.
 
Ook ik heb dit probleem vaker gehad dat je tijdens het scrollen ineens producten in je winkelmandje had … gelukkig altijd op tijd gezien. Zou vast beter zijn straks bij de nieuwe website 👍🏻
 
Hoe kan het zo zijn dat jullie pompoenblokjes per 100g / 26 calorieen bevatten en de supermarkt varianten <15/100g? Bevatten die meer vocht of..?
 
Hoe kan het zo zijn dat jullie pompoenblokjes per 100g / 26 calorieen bevatten en de supermarkt varianten <15/100g? Bevatten die meer vocht of..?
Met de meeste groente, fruit en koolhydraat producten is er een verschil. Dit zijn de redenen (verschilt per product welke)

1: Het is een bereidt product. Hierdoor veranderd het % vocht, waardoor de concentratie eiwit-vet-koolydraat per 100gr veranderd.
2: Vers klinkt leuk, maar heel veel producten, zoals avocado, broccoli worden niet rijp geoogst. Hierdoor bereiken ze niet hun piek voedingswaarde, maar kunnen ze wel de lange reis naar supermarkt en het lange liggen in de winkel tot in jouw keuken overleven. Bij onze leverancier wordt het na piek rijp zijn geoogst en zeer snel ingevroren ''vries vers''.
3: De voedingswaarde zijn labgetest en is een gemiddelde van een oogst. Elke oogst is iets anders. Meer / minder water-zonlicht, maar voedingswaarde wijken daardoor maar een klein beetje af. In jouw pompoen vraag is het meer 1 en 2.
 
Laatst bewerkt:
Hoe zit het met die nieuwe vervoerder bezorgen die ook bij de buren als je er niet bent en hoe lang blijft je pakket dan bevroren?

Ik heb net weer besteld maar deze nieuwe bezorgtijden en manier maakt het eigenlijk onmogelijk voor me om er te zijn wanneer ze bezorgen :')
 
Hoe zit het met die nieuwe vervoerder bezorgen die ook bij de buren als je er niet bent en hoe lang blijft je pakket dan bevroren?

Ik heb net weer besteld maar deze nieuwe bezorgtijden en manier maakt het eigenlijk onmogelijk voor me om er te zijn wanneer ze bezorgen :')
Het mooie van deze service is dat je direct contact hebt met de postbode en kan zeggen wat hij met pakket moet doen. Open de tracking en daar is een veld waar je bericht schrijft naar postbode. Wanneer jouw pakket aan beurt is ziet de postbode dit bericht en moet het lezen anders kan hij pakket niet scannen. Zet hier buren neer, schuur, voor deur laten etc en hij zal het opvolgen. Iets dat postnl postbodes niet mogen en vaak niet doen (wens van klant uitvoeren).
 
Het mooie van deze service is dat je direct contact hebt met de postbode en kan zeggen wat hij met pakket moet doen. Open de tracking en daar is een veld waar je bericht schrijft naar postbode. Wanneer jouw pakket aan beurt is ziet de postbode dit bericht en moet het lezen anders kan hij pakket niet scannen. Zet hier buren neer, schuur, voor deur laten etc en hij zal het opvolgen. Iets dat postnl postbodes niet mogen en vaak niet doen (wens van klant uitvoeren).
Oké top dit was me niet helemaal duidelijk uit de mail die erbij kwam :)
 
Oké top dit was me niet helemaal duidelijk uit de mail die erbij kwam :)
In de track&trace email staat dit als tip. Niet in die apparte email idd. Die is meer voor uitleg dat verpakking anders kan zijn dan isolatie zak wegens slecht 8 uur vervoer.
 
Vorige week sinds een tijd geleden weer een bestelling geplaatst, bevalt prima. Nu had ik voorheen vaak duo normale en zoete aardappelblokjes, maar deze zie ik nu niet meer. Komt dit nog terug of is dit in de tussentijd verdwenen?
 
In de track&trace email staat dit als tip. Niet in die apparte email idd. Die is meer voor uitleg dat verpakking anders kan zijn dan isolatie zak wegens slecht 8 uur vervoer.
Is er ook een mogelijkheid dat je gewoon kan kiezen (en dus meer betalen) voor betere isolatie? Pakket was nu rond 17.00 al bezorgt bij mijn buren en ik heb zelf pas de mogelijkheid om het dan rond 22.30 of later op te halen mits ze al niet slapen en het was nu al aardig ontdooid :')

Heb het evengoed in de vriezer gegooid maar vrees dat het één groot blok straks is ipv losse kip chunks.
 
Is er ook een mogelijkheid dat je gewoon kan kiezen (en dus meer betalen) voor betere isolatie? Pakket was nu rond 17.00 al bezorgt bij mijn buren en ik heb zelf pas de mogelijkheid om het dan rond 22.30 of later op te halen mits ze al niet slapen en het was nu al aardig ontdooid :')

Heb het evengoed in de vriezer gegooid maar vrees dat het één groot blok straks is ipv losse kip chunks.
Had ik ook eerder deze week inderdaad..
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Vorige week sinds een tijd geleden weer een bestelling geplaatst, bevalt prima. Nu had ik voorheen vaak duo normale en zoete aardappelblokjes, maar deze zie ik nu niet meer. Komt dit nog terug of is dit in de tussentijd verdwenen?

Producent is er zelf mee gestopt helaas.

Had ik ook eerder deze week inderdaad..

De huidige isolatie zak is 8 laags en daardoor voor 72uur wat overkill nu is. We zijn in ontwikkeling voor een nieuwe zak. Meest ideale is jouw eigen woonplek als pickup point gebruiken. Wanneer je er niet bent: schrijf op de tracktrace pagina bericht aan postbode waar hij het neer mag zetten. Op diefstal heb je altijd garantie bij ons.
 
Wanneer komt de Bami Goreng weer?
 
Back
Naar boven