XXL Nutrition

Aromasin/letro/nolva?

Bezoekers in dit topic

mikebv

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 mei 2012
Berichten
51
Waardering
16
Lengte
1m71
Massa
83kg
Vetpercentage
15%
Beste bbers,

2 weken geleden ben ik begonnen met een test-e only kuur.

In het verleden 10 Jaar geleden heb ik ook eens een cycle geprobeerd test/dbol wat verkeerd uitpakte en wat mij 2 schijven achter de tepels achterliet (gyno) gelukkig niet zichtbaar.

nu nam ik 1 week preventief 20mg nolva kijken of dit preventief mijn gyno in toom kon houden, Ik voelde na een week al soort van drukkende gevoel op de tepels en ze waren erg gevoelig ook heb ik het idee dat de rechter tepel is verder naar voren is gaan staan.

Ik heb dit toen opgehoogd naar 40mg en een tab aro 😅,
Nu heb ik nog steeds gevoelige nips na het gebruik van deze doseringen (weekje)

wat zouden jullie gebruiken in mijn geval?
Heb nieuw: merk aro besteld vermoedt dat deze wellicht fake is?

Doseringen van de test was/is 300mg kijken hoe het lichaam (tepels) hierop zouden reageren daarna verhogen! (Wacht ik dus nog ff mee)

Wat zouden jullie mij adviseren?
 
Is het niet verstandig om je stack design dan onder de loep nemen. Zou de test kunnen halveren en 2x zoveel primo toevoegen aangezien je daar geen gyno/vocht van vasthoud.
 
Beste bbers,

2 weken geleden ben ik begonnen met een test-e only kuur.

In het verleden 10 Jaar geleden heb ik ook eens een cycle geprobeerd test/dbol wat verkeerd uitpakte en wat mij 2 schijven achter de tepels achterliet (gyno) gelukkig niet zichtbaar.

nu nam ik 1 week preventief 20mg nolva kijken of dit preventief mijn gyno in toom kon houden, Ik voelde na een week al soort van drukkende gevoel op de tepels en ze waren erg gevoelig ook heb ik het idee dat de rechter tepel is verder naar voren is gaan staan.

Ik heb dit toen opgehoogd naar 40mg en een tab aro 😅,
Nu heb ik nog steeds gevoelige nips na het gebruik van deze doseringen (weekje)

wat zouden jullie gebruiken in mijn geval?
Heb nieuw: merk aro besteld vermoedt dat deze wellicht fake is?

Doseringen van de test was/is 300mg kijken hoe het lichaam (tepels) hierop zouden reageren daarna verhogen! (Wacht ik dus nog ff mee)

Wat zouden jullie mij adviseren?
Test E 300mg p/ml of 300mg EW ?
Voel je echt een harde schrijf nu, of zijn je tepels alleen gevoelig ?
Zie dat je meerdere topics hebt over eigenlijk hetzelfde. Misschien is het handig om dit in 1 topic te houden ?
 
Test E 300mg p/ml of 300mg EW ?
Voel je echt een harde schrijf nu, of zijn je tepels alleen gevoelig ?
Zie dat je meerdere topics hebt over eigenlijk hetzelfde. Misschien is het handig om dit in 1 topic te houden ?
De tepel zelf is niet echt gevoelig alleen wanneer hier een trui of een strak hemd op zit begint het ietsjes gevoeliger (brandig gevoel) te krijgen, schijven zaten al onder te tepels van 10 jaar geleden.

Linker borst is vrijwel hetzelfde gebleven, en bij mijn rechter borst steekt de tepel iets meer uit wanneer ik mijn borst aanspan ook wanneer ik de rechter tepel indruk lijkt het alsof de schijf dichter tegen mijn tepel is komen te zitten dus naar voren gegroeid.

Iedere week zet ik 300mg.
 
De tepel zelf is niet echt gevoelig alleen wanneer hier een trui of een strak hemd op zit begint het ietsjes gevoeliger (brandig gevoel) te krijgen, schijven zaten al onder te tepels van 10 jaar geleden.

Linker borst is vrijwel hetzelfde gebleven, en bij mijn rechter borst steekt de tepel iets meer uit wanneer ik mijn borst aanspan ook wanneer ik de rechter tepel indruk lijkt het alsof de schijf dichter tegen mijn tepel is komen te zitten dus naar voren gegroeid.

Iedere week zet ik 300mg.
Door de 2 weken test, of wat het voorheen al. Ik vind prev. 40mg Nolva best veel
 
Door de 2 weken test, of wat het voorheen al. Ik vind prev. 40mg Nolva best veel
Ik heb zelf het idee dat de rechterkant groter is geworden.. Wat zou jij mij dan adviseren?
 
Laatst bewerkt:
Bloedwaarden testen zodat je weet hoe hoog je oestrogeen en prolactine waarden zijn. Handige info voor de toekomst. En dan stoppen met je kuur en opereren die handel.
Je raad het me dus aan om te stoppen?
Opereren stond al op het lijstje om de klieren volledig weg te laten halen..
 
Je raad het me dus aan om te stoppen?
Opereren stond al op het lijstje om de klieren volledig weg te laten halen..
adhv de bloedwaarden
 
Maar je neemt nu dus elke dag 40mg tamoxifen én hoeveel aromasin precies??
Hoe vaak voel je aan de gyno?
 
Maar je neemt nu dus elke dag 40mg tamoxifen én hoeveel aromasin precies??
Hoe vaak voel je aan de gyno?
Ja 40m tamoxifen en 1 tab aro,
Probeer er zoveel mogelijk van af te blijven misschien 1x in de 2/3dagen
 
  • Like
Waarderingen: Apv
Die aromasin zou ik mee stoppen want is te veel. Over een paar weken pas op 5-10mg eod zetten. Dit met als doel om de tamoxifen er uiteindelijk uit te gooien.
Zelfs op 40mg tamoxifen kan het tijdens een kuur weken of maanden duren. Is niet in een weekje gefixt.

Blijf van je tepels af. Je triggert het weefsel zo telkens.
 
Die aromasin zou ik mee stoppen want is te veel. Over een paar weken pas op 5-10mg eod zetten. Dit met als doel om de tamoxifen er uiteindelijk uit te gooien.
Zelfs op 40mg tamoxifen kan het tijdens een kuur weken of maanden duren. Is niet in een weekje gefixt.

Blijf van je tepels af. Je triggert het weefsel zo telkens.
Weken of maanden totdat de gyno symptomen afnemen?
 
Laatst bewerkt:
test je bloed nou maar gewoon ;)
 
Weken of maanden duren totdat de gyno weg is? Of tot de symptomen afnemen?
Sowieso had je die 20mg al even een aantal weken de tijd moeten geven, want heeft tijd nodig om op te bouwen. Kan al tijdje duren voor de gevoeligheid afneemt, zeker als je er om de dag in loopt te knijpen.

Tot gyno weg is kan maanden duren idd.

test je bloed nou maar gewoon ;)
Oestradiol gaat sws boven de referentiewaarden zijn, net zoals testosteron. Daar hoeven we niet voor te testen.
Bij hoeveel test vs oestradiol ga je x mg tamoxifen/aromasin nemen?
De enige functie die ik nu kan bedenken is om te kijken of oestradiol gecrasht is
 
Kan dat bij bloedwaardentest? Of moet ik dan weer een heel pakket aanschaffen?
kan bij bloedwaardetest ;)
en eventueel huisarts. maar je hebt die optie om alleen daarvoor te prikken bij bloedwaardetest
 
Kan iemand uitleggen wat het nut is van het bloedprikken met de middelen die er nu in combinatie worden genomen? En is er ook een bloedtest beschikbaar van de situatie zonder middelen?
En wat denken we uit de resultaten van het bloed te kunnen waarnemen, waar we iets mee kunnen in het geval van TS?

mikebv Je schrijft eerst over schijven en na een weekje nolva heb je het over alleen nog maar gevoelige tepels. Hoe staat het er nu voor en wat neem je nog? Heb je ook foto's wellicht voor de beeldvorming? Alleen als er daadwerkelijk wat te zien valt natuurlijk. Opereren zou ik alleen doen als je er last van hebt, lichamelijk, psychisch of een combi van beiden.
 
Kan iemand uitleggen wat het nut is van het bloedprikken met de middelen die er nu in combinatie worden genomen? En is er ook een bloedtest beschikbaar van de situatie zonder middelen?
En wat denken we uit de resultaten van het bloed te kunnen waarnemen, waar we iets mee kunnen in het geval van TS?

mikebv Je schrijft eerst over schijven en na een weekje nolva heb je het over alleen nog maar gevoelige tepels. Hoe staat het er nu voor en wat neem je nog? Heb je ook foto's wellicht voor de beeldvorming? Alleen als er daadwerkelijk wat te zien valt natuurlijk. Opereren zou ik alleen doen als je er last van hebt, lichamelijk, psychisch of een combi van beiden.

De schijven die ik had van 10jaar geleden gekregen zitten er nog steeds jammer genoeg,
Na een week gebruik te hebben gemaakt van nolvadex waren de tepels nog steeds gevoelig.. ik ben toen in combinatie met aromasin en nolvadex verder gegaan, het gevoelige gevoel bleef toen aanhangen…
Ik heb hierna een nieuwe aromasin bestelt (ander merk) en die lijkt zijn werk te doen gevoelige gevoel is weg :D foto’s helaas niet beschikbaar omdat er vrijwel niets te zien valt ja ik heb aardige stijve nips in iedere t-shirts die ik aan heb maar dit heb ik altijd al gehad.
 
Laatst bewerkt:
Kan iemand uitleggen wat het nut is van het bloedprikken met de middelen die er nu in combinatie worden genomen? En is er ook een bloedtest beschikbaar van de situatie zonder middelen?
En wat denken we uit de resultaten van het bloed te kunnen waarnemen, waar we iets mee kunnen in het geval van TS?
Dat is idd precies het punt wat ik probeerde te maken. What the fuck ga je met die data doen😂
 
De schijven die ik had van 10jaar geleden gekregen zitten er nog steeds jammer genoeg,
Na een week gebruik te hebben gemaakt van nolvadex waren de tepels nog steeds gevoelig.. ik ben toen in combinatie met aromasin en nolvadex verder gegaan, het gevoelige gevoel bleef toen aanhangen…
Ik heb hierna een nieuwe aromasin bestelt (ander merk) en die lijkt zijn werk te doen gevoelige gevoel is weg :D foto’s helaas niet beschikbaar omdat er vrijwel niets te zien valt ja ik heb aardige stijve nips in iedere t-shirts die ik aan heb maar dit heb ik altijd al gehad.

Het is natuurlijk niet gek dat schijven die er al 10 jaar zitten, dat die niet zomaar weg gaan tijdens een kuur test op 300mg en wat nolva/aro. Wat had je verwacht dan? Jouw probleem lijkt chronisch en/of in elk geval lang bestaand, vervolgens ga je vanwege een kuur dan van alles er tegenaan gooien in de hoop dat het ineens helemaal weg gaat? Ik begrijp de logica hier ook even niet. Zeker als die schijven er al zolang zitten, zou je het beste kunnen proberen die te bestrijden als je off bent en niet ineens als je 10 jaar later weer on gaat. Gaan ze off niet weg met de juiste middelen, dan eventueel een operatie overwegen. Maar als jij er al 10 jaar vrede mee hebt, begrijp ik ook het topic niet zo goed. Net als 10 jaar geleden zal je lichaam bij het stoppen met AAS weer terugkeren naar haar eigen ideale hormonale balans. Als dat 10 jaar geleden betekende dat de schijven weer kleiner werden en daarmee acceptabel (je loopt er immers al 10 jaar mee), dan is de kans groot dat dit nu weer zal gebeuren nadat je stopt.

Dat is idd precies het punt wat ik probeerde te maken. What the fuck ga je met die data doen😂

Ja meten is weten, wat natuurlijk altijd aan te raden is. Maar in sommige situaties hoef je geen meting te hebben om te weten waar een eventuele oorzaak ligt. Het bewijs is er al, gaat het dan alleen om die ene bevestiging? Die je in deze specifieke situatie toch niet gaat krijgen door alles wat TS er inmiddels tegenaan probeert te gooien. Het zal wel aan mij liggen :dunno:
 
Back
Naar boven