MuscleMeat

Sponsored sticky Musclemeat.nl - Vlees online bestellen (6 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

De huidige isolatie zak is 8 laags en daardoor voor 72uur wat overkill nu is. We zijn in ontwikkeling voor een nieuwe zak. Meest ideale is jouw eigen woonplek als pickup point gebruiken. Wanneer je er niet bent: schrijf op de tracktrace pagina bericht aan postbode waar hij het neer mag zetten. Op diefstal heb je altijd garantie bij ons.
Het was wel gewoon bezorgt dat is het probleem niet maar tegen de tijd dat ik thuis ben of het kan ophalen en met pech pas de volgende dag is alles ontdooid, zaten 2 zakjes droogijs in de doos zonder isolatie zak, alleen wat geperforeerd karton zat er omheen.

Moet eigenlijk weer bestellen nu maar dat doe ik dus nu niet vanwege deze methode en reden hierboven :')
 
Het was wel gewoon bezorgt dat is het probleem niet maar tegen de tijd dat ik thuis ben of het kan ophalen en met pech pas de volgende dag is alles ontdooid, zaten 2 zakjes droogijs in de doos zonder isolatie zak, alleen wat geperforeerd karton zat er omheen.

Moet eigenlijk weer bestellen nu maar dat doe ik dus nu niet vanwege deze methode en reden hierboven :')
De bedoeling is dat je besteld wanneer je er bent die avond. Indien de bezorging mislukt wordt het in de vriescel bij hun geplaatst. Bestellingen die slechts 8 uur onderweg zullen zijn krijgen jouw verpakking die je net noemt. We zijn de moeilijkste niet. Schrijf in opmerking bestelling dat er kans is dat je het pas na 22.30 open maakt en of er isolatie zak om heen kan en het komt goed :)
 
Hallo.

Zijn jullie ook van plan om in de toekomst (liefst gister al 😂) de kip blokjes van kippendijen blokjes te maken en dan bedoel ik de kant en klaar versie . Dat zou een geweldige toevoegen zijn vooral in een bulk De kipfilet blokjes gaan me steeds meer tegen staan
 
Moet zeggen dat ik jullie service naarmate de tijd vordert niet beter vind geworden. Ook door verschillende dingen die aangehaald zijn in dit topic(prijs, producten in de sale die ineens verhoogd zijn etc.). Ook nu weer bestel ik donderdag is het 1e levermoment dinsdagavond?
 
Hallo.

Zijn jullie ook van plan om in de toekomst (liefst gister al 😂) de kip blokjes van kippendijen blokjes te maken en dan bedoel ik de kant en klaar versie . Dat zou een geweldige toevoegen zijn vooral in een bulk De kipfilet blokjes gaan me steeds meer tegen staan

De chunks zijn bv van innerfilet ipv kipfilet. Kippendij is wel een behoorlijke variant! Zou ik eens meer meningen over moeten vragen :). Wat ik wel weet is dat we meer producten met innerfilet hebben gevraagd, maar ze erg moeilijk doen. Grondstof probleem zeggen zij. Van kipfilet is heel veel en innerfilet niet. Ze hebben het hele proces (van ei tot kip tot eindproduct) in eigen hand. Ze hebben zelfs moeite onze kipfiletblokjes op het moment bij te houden. Maar iedereen verbeterd, als in: ik neem je tip mee voor de toekomst, hun groeien als fabriek. Andere tip van mij persoonlijk: of het nu chocolade of sorbetijs is, uiteindelijk wordt alles minder lekker. Ik eet zelf 6 maaltijden per dag en daarvan moeten er 4 verschillend zijn. Dan merk ik dat ik het eten nooit zat raak. Probeer te variëren wil ik hiermee zeggen zodat je favo product niet onderaan de lijst komt. Ik heb altijd gedacht (geen wetenschappelijke onderbouwen) dat dit een mechanisme van het menselijk lichaam is om je te dwingen gevarieerd te eten en dus gezond te blijven. Merkt het lichaam veel van een bepaalde voeding elke dag / per week, dan maakt hij het je minder lekker vinden zodat je gevarieerder gaat eten.
Moet zeggen dat ik jullie service naarmate de tijd vordert niet beter vind geworden. Ook door verschillende dingen die aangehaald zijn in dit topic(prijs, producten in de sale die ineens verhoogd zijn etc.). Ook nu weer bestel ik donderdag is het 1e levermoment dinsdagavond?

Bedankt voor de feedback, misschien wel de #1 reden van dit topic :). DBB-ers zijn de meest kritische eters dus als ik jullie tevreden houd, is iedereen tevreden :D. Even als feedback terug op wat je aankaart.

-Levertijden zijn altijd (meer dan 7 jaar) ma t/m do 15:00, besteld, volgende dag in huis. Dit komt omdat er op zondag niet geleverd wordt en we een reserve dag willen in het proces. Op uitzondering van feestdagen of enorme drukte of er iets gebeurt, kan er een leverdag uit staan.
-De feedback hierboven over 'geen overdag leverdagen meer' wordt serieus genomen. We zijn nog in postnl in gesprek of we bv alleen contract kunnen doen met PostNL ophaallocaties. Maar die gesprekken lopen nog, kan nog niks zekers zeggen. Echter 99% van de klanten die ik tot nu toe de tip geef dat hij via de tracking een bericht kan achterlaten aan de postbode, wat hij altijd leest en opvolgt, is super blij. Want zo kan je van jouw eigen huis een dropoff point maken en hoef je niet thuis te zijn voor de postbode EN niet eens naar een postnl locatie toe. De keus om met postnl te stoppen was eigenlijk geen keus maar noodzaak. Er waren vier redenen. Om er eentje te geven: droogijs prijs is met 40% gestegen, omdat de hele wereld anti Co2 is geworden (stijging temperatuur theorie). We maakte pakketten met 5kg droogijs om het maar liefst 72uur bevroren te houden van klanten. Met prijsstijging van 40% moet je dan de verzendkosten verhogen, of een oplossing zoeken om het bedrag hetzelfde te houden. Voor dit laatste is gekozen. Dit even als voorbeeld, drie andere redenen waren net zo belangrijk.
-We zijn bezig met ontwikkeling voor een nieuwe isolatie zak voor mensen die zoals hierboven het pas na 22:30 gaan openen / volgende ochtend.
-Prijzen worden nooit beïnvloed met sales. In september-oktober-november-december kregen van klap na klap van leveranciers waardoor we mee moesten in de prijsverhogingen. Dit is in december doorgevoerd, maar zijn nog steeds concurrent met bijna elk product. Dat er toen al een actie liep in producten, zoals elke week, staat hier dus los van. Het zou smering zijn als na een actie week de prijs omlaag gaat, dat is niet gebeurt en zal nooit gebeuren. Je doelt hier op bv black friday smeerlapperij waar genoeg voorbeelden elk jaar op Dumpert.nl van staan denk ik waar webshops dit doen: prijs was altijd al 200euro, maar nu met korting 200euro.
-Verder is er ook positief nieuws, we zijn geen één jaar nog niet gegroeid met muscle meat. Klanten blijven toenemen en de voorraad daarom ook. We zijn uit onze huidige locatie gegroeid. Op het moment wordt de nieuwe locatie gebouwd en daar gaan we over 2-3 maanden in. Er is dan zoveel ruimte dat als producten wat minder lopen, er niet meteen de keus vanwege vriescel ruimte gemaakt hoeft te worden om het product te saneren wat. Dit gaat over de feedback hierboven ''waar ik mijn product gebleven''. En vanaf dat moment kunnen we ook weer beginnen met nieuwe producten ontwikkelen en inkopen.
 
Laatst bewerkt:
Wanneer zijn de kipblokjes teriyaki weer op voorraad?
 
Jammer, prijstechnisch niet echt interessant in maaltijd vorm.

Over 2 maanden zitten we in nieuwe pand, ik hoop dat we het dan terug krijgen als los product, we shall see.

Wanneer zijn de kipblokjes teriyaki weer op voorraad?

Eind maart, boot is onderweg! Er is heel veel besteld, zal voorlopig niet offline meer gaan.
 
Wanneer je er niet bent: schrijf op de tracktrace pagina bericht aan postbode waar hij het neer mag zetten. Op diefstal heb je altijd garantie bij ons.
Geen idee of ik het misschien verkeerd begrijp maar zoals ik het lees, zetten ze het pakket niet zomaar neer.

"Toestemming om een pakket ergens anders dan bij de ontvanger achter te laten wordt niet opgevolgd."
Screenshot_20220301-125726_Chrome.jpg
 
Geen idee of ik het misschien verkeerd begrijp maar zoals ik het lees, zetten ze het pakket niet zomaar neer.

"Toestemming om een pakket ergens anders dan bij de ontvanger achter te laten wordt niet opgevolgd."
Bekijk bijlage 549156
Goede vraag ik snap de verwarring. Je leest het net verkeerd. Het gaat om "ergens anders dan ontvanger". Dus je mag bv zeggen in notitie: indien niet thuis laat het achter in mijn tuin. Maar niet: indien niet thuis, zet in tuin van buren. Dus het pakket mag overal waar jij aangeeft onbeheerd achtergelaten worden wanneer je dat daar schrijft, zolang het maar op jouw adres is.
 
Goede vraag ik snap de verwarring. Je leest het net verkeerd. Het gaat om "ergens anders dan ontvanger". Dus je mag bv zeggen in notitie: indien niet thuis laat het achter in mijn tuin. Maar niet: indien niet thuis, zet in tuin van buren. Dus het pakket mag overal waar jij aangeeft onbeheerd achtergelaten worden als je dit vraagt zolang het maar op jouw adres is.




Pakkette
Top bedankt voor de uitleg
 
Het mooie van deze service is dat je direct contact hebt met de postbode en kan zeggen wat hij met pakket moet doen. Open de tracking en daar is een veld waar je bericht schrijft naar postbode. Wanneer jouw pakket aan beurt is ziet de postbode dit bericht en moet het lezen anders kan hij pakket niet scannen. Zet hier buren neer, schuur, voor deur laten etc en hij zal het opvolgen. Iets dat postnl postbodes niet mogen en vaak niet doen (wens van klant uitvoeren).
Dit doet Trunkrs wel heel goed. Mijn vriendin werkt bij de klantenservice (backline/backoffice) van Trunkrs. Musclemeat is een hoge prio klant.
 
Dit doet Trunkrs wel heel goed. Mijn vriendin werkt bij de klantenservice (backline/backoffice) van Trunkrs. Musclemeat is een hoge prio klant.

Kijk!! Dat is leuk om te lezen. Kleine wereld weer zeg haha. Zo verbonden allemaal. Maar het klopt, omdat het voeding is en de hoeveelheid pakketten (grote klant) krijgen onze pakketten voorrang in het sorteercentrum.
 
De prijsstijgingen van rundsvlees zijn wat over de top, hierdoor zal ik nog uitsluitend kip bestellen dat is toch het meest veelzijdige stukje vlees.
Ik vind het wel jammer dat de zakken blokjes aardappel met mix zoete aardappel uit het assortiment zijn. Komen deze nog terug? Ook zie ik dat het
met bestellen even anders is geworden. Omdat ik vaker in de avonden werk kan ik dus niet meer thuis laten bezorgen, dan maar op het werk.
Nu is dat op zich geen probleem eens kijken hoe dat gaat met deze bezorger.
 
De prijsstijgingen van rundsvlees zijn wat over de top, hierdoor zal ik nog uitsluitend kip bestellen dat is toch het meest veelzijdige stukje vlees.
Ik vind het wel jammer dat de zakken blokjes aardappel met mix zoete aardappel uit het assortiment zijn. Komen deze nog terug? Ook zie ik dat het
met bestellen even anders is geworden. Omdat ik vaker in de avonden werk kan ik dus niet meer thuis laten bezorgen, dan maar op het werk.
Nu is dat op zich geen probleem eens kijken hoe dat gaat met deze bezorger.
Met Trunkrs hoef je niet thuis te zijn als je een goede plek hebt waar de postbode het achter mag laten. Open de tracking, aan de rechterkant heb je een typveld. De postbode leest dit altijd omdat hij dit bericht krijgt op zijn scanapparaat wanneer hij jouw pakket scant. Bv: indien afwezig pakket voor deur laten, schuur tuin vuilvisbak etc. Zo maak je van je eigen huis een dropoff plek.

De duo blokjes is de producent helaas zelf mee gestopt.
 
Laatst bewerkt:
Had als leveringsdag vandaag aangeduid. Postnl lijkt zelf nog niets ontvangen te hebben.

Algemene vertraging of enkel mijn pakket? Nog mensen met hetzelfde probleem?
 
Had als leveringsdag vandaag aangeduid. Postnl lijkt zelf nog niets ontvangen te hebben.

Algemene vertraging of enkel mijn pakket? Nog mensen met hetzelfde probleem?
Hoi Mouss, er is geen algemeen probleem. Ik wil graag kijken wat er aan de hand is met jouw pakket maar heb geen info. Heb je een bestelnummer / postcode / naam voor mij?
 
Hoi Mouss, er is geen algemeen probleem. Ik wil graag kijken wat er aan de hand is met jouw pakket maar heb geen info. Heb je een bestelnummer / postcode / naam voor mij?
Zijn jullie weer terug naar PostNL dan?
 
Back
Naar boven