MuscleMeat

Gezond met anabolen? (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Gary$$

Cool Novice
Lid geworden
14 mrt 2022
Berichten
57
Waardering
17
Lengte
1m93
Massa
118kg
Vetpercentage
25%
Ik vraag me af of je zonder anabole steroïden werkelijk resultaat kunt boeken. En als je wel significante spiergroei wilt behalen.., hoe kun je op een gezonde manier met anabole steroïden dit doel wel bereiken?
Graag tips en adviezen
 
Ik vraag me af of je zonder anabole steroïden werkelijk resultaat kunt boeken. En als je wel significante spiergroei wilt behalen.., hoe kun je op een gezonde manier met anabole steroïden dit doel wel bereiken?
Graag tips en adviezen
Ja dat kan, maar het hangt er een beetje vanaf wat je doel is ?
Als je op een gezonde manier wilt sporten, en het leuk vind om er achter te komen wat voor jou werkt, kun je hier heel je leven mee door.

Als je er alleen maar gespierd uit wilt zien, dan zou ik kiezen voor siliconen implants of olie wat je in je spieren spuit.

Maar ook als je ooit anabolen wilt gaan gebruiken, zul je moeten werken voor een fatsoenlijk fysiek.
En dan nog... De jongens die er oké uitzien, zagen er waarschijnlijk voor de anabolen ook al beter uit dan de gemiddelde man.

Nou, ga maar eens een paar jaar trainen en je voeding op orde brengen, dat brengt meer dan gezondheid en spieren :thumb:
 
Ik vraag me af of je zonder anabole steroïden werkelijk resultaat kunt boeken.

Je kunt natuurlijk spiermassa opbouwen zonder AAS, maar lang niet zoveel, en spectaculair wordt het nooit. Voor de 'wow factor' moet je echt wel aan de AAS..

AAS gebruik is per definitie niet gezond. Dat is ook nooit het doel ervan.

Er is natuurlijk wel een dosis - respons relatie. Dat wil zeggen, hoe meer en hoe langer je gebruikt, hoe groter de risico's en hoe 'ongezonder' het wordt.

Wat de veilig ondergrens is is denk ik moeilijk te zeggen. Er zijn pro's die behoorlijk wat gebruiken en daar relatief weinig ellende aan overhouden. Maar er zijn ook amateurs die wel serieuze gezondheidsproblemen krijgen van minder gebruik.

Ik denk dat het belangrijk is om je te beseffen dat wanneer je aan de AAS gaat, je daar hoogstwaarschijnlijk ook niet meer mee stopt.
 
Je kunt natuurlijk spiermassa opbouwen zonder AAS, maar lang niet zoveel, en spectaculair wordt het nooit.
1647453665310.png

Mwah:o
 

Ja nou ja, het ligt aan je definitie van specatulair natuurlijk. Als naturel met naturel wedstrijdervaring weet ik dat zelfs de 'grootste' er off-season niet spectaculair uitzien.
Als natty ben je echt afhankelijk van de optische illusie dmv erg droog staan, definitie en vasculariteit. Zonder die wedstrijdshape oogt het echt heel anders, helaas. :o
Het wordt never nooit hetzelfde als je naast een gebruiker staat, die er ook in een trui biggy uit uitziet.
 
Ik vraag me af of je zonder anabole steroïden werkelijk resultaat kunt boeken. En als je wel significante spiergroei wilt behalen.., hoe kun je op een gezonde manier met anabole steroïden dit doel wel bereiken?
Graag tips en adviezen
Begin vd week posten je dat je pas 6 maanden traint 3x pw en nog weinig resultaat boekt en letterlijk paar dagen later beginnen de anabolen vragen al…..
 
De hele sectie training en voeding staat vol met advies. AAS heb je niet nodig, maar soms kom je op een punt waar over een ‘dood punt’ komen, makkelijker gaat als je wel gebruikt. Al met al moet je met AAS ook goed eten en keihard trainen, en zeker als je kuur voorbij is.
 
De hele sectie training en voeding staat vol met advies. AAS heb je niet nodig, maar soms kom je op een punt waar over een ‘dood punt’ komen, makkelijker gaat als je wel gebruikt. Al met al moet je met AAS ook goed eten en keihard trainen, en zeker als je kuur voorbij is.
'Dood punt' word ook wel het natural limit genoemd. Kom eigenlijk erop neer dat je 10 jaar lang goed moet trainen en goed dieeten voordat je dat behaalt. Maar ja, wie wilt dat nou.:emo:
 
Zijn er coaches of sport artsen die AAS wel op een gezonde wijze kunnen begeleiden?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Iemand die niet positief is getest, is nog niet natural.
 
'Dood punt' word ook wel het natural limit genoemd. Kom eigenlijk erop neer dat je 10 jaar lang goed moet trainen en goed dieeten voordat je dat behaalt. Maar ja, wie wilt dat nou.:emo:
Nee, dat hoeft niet. Kan ook met kracht te maken hebben. Met gebruik wordt je sterker en kun je langer doorgaan, en herstel je eerder. Ook heb je te maken met ups en downs, door allerlei omstandigheden in je leven.
 
Nee, dat hoeft niet. Kan ook met kracht te maken hebben. Met gebruik wordt je sterker en kun je langer doorgaan, en herstel je eerder. Ook heb je te maken met ups en downs, door allerlei omstandigheden in je leven.
Klopt, zou zelf ook gaan kuren als ik 25 ben en natuurlijk geld ervoor heb. Maar zou denk ik eerder 250 test zijn. Niet iets geks.
 
Ik vraag me af of je zonder anabole steroïden werkelijk resultaat kunt boeken. En als je wel significante spiergroei wilt behalen.., hoe kun je op een gezonde manier met anabole steroïden dit doel wel bereiken?
Graag tips en adviezen
Met voeding bereik je werkelijk resultaat.
Aas legt de lat alleen maar hoger voor je, en dan is nutrition nog steeds en des te meer nummer 1, alleen zorgt de aas ervoor dat het hele proces versneld en efficienter word, aas zelf zorgt niet voor spieren op zichzelf

Dus als je het goed doet heb je veel resultaat.
Maar als je het niet goed aanpakt heb je veel ellende ervan.
 
Back
Naar boven