MuscleMeat

375 test e kuur + 40mg anavar (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rooiebeuker

Novice
Lid geworden
24 mrt 2022
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
80kg
Vetpercentage
14%
Beste BB,

Ik ga dus beginnen met mijn eerste kuur 375 test e 1/8
40 mg anavar 1/6.
Nolva 10/12
Nu ben ik benieuwd naar jullie mening over gebruik van armidex en hcg. Ik heb dus mijn bloedwaardes laten testen en daar kwam uit dat mijn oestrogeen een klein beetje hoger was en dat baart weer zorgen voor gyno. Heb dus gehoord dat ik dis beter vanaf week 2 armidex 50mg dagelijks moet slikken en in je nakuur hcg. Maar lees op het forum dat je het beste hcg direct kan bijnemen 500u per week maar hoe zit dat dan met armidex?
 
Hcg vanaf het begin inderdaad en arimidex zou ik zelf alleen pakken als je last krijgt. Vind elke dag 50 mg preventief zonder dat je weet of je echt klachten krijgt wel overdreven
 
Beste BB,

Ik ga dus beginnen met mijn eerste kuur 375 test e 1/8
40 mg anavar 1/6.
Nolva 10/12
Nu ben ik benieuwd naar jullie mening over gebruik van armidex en hcg. Ik heb dus mijn bloedwaardes laten testen en daar kwam uit dat mijn oestrogeen een klein beetje hoger was en dat baart weer zorgen voor gyno. Heb dus gehoord dat ik dis beter vanaf week 2 armidex 50mg dagelijks moet slikken en in je nakuur hcg. Maar lees op het forum dat je het beste hcg direct kan bijnemen 500u per week maar hoe zit dat dan met armidex?
Wat verwacht je van de toevoeging als 40mg Anavar ?
Test E, maak gewoon je flesjes op/leeg.

Maar eerlijk gezegd vind ik het best zonde om op 1.78m en 80kg te gaan kuren.
Wat is je trainingsachtergrond. Ik zou er Masteron bij pakken (Drost E) en beide E4D zetten. Kijk verder eerst een week of 2 aan, en je kunt altijd beginnen met 10mg Nolva om de dag.
 
Dank voor de reacties, zal de armidex afwachten en anders op lage dosering om de dag nemen. De anavar omdat het mijn eerste kuurtje word maar geen te zware orals bij wou nemen en toch van de “kickstart” wil genieten
 
Dank voor de reacties, zal de armidex afwachten en anders op lage dosering om de dag nemen. De anavar omdat het mijn eerste kuurtje word maar geen te zware orals bij wou nemen en toch van de “kickstart” wil genieten
Van de anavar zul je niets merken, het is geen D-Bol of Anadrol.
test only kun je dan beter doen
 
Van de anavar zul je niets merken, het is geen D-Bol of Anadrol.
test only kun je dan beter doen
Wat een onzin, indien je voeding en training on point zijn doet het zeker zijn werk. Plus het kan zorgen voor een bepaalde feelgood in de cycle qua feeling, looks, krachtprogressie en dat bevordert natuurlijk ook de progres. Ook de eventuele bloat van de test wordt tegengegaan. Als tip zou ik de anavar bewaren voor het laatste moment in je cycle, nu ga je de laatste weken lager zitten dan in het begin van je cycle.
 
Wat een onzin, indien je voeding en training on point zijn doet het zeker zijn werk. Plus het kan zorgen voor een bepaalde feelgood in de cycle qua feeling, looks, krachtprogressie en dat bevordert natuurlijk ook de progres. Ook de eventuele bloat van de test wordt tegengegaan. Als tip zou ik de anavar bewaren voor het laatste moment in je cycle, nu ga je de laatste weken lager zitten dan in het begin van je cycle.
Het is geen onzin, anavar op 40mg als kickstart heb je totaal niets aan.

feelgood zit tussen je oren
 
Het is geen onzin, anavar op 40mg als kickstart heb je totaal niets aan.

feelgood zit tussen je oren
Dus aan 280 mg anabolics heb je niks ? Tja als je voeding en training ruk zijn snap ik jou gedachtegang wel hoor . Dat het niet zo sterk (en toxic) is als een dbol of anadrol wil niet zeggen dat je er niks aan hebt.

Feelgood tussen je oren ? Op 350mg anavar voel ik me een stuk lekkerder dan op 300mg tren hoor 😩
 
Dus aan 280 mg anabolics heb je niks ? Tja als je voeding en training ruk zijn snap ik jou gedachtegang wel hoor . Dat het niet zo sterk (en toxic) is als een dbol of anadrol wil niet zeggen dat je er niks aan hebt.
Verder als je anavar op eind wilt nemen, zou ik het sowieso doortrekken tot dag voor start nakuur. Hiermee geef je zelf ook al aan dat het niet geschikt is voor kickstart 😉
ook bij gebruik moet je voeding en training goed zijn. Daar verandert anavar niets aan.
 
Verder als je anavar op eind wilt nemen, zou ik het sowieso doortrekken tot dag voor start nakuur. Hiermee geef je zelf ook al aan dat het niet geschikt is voor kickstart 😉
ook bij gebruik moet je voeding en training goed zijn. Daar verandert anavar niets aan.
Nee klopt zou het niet gebruiken als kickstart, maar een kickstart is imo sws een beetje nutteloos. Wilde gewoon inhoudelijk ingaan op het stukje dat anavar nutteloos is, daar ben ik het niet mee eens.
 
Nee klopt zou het niet gebruiken als kickstart, maar een kickstart is imo sws een beetje nutteloos. Wilde gewoon inhoudelijk ingaan op het stukje dat anavar nutteloos is, daar ben ik het niet mee eens.
Ook op het eind van kuur merk je niets van de anavar. Je krijgt er geen extra kracht van of wat ook. Enige is dat je wat droger uit je kuur komt(als voeding en training ook goed zijn) Anavar is leuk als je op laag vetpercentage zit, en dan minimaal 50mg ed.
voor velen is een oral als dit iets om ze te stimuleren.
 
Ik zou liever de hele cycle primo ernaast laten lopen. 375 test 200 primo bijvoorbeeld.

Anavar voegt in mijn ogen zeker wat toe qua kracht, looks en connectie met targetmuscles maar zoals je ziet is dat ontzettend persoonlijk.
 
Ik zou liever de hele cycle primo ernaast laten lopen. 375 test 200 primo bijvoorbeeld.

Anavar voegt in mijn ogen zeker wat toe qua kracht, looks en connectie met targetmuscles maar zoals je ziet is dat ontzettend persoonlijk.

Anavar wordt teveel gehypet, zeker op deze dosis. Zonde van de 200tabs in dit geval. Koop dan liever 2 flesjes/vails primo of mast.
 
Anavar wordt teveel gehypet, zeker op deze dosis. Zonde van de 200tabs in dit geval. Koop dan liever 2 flesjes/vails primo of mast.
Ja de boodschap is duidelijk: Het is niet goed of het deugt niet en jij hebt gelijk.

Iedereen reageert anders op gear en misschien ben je zelf een low responder
 
Anavar wordt teveel gehypet, zeker op deze dosis. Zonde van de 200tabs in dit geval. Koop dan liever 2 flesjes/vails primo of mast.
Anavar op 40mg kan een prima toevoeging zijn. Als 1e kuur zou ik het echter gewoon op de test only houden om te kijken hoe je daar op reageert.

Preventief geen AI nemen, op die dosis test is het wellicht helemaal niet nodig.
 
Ja de boodschap is duidelijk: Het is niet goed of het deugt niet en jij hebt gelijk.

Iedereen reageert anders op gear en misschien ben je zelf een low responder
Niet alleen ik. Ik loop al wat langer mee dan de meesten hier. Ook qua begeleiding.
Verder moet je het in de context houden van deze 1e kuur. “Let’s Agree To Disagree About It”
 
Laatst bewerkt:
Ja de boodschap is duidelijk: Het is niet goed of het deugt niet en jij hebt gelijk.

Iedereen reageert anders op gear en misschien ben je zelf een low responder
Het is een forum, discussiëren mag. En 'de waarheid ' bestaat niet.
 
Zonde om je eerste kuur maar 8 weken te laten duren. Ik zou zelf 16 weken adviseren. Het is je eerste kuur, kom op… daar wil je het maximale uithalen en daar heb je tijd voor nodig.

Wat je in dat geval zou kunnen doen is eerst 8-10 weken only doen, vervolgens de laatste 6-8 weken een klein beetje anavar toevoegen, als je dat per se wil.

Arimidex ver van weg blijven. Als je gyno krijgt moet je tamoxifen gebruiken, niet arimidex.

HCG zou ik gelijk vanaf het begin van je kuur 2x500iu doen.

Tamoxifen als PCT voor een paar weken kan, maar hoeft niet. Persoonlijk zou ik het achterwege laten.
 
Niemand die hier begint over 50mg ARIMIDEX ed? Lol.

Weet je iig zeker dat je niks gaint en zelfmoord wilt plegen.
 
Thanks voor de tips, denk dat ik de anavar achterwege laat en het bij een test kuur houdt en dan 250 E5D. HCG neem ik 2x500iu vanaf week 1. Haha en over de armidex ga ik idd geen 50pd nemen XD, bedoelde een half pilletje per dag. Heb het in huis gehaald voor het geval dat er gyno opspeelt. En vind 16 weken wel erg lang zou eventueel nog verlengen naar 10 maar voor een eerste kuur vind ik dat meer dan genoeg. Weet iemand wat het beste is na je kuur qua voeding, moet je weer op je dagelijkse behoefte gaan zitten of wil je er nog steeds boven gaan zitten omdat je test een flinke klap daalt?
 
Back
Naar boven