MuscleMeat

Stelling Nakuur nodig blast & cruise? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lost_luck

Novice
Lid geworden
27 mrt 2022
Berichten
8
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
88kg
Beste mensen,

Ik vroeg me af of n nakuur nodig is om de aangekomen massa deels te behouden terwijl ik na de kuur test e wekelijks blijf gebruiken?

Ik hoor graag jullie gedachtens hierover?

Groetjes Danny uit helmond💪😎
 
Je bedoelt terwijl je testosteron blijft gebruiken?
 
Ja klopt indd
 
Als je met nakuur het gebruik van SERMs zoals tamoxifen bedoelt, dan doet dat in elk geval niets.
 
De (tamoxifen)doet niets bedoeld u?

Dus niet perse nodig bij t blijven gebruiken van testosteron?
 
De (tamoxifen)doet niets bedoeld u?

Dus niet perse nodig bij t blijven gebruiken van testosteron?
Het doel bij nakuren is dat je testosteronaanmaak sneller herstelt dan dat het zou doen zonder. Als je testosteron blijft zetten, valt er niets te herstellen daaraan. Tamoxifen doet verder gerust dingen, het kan bijvoorbeeld de vorming van gynecomastie tegengaan. Maar ik neem aan dat je dat niet bedoelt met nakuren.
 
Nee klopt indd, t gaat me meer over behoud van behaalde massa na de kuur.

Ik hoor verschillende verhalen over verlies van behaalde massa zonder n nakuur als nolvadex etc.

T gaat me niet om t tegengaan van gynecomastie of t herstellen van testosteron productie.

Bedankt voor uw reacties 💪👊
 
Nee klopt indd, t gaat me meer over behoud van behaalde massa na de kuur.

Ik hoor verschillende verhalen over verlies van behaalde massa zonder n nakuur als nolvadex etc.

T gaat me niet om t tegengaan van gynecomastie of t herstellen van testosteron productie.

Bedankt voor uw reacties 💪👊
Hoe denk je precies dat een nakuur het behoud van spiermassa zou bevorderen als dat het niet zou doen door de testosteronproductie sneller te doen laten herstellen..?
 
behoud van behaalde massa na de kuur.
Je mag al blij zijn als je 1/3 van de behaalde massa houd (gezien op een langere periode) als je volledig off gaat. ''nakuur'' of niet :p.
 
Ik ga dus niet volledig off maar blijf testosteron wekelijks gebruiken.
Vandaar mijn vraag 😉
 
Dat vermoeden had ik indd al maar bedankt voor de bevestiging 💪👊
 
Je mag al blij zijn als je 1/3 van de behaalde massa houd (gezien op een langere periode) als je volledig off gaat. ''nakuur'' of niet :p.

Onzin. Kijk bijvoorbeeld eens naar mucci. Die is nu geloof ik al een paar maanden compleet off na jarenlang on te zijn geweest en die is echt niet 1/3e van al zijn massa kwijt.

Beetje softer en minder rond en vol, maar het is niet zo dat als je off gaat je opeens kilo’s spiermassa verliest.
 
Onzin. Kijk bijvoorbeeld eens naar mucci. Die is nu geloof ik al een paar maanden compleet off na jarenlang on te zijn geweest en die is echt niet 1/3e van al zijn massa kwijt.

Beetje softer en minder rond en vol, maar het is niet zo dat als je off gaat je opeens kilo’s spiermassa verliest.
Omdat hij al een goede basis had, bij TS is het duidelijk een eerste kuur.

Stel hij komt 6 kilo spiermassa aan waarvan 1/3 dus 2kg behouden wordt, is dat toch niet heel vreemd en juist goed :p?

Ik heb het dus niet over alle gewonnen massa in heel de kuur historiek zoals bij Mucci, maar eerder per keer dat je off zou gaan.
 
Omdat hij al een goede basis had, bij TS is het duidelijk een eerste kuur.

Stel hij komt 6 kilo spiermassa aan waarvan 1/3 dus 2kg behouden wordt, is dat toch niet heel vreemd en juist goed :p?

Ik heb het dus niet over alle gewonnen massa in heel de kuur historiek zoals bij Mucci, maar eerder per keer dat je off zou gaan.

2kg overhouden aan je eerste kuur is wel erg dramatisch. Misschien als je off gaat en helemaal stopt met trainen, ja.
 
Omdat hij al een goede basis had, bij TS is het duidelijk een eerste kuur.

Stel hij komt 6 kilo spiermassa aan waarvan 1/3 dus 2kg behouden wordt, is dat toch niet heel vreemd en juist goed :p?

Ik heb het dus niet over alle gewonnen massa in heel de kuur historiek zoals bij Mucci, maar eerder per keer dat je off zou gaan.
Heb je het dan over D-Bol only of waar denk je aan ?
Van 6kg gewichtstoename (dat is geen spiermassa), aantal weken na je nakuur 2kg overhouden zou idd kunnen.
 
Zijn ook maar zomaar wat cijfertjes hoor, niet teveel waarde aan hechten, daarom ''stel dat'' :p...
 
Beste mensen,

Ik vroeg me af of n nakuur nodig is om de aangekomen massa deels te behouden terwijl ik na de kuur test e wekelijks blijf gebruiken?

Ik hoor graag jullie gedachtens hierover?

Groetjes Danny uit helmond💪😎
Nakuur is een fabel.

Je blijft test e gebruiken dus je behoudt je massa. Dat is het hele punt van test blijven gebruiken. Er is dus ook geen sprake van "na de kuur" want je kuurt nog steeds, alleen op een lagere dosis.
 
Back
Naar boven