Fitness Seller

Kuurvoorstel Test Deca Turina (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Neversatisfied

Cool Novice
Lid geworden
15 sep 2019
Berichten
37
Waardering
11
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
12%
Hi mede BB-ers,

Ik ben me de afgelopen maanden weer aan het orienteren op het forum en ben al een geruime tijd Off op het moment.
Heeft tevens te maken met blessures die ik had en de maatregelen die er waren.
Nu ik hersteld ben en alles weer opgepakt heb en alles goed loopt ben ik dus weer aan het kijken naar een mogelijke kuur voor de nabije toekomst.
Graag zou ik jullie mening hierover willen horen en eventueel tips/verbeterpunten.

Ik zat te denken aan:

1-4 Turinabol 40MG
1-14 Test E 250MG
1-12 Deca 200MG
2-14 HCG 500IU 2x pw
16-18 Nolvadex 20MG

Doel kuur: Massa bouwen

Huidige stats Off + na blessure:
89KG
1.82M
VP 15-17%

Oude stats (puur omdat ik me schaam voor huidige stats)
97KG
1.82M
VP 8%

Turina is nieuw voor mij, voorheen wel eens diana gedaan maar was eens benieuwd naar deze samenstelling. Orals idd slechte keus maar vind lange esthers fijn om te gebruiken icm kickstart orals.

Tevens zal ik wanneer ik ga starten een kuurlog gaan beginnen met fotos. Maar dit kan nog wel even duren, moet eerst terug in het oude ritme komen waarbij voeding en training 100% zijn.

Even vraagje omtrent HCG moest die nou gelijk aan test worden doorgetrokken of tot aan nakuur worden doorgetrokken?
 
15-17% is niet een ideaal vetpercentage om te beginnen aan een bulk-kuur. Zou aanraden om de tijd voordat je begint aan een kuur dan te besteden aan cutten.
Verder qua doseringen prima, mooi laag maar voldoende met goede voeding en training al is deca niet perse de beste optie wanneer je weer off gaat.
hCG doortrekken tot aan start nakuur, nakuur zou mogelijk wat langer mogen.
 
Thanks goede tips.
Denk idd dat ik komende maanden ga gebruiken voor cut.
En Idd nolva mag wat hoger / langer.
Zou ik dan eigenlijk beter test only 500mg kunnen gebruiken als ik off ga ?
en waarom is deca minder goed als je weer off gaat ? is dit omdat het wat heftiger is om van te herstellen ?
 
Hi mede BB-ers,

Ik ben me de afgelopen maanden weer aan het orienteren op het forum en ben al een geruime tijd Off op het moment.
Heeft tevens te maken met blessures die ik had en de maatregelen die er waren.
Nu ik hersteld ben en alles weer opgepakt heb en alles goed loopt ben ik dus weer aan het kijken naar een mogelijke kuur voor de nabije toekomst.
Graag zou ik jullie mening hierover willen horen en eventueel tips/verbeterpunten.

Ik zat te denken aan:

1-4 Turinabol 40MG
1-14 Test E 250MG
1-12 Deca 200MG
2-14 HCG 500IU 2x pw
16-18 Nolvadex 20MG

Doel kuur: Massa bouwen

Huidige stats Off + na blessure:
89KG
1.82M
VP 15-17%

Oude stats (puur omdat ik me schaam voor huidige stats)
97KG
1.82M
VP 8%

Turina is nieuw voor mij, voorheen wel eens diana gedaan maar was eens benieuwd naar deze samenstelling. Orals idd slechte keus maar vind lange esthers fijn om te gebruiken icm kickstart orals.

Tevens zal ik wanneer ik ga starten een kuurlog gaan beginnen met fotos. Maar dit kan nog wel even duren, moet eerst terug in het oude ritme komen waarbij voeding en training 100% zijn.

Even vraagje omtrent HCG moest die nou gelijk aan test worden doorgetrokken of tot aan nakuur worden doorgetrokken?
Tbol doet niks, ken je net zo goed weglaten. HCG kan je tot de nakuur blijven gebruiken, maar kan ook eerder stoppen. Als j nakuur en hcg elkaar maar niet kruisen.
 
Tbol doet niks, ken je net zo goed weglaten. HCG kan je tot de nakuur blijven gebruiken, maar kan ook eerder stoppen. Als j nakuur en hcg elkaar maar niet kruisen.
Thanks voor je bericht. Jammer van de TBol, lees er laatste tijd idd bar weinig van.
Ga eerst eventjes mn trainingen en voeding weer op orde krijgen en dan ga ik de eventuele kuur fine tune.
Moet zeggen dat ik altijd wel baat heb bij "relatief" lage kuurtjes zoals 1ML test en 1ML van een andere compound. Maar heb weer even ingezien dat ik eerst moet zakken naar 12% BF voordat ik ga starten. Dus komende tijd naturel cutten.
 
Thanks voor je bericht. Jammer van de TBol, lees er laatste tijd idd bar weinig van.
Ga eerst eventjes mn trainingen en voeding weer op orde krijgen en dan ga ik de eventuele kuur fine tune.
Moet zeggen dat ik altijd wel baat heb bij "relatief" lage kuurtjes zoals 1ML test en 1ML van een andere compound. Maar heb weer even ingezien dat ik eerst moet zakken naar 12% BF voordat ik ga starten. Dus komende tijd naturel cutten.
Heb je er weleens bij stilgestaan dat als je spiermassa aankomt je verpercentage automatisch omlaag gaat ? :scratch:
 
Heb je er weleens bij stilgestaan dat als je spiermassa aankomt je verpercentage automatisch omlaag gaat ? :scratch:
haha ja dat klopt. Maar dat verwacht ik persoonlijk ook te doen op natuurlijk vetverlies komende tijd. Ik weet dat muscle memory discutabel is maar ik geloof er wel in. Dus hoop komende tijd met goede voeding en training vet te verliezen en spier aan te komen. Heb er flinke tijd uitgelegen uberhaubt met sporten door meerdere blessures dus hoop dit te kunnen realiseren.
 
Thanks goede tips.
Denk idd dat ik komende maanden ga gebruiken voor cut.
En Idd nolva mag wat hoger / langer.
Zou ik dan eigenlijk beter test only 500mg kunnen gebruiken als ik off ga ?
en waarom is deca minder goed als je weer off gaat ? is dit omdat het wat heftiger is om van te herstellen ?
Gewoon 500 test, of 250 test/250 primo dat soort dingen zouden ook kunnen. Deca, of 19-nor's zouden voor een nog langere tijd kunnen blijven onderdrukken en zo het herstel bemoeilijken.
 
Gewoon 500 test, of 250 test/250 primo dat soort dingen zouden ook kunnen. Deca, of 19-nor's zouden voor een nog langere tijd kunnen blijven onderdrukken en zo het herstel bemoeilijken.
Primo heb ik zojuist even een topic over gelezen van Galen. Hierin was een zeer kort gevatte samenvatting/conclusie : Primo, duur , vaak UG labs laaggedoseerd en stukken minder werking/resultaat tov andere aas.

Heb er zelf geen ervaring mee dus kan eigenlijk niet oordelen maar na het lezen van dit topic valt mijn oog eerder op een 500mg test E
 
Primo heb ik zojuist even een topic over gelezen van Galen. Hierin was een zeer kort gevatte samenvatting/conclusie : Primo, duur , vaak UG labs laaggedoseerd en stukken minder werking/resultaat tov andere aas.

Heb er zelf geen ervaring mee dus kan eigenlijk niet oordelen maar na het lezen van dit topic valt mijn oog eerder op een 500mg test E
Groot gelijk. Ik vind primo zelf ook niks. :roflol:
 
1e kuur ?
Zou beginnen met 0.75ml E4D TestE. voor week of 12. Let wel op dat je Nolva al in huis hebt, voor als je gaat bloaten/ing. Turinabol doet wel degelijk wat, maar werkt niet snel als zgn Kickstart.
D-Bol zou ik niet nemen als je boven de 12% vetp zit. Teveel kans op Bloaten/ing.

Met de hoeveelheid in ML kom je op 375mg EW.
 
1e kuur ?
Zou beginnen met 0.75ml E4D TestE. voor week of 12. Let wel op dat je Nolva al in huis hebt, voor als je gaat bloaten/ing. Turinabol doet wel degelijk wat, maar werkt niet snel als zgn Kickstart.
D-Bol zou ik niet nemen als je boven de 12% vetp zit. Teveel kans op Bloaten/ing.

Met de hoeveelheid in ML kom je op 375mg EW.
Hi,
Thanks voor je reactie.
Is niet mijn 1e kuur, ongeveer 2 jaar geleden voor het laatst gekuurd maar door het krijgen van blessures heb ik laatste jaren niet meer gekuurd.
Nu ben ik me weer even aan het inlezen aangezien mn blessures nu weg zijn. wanneer ik alles (training+voeding ) 100% op orde is wil ik weer eens gaan kuren dus ben me nu enkel aan het orienteren.
Dbol geen goede ervaring mee omdat ik relatief snel gyno krijg dus die skip ik.
375mg test lijkt me wel wat.
Deed vroeger altijd iedere 7e dag 1 hoeveelheid zetten maar lees van iedere ervaren kuurder dat idd 2x pw zetten beter is. soms lees ik om de 5e dag en jij geeft aan op de 4e dag.
Wat zou het beste zijn ? 4e dag lijkt mij zelf ook het meest logisch omdat dat de helft vd week is.
Waarom ik vroeger om de week deed was omdat ik zelf de inject niet deed, wil dat voortaan wel zelf gaan doen.
 
E4D ivm stabieler level. E5D kan ook, maar is iets minder stabiel. ‘Ma-Do‘ blijft dan EW hetzelfde bij E4D, lijkt me ook fijner om vaste dagen te hebben.
 
Hi all,
Mocht ik nu kiezen voor test e en tren e kan ik die allebei zelfde moment zetten.
Dus Dag 1 en dag 4.
Of hebben deze andere halfwaardetijd?
 
Hi all,
Mocht ik nu kiezen voor test e en tren e kan ik die allebei zelfde moment zetten.
Dus Dag 1 en dag 4.
Of hebben deze andere halfwaardetijd?
E=E
Zou geen tren kiezen btw.
Test-Primo kan prima
 
Hi all,
Mocht ik nu kiezen voor test e en tren e kan ik die allebei zelfde moment zetten.
Dus Dag 1 en dag 4.
Of hebben deze andere halfwaardetijd?
Tren is ook een 19-nor en kan het herstel, net als deca, flink bemoeilijken.
 
Back
Naar boven