AndroidHealthClinic

Boeken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Mudita

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 okt 2016
Berichten
2.904
Waardering
1.375
Lengte
1m83
Massa
81kg
Weet niet zo goed waar ik dit topic het beste kan openen.

Ik heb altijd veel gelezen online en op forums over powerlifting, voeding en enigszins bodybuilding. Nu heb ik even geen zin om alle bullshit informatie meer tot mij te nemen.
Wat zijn nou echt de goede boeken om te lezen met betrekking tot bodybuilding en voeding? Powerlifting interesseert me echt niks meer en mijn focus ligt 100% op bodybuilding.

Nou ken ik wel wat OG boeken zoals burn the fat and feed the muscle. Nooit helemaal gelezen maar wel wat van gezien via een pdf online.
Alleen zijn deze boeken niet wat achterhaald inmiddels?

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Het enige wat ik will is the tried and true.
 
Weet niet zo goed waar ik dit topic het beste kan openen.

Ik heb altijd veel gelezen online en op forums over powerlifting, voeding en enigszins bodybuilding. Nu heb ik even geen zin om alle bullshit informatie meer tot mij te nemen.
Wat zijn nou echt de goede boeken om te lezen met betrekking tot bodybuilding en voeding? Powerlifting interesseert me echt niks meer en mijn focus ligt 100% op bodybuilding.

Nou ken ik wel wat OG boeken zoals burn the fat and feed the muscle. Nooit helemaal gelezen maar wel wat van gezien via een pdf online.
Alleen zijn deze boeken niet wat achterhaald inmiddels?

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen. Het enige wat ik will is the tried and true.
Veel komt van youtube/podcasts/social media tegenwoordig. Boeken met info verdwijnt langzaam en alles gaat digitaal.
 
Laatst deze besteld. Een vergeten manier van trainen wat weinig aandacht meer krijgt.

download (1).jpeg
 
Laatst deze besteld. Een vergeten manier van trainen wat weinig aandacht meer krijgt.

Bekijk bijlage 550068

Toevallig vandaag nog naar dit boek gekeken. Is deze het echt waard om te kopen? Ben een beetje bang dat dit wat old school broscience gaat zijn, in a nonjudgemental way ofcourse.
 
Toevallig vandaag nog naar dit boek gekeken. Is deze het echt waard om te kopen? Ben een beetje bang dat dit wat old school broscience gaat zijn, in a nonjudgemental way ofcourse.
Tja het is een boek van 40 jaar oud. Daar staat wel wat verouderde informatie in, maar het is een manier van trainen wat als laatste door Yates werd gedaan dus het kan verhelderend zijn en misschien leuk om te proberen.
 
Veel komt van youtube/podcasts/social media tegenwoordig. Boeken met info verdwijnt langzaam en alles gaat digitaal.
Inderdaad. Volg ook channels zoals Jeff nippard die zaken onderbouwen met (recentelijk) onderzoek. Werkt imo beter dan gedateerde boeken.

Daarnaast blijft het in de kern natuurlijk heel erg persoonlijk van wat werkt en is het vaak gewoon proberen. Waarbij consistentie het belangrijkste is.
 
Nou ken ik wel wat OG boeken zoals burn the fat and feed the muscle. Nooit helemaal gelezen maar wel wat van gezien via een pdf online.
Alleen zijn deze boeken niet wat achterhaald inmiddels?
Laatst gelezen en voelt erg up to date aan. Mogelijk zijn er meerdere aangepaste versies, maar kan dat nu niet achterhalen.
Prima boek 💪🏻
 
Back
Naar boven