Fitness Seller

Kuur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stoffeerder

Novice
Lid geworden
21 feb 2022
Berichten
20
Waardering
19
Lengte
1m87
Massa
97kg
Vetpercentage
15%
Goedenmorgen wat vinden jullie van deze kuur :

Week 1-5 / 45 mg dianabol
Week 1- 15 / 2ml test-e (300 mg per ml)
Week 1-15 / 2ml mast - e (250 mg per ml)
Week 1-12 / 2ml deca (250 mg per ml)
(Week 1-15 zou 2 ml bold nog erbij effect hebben? )

Nakuur: 4 weken clomid
 
Goedenmorgen wat vinden jullie van deze kuur :

Week 1-5 / 45 mg dianabol
Week 1- 15 / 2ml test-e (300 mg per ml)
Week 1-15 / 2ml mast - e (250 mg per ml)
Week 1-12 / 2ml deca (250 mg per ml)
(Week 1-15 zou 2 ml bold nog erbij effect hebben? )

Nakuur: 4 weken clomid
Op deze manier is het wat duidelijker:
Week 1-5 / 45 mg dianabol
Week 1- 15 / 600mg Test-E
Week 1-15 / 500mg Mast-E
Week 1-12 / 500mg deca
(Week 1-15 zou 2 ml bold nog erbij effect hebben? )

Nakuur: 4 weken clomid
 
Laatst bewerkt:
Goedenmorgen wat vinden jullie van deze kuur :

Week 1-5 / 45 mg dianabol
Week 1- 15 / 2ml test-e (300 mg per ml)
Week 1-15 / 2ml mast - e (250 mg per ml)
Week 1-12 / 2ml deca (250 mg per ml)
(Week 1-15 zou 2 ml bold nog erbij effect hebben? )

Nakuur: 4 weken clomid
erg veel, en gezien je stats kan je genoeg groeien op test only icl mast. Zal derest er lekker uit halen ;)
 
Waarom Masteron?
 
Deca plus een bs nakuur als je niet trt wil doen pak dan iets anders
 
Waarom nakuur ? Gewoon on blijven
 
erg veel, en gezien je stats kan je genoeg groeien op test only icl mast. Zal derest er lekker uit halen ;)
Heb ik al gedaan was me eerste kuur. Zeker veel op gepakt. Dit werd me nu aangeboden klonk wel interessant.
 
Als je er veel op gepakt hebt, waarom dan je doseringen flink verhogen en meer middelen toevoegen?
Die personal trainer levert vast ook je gear of niet?
En heeft die personal trainer ook aangeraden om bloedwaardetesten te doen?
Nee heb de gear van een maat van gekregen voor een lage prijs hij stopte ermee vandaar. heb 3 flesjes bold. 3 flesjes deca
3 flesjes test e. 3 flesjes mast e . En 3 potjes dianabol. En me personal trainer zei dat ik het beste die kuur kon doen met de gear dus hij laat de bold er al uit zeg maar. Wat zouden jullie dan doen met dit ? Nee geen bloedwaarde testen is dat nodig ? Mvg
 
3 flesjes bold
Ik zou je eerst even inlezen over dat spul. Dat spul heeft een belachelijk lange halfwaardetijd. Volgens mij 14 dagen.
Dat wil zeggen dat als je dat spul gebruikt tot het einde van je kuur je zult moeten wachten tot het uit je systeem is voordat je een PCT uberhaupt kunt starten.
Volgens mij duurt dat al snel een week of 10. Ze zeggen altijd dat je 5x de halfwaardetijd moet wachten voordat iets uit je systeem is.

Correct me if I'm wrong.

Hier heb je een video over equi/boldenone:
 
Ik zou je eerst even inlezen over dat spul. Dat spul heeft een belachelijk lange halfwaardetijd. Volgens mij 14 dagen.
Dat wil zeggen dat als je dat spul gebruikt tot het einde van je kuur je zult moeten wachten tot het uit je systeem is voordat je een PCT uberhaupt kunt starten.
Volgens mij duurt dat al snel een week of 10. Ze zeggen altijd dat je 5x de halfwaardetijd moet wachten voordat iets uit je systeem is.

Correct me if I'm wrong.

Hier heb je een video over equi/boldenone:
Klopt daarom heeft hij er ook voor gekozen om de bold er uit te laten. Dus alleen voor de deca. Mast en test te gaan. Alleen zit ik nog te twijfelen over de dosering. Of ik het in 15 weken doe met 2 ml of 30 weken 1 ml .
 
-
 
Laatst bewerkt:
Heb ik al gedaan was me eerste kuur. Zeker veel op gepakt. Dit werd me nu aangeboden klonk wel interessant.
Dus dit wordt je tweede kuur? :roflol:
Laat die deca achterwegen en 500 mast is naar mijn mening ook wat veel, zeker in een bulk. Zou het zelf dan lekker op 600 test + 250 mast houden met eventueel op het begin of juist het eind een week of 5-6 20-30 mg dbol
 
Dus dit wordt je tweede kuur? :roflol:
Laat die deca achterwegen en 500 mast is naar mijn mening ook wat veel, zeker in een bulk. Zou het zelf dan lekker op 600 test + 250 mast houden met eventueel op het begin of juist het eind een week of 5-6 20-30 mg dbol
Maar heeft het wel nut dan? heb gehoord dat je 2 keer dezelfde kuur dat dat weinig zin heeft van daar de deca erbij en welke nakuur zou ik moete halen dan want de clomid was voor deca heb ik me laten vertellen
 
Maar heeft het wel nut dan? heb gehoord dat je 2 keer dezelfde kuur dat dat weinig zin heeft van daar de deca erbij en welke nakuur zou ik moete halen dan want de clomid was voor deca heb ik me laten vertellen
Onzin. Je hebt niet altijd maar meer en meer AAS nodig en het is zeker niet nodig om bij je 2e kuur tegen de 2 gram per week aan te gaan zitten. Wil je geen test + mast draaien, dan kan je 450 mg test met 300 mg deca doen. Moet meer dan zat zijn.

Ik hoog persoonlijk ook niet elke keer op, draai regelmatig zelfs lager dan eerdere blasts en ga nogsteeds hard vooruit. Voor progressie wegen andere factoren dan AAS gewoonweg zwaarder, dus voeding, training en rust.
Dat op orde hebben is gewoonweg belangrijker en daarnaast ook gezonder dan maar meer AAS erin pompen.
 
Onzin. Je hebt niet altijd maar meer en meer AAS nodig en het is zeker niet nodig om bij je 2e kuur tegen de 2 gram per week aan te gaan zitten. Wil je geen test + mast draaien, dan kan je 450 mg test met 300 mg deca doen. Moet meer dan zat zijn.

Ik hoog persoonlijk ook niet elke keer op, draai regelmatig zelfs lager dan eerdere blasts en ga nogsteeds hard vooruit. Voor progressie wegen andere factoren dan AAS gewoonweg zwaarder, dus voeding, training en rust.
Dat op orde hebben is gewoonweg belangrijker en daarnaast ook gezonder dan maar meer AAS erin pompen.
Okee ga ik dat doen en dianabol ook niet doen ? Had ik namelijk bij me vorige kuur wel gehad. Toen nagekuurd met nova totaal geen nawerking gehad of bijwerkingen. Maar nu heb ik alleen clomid niet bekend mee is dat ook goed ? Mvg
 
Back
Naar boven